RAW Final 2010 Ylöjärvellä 20.11.2010

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Salin kuiten vei, eli eipi parantuneet viimevuoden tulokset?

Juu Salin siis voitti, Toni koitti viimeisellä kyykyllä 340kg:ta mutta se jäi vähän korkeaksi ja sit se koitti penkistä viimeisellä 270kiloa, mutta siihen ei nyt paukut riittänyt...

Jos en nyt väärin muista, niin Salinin sarja koostui seuraavista: kyykky:320kg, penkki:250, ja veto 320kg

Jees, löytyhän ne loputkin tulokset sieltä raw powerin sivuilta. Turhaa herjailua niiden löytämisen vaikeudesta, näytti vika olevan etsijässä :)

Zone-sarja -42%
Laskiko..?
Kattoo noi videot (siis molemmat 330 ja 340) niin kuka voi oikeesti sanoa että laski liian nopeaan alas..sekunnin murto-osista kuitenkin puhutaan eroavaisuuksilla siitä kun tuomari antaa merkin. Puhdas veto, ei mitään ongelmaa loppuasennon suhteen..mut naama ei vissiin miellyttäny tuomareita.. Vai miks se tuomari sit kerkes antaa merkin kuitenki..?

Itse näkisin hylkäyksen syyksi että nosto ei rauhoittunut ollenkaan pystyssä vaan saman tien lähti laskuun. Oliko esimerkiksi polvet lukittuna? Epäilen. Nämä ovat virheitä joita tulee nostajille jotka harvoin kisaavat. Rutiini puuttuu. Voimasta ei todellakaan ollut kiinni vaan pieni huolimattomuus. Ensi kerralla sitten 350 hyväksytysti!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No juu..kyllä mäkin lähtisiin laskemaan heti ku näkisin etä käsi menisi alas.
Sanoiki Harrille että otat ensi kerralla sellasen Benedikt Magnusson pidon siihen loppuun, ni loppuu se mussutus jostain vitun merkin odottamatta jättämisestä. Voimasta ei ollut ainakaan kiinni..

Laskiko..?
Kattoo noi videot (siis molemmat 330 ja 340) niin kuka voi oikeesti sanoa että laski liian nopeaan alas..sekunnin murto-osista kuitenkin puhutaan eroavaisuuksilla siitä kun tuomari antaa merkin. Puhdas veto, ei mitään ongelmaa loppuasennon suhteen..mut naama ei vissiin miellyttäny tuomareita.. Vai miks se tuomari sit kerkes antaa merkin kuitenki..?

Muistaakseni liian aikainen lasku ilmoitettiin hylkäyksen syyksi.
Siihen minä en osaa sanoa alkoiko lasku oikeasti ennen merkkiä.

Olin kuvauspaikasta hieman taaempana katsomassa, ja tuntui se hylkäys kaikkia lähellä olleita ihmetyttävän. Vaikkei noinkaan hyvin näkynyt kuin tuolla videolla.
Olisi minun puolesta voinut hyvin olla hyväksytty nosto, ei ollut voimien puolesta mitään epäselvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom