RAW Final 2010 Ylöjärvellä 20.11.2010

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tänä vuonna mennyt moni raw powerin ennätys uusiksi!
Edit.
"Alle 95kg
1.Jyrki Varvas 255+200+300=755
2.Juha Miettinen 270+170+275=715
3. Seppälä 250+180+?= yli 700kg olisiko ollut 705kg
4. Kytösaho 220+170+260=

Raskas Salin 320+250+? En nähnyt vetoja
110kg 325+170+ Koivuniemi" lainattu voimafoorumilta

Jokinen 200kg

Jokinen 215kg

Jokinen 220kg

Meni eerjo1 muisti vain 25kg väärin Allanin kohalla, paljon lie Pitkäsen kohdalla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Allan voitti koko leikin omassa sarjassaan. Eli maalaisjärjellä tarkoittaa sitä että Allan oli in fire ja Pitkäsellä ei niinkään hyvä päivä. Jos nyt tuloksia rupisin heittelemään hatusta: Allan: 240kg. Pitkänen: 235kg. Noihin muihin kyssäreihin en ota kantaa.

Et tainnu käydä kattomassa vai..?

122.webpSuurimmat kiitokseni kaikille!! Täytyy vielä kiittää kisan järjestäjiä, kanssa nostajia ja tietenkin yleisöä! fiilikset on todella ´hyvät. Ei ollu ehkä ihan se kaikkein paras päivä voiman kannalta,mutta näytti silti riittävän=) Kiitokset myös huoltajalleni joka ajoi 5h ihan,vaan mun takia.Voinen vielä sanoa,että fiilis on jotain aivan käsittämätöntä

Paino puntarilla tasan 90.0 kg

Jo lämmittelyissä tuntui,että tänään ei tehdä mitään ennätyksiä,mutta voittoon tulos riitti:)
Loikkanen otti 190kg
niskanen 180kg
Tiilikainen oli tulessa!! 260kg!!!

Todella hienot kisat.

Sain kuulla huoltajaltani,että mun kakkos nosto varmisti mulle voiton,niin meinasin jättää viimeisen noston väliin,mutta nostamaanhan sinne mentiin eikä säästelemään!!:wtf:
Parhain lataus oli kuitenkin jo kadonnut,kun tieto sarja voitosta oli tullut.

Pitäsellä oli todella huono kisaan valmistuminen sairastelujen takia,mutta mies tökkäsi 230kg ihan pelkällä "pohja kunnolla"

Kuva mestareista2010

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joko mää oon huono ettiin tai sitten tulokset kisoista on varsin hankalasti löydettävissä... Voisko joku vinkata mistä ne löytäis kokonaisuudessaan.

Zone-sarja -42%
NYT kotona...kovat kisat oli mut jatkot oli ihan hirveät... ei iske katabolia ei kun joi monta tuoppia palautumisjuomaa tampereen yöelämässä.... Kiitos Hetero teemulle ja pillusta tootaalikieltäytyneellee esalle järkkäämisistä

janne seppälä

mahtavat kisat oli!! ja -110 voimanosto sarja oli todella tiukka.. en ihan yltänyt tavoitteeseen mutta tyytyväinen täytyy olla!! harmillisesti vetoni jäi aloitus painoon 320kg kämmen repesi todella pahasti ja verta tuli paljon.. koitin käsi teipattuna nostaa toista nostoa 330kg mutta ote lipesi heti ja piti jättää loppu nostot väliin.. :/ PELTOMAA:lla oli hyvä päivä!! kaveri otti 340kg vedossa hyvin ylös mutta unohti huumassa merikin ja laski suomenen ennätys raudat alas ilman merkkiää :/ mutta se kertoo miehen veto kunnosta paljon!! eli ensivuonna on odotettavissa harrilta ainakin 340kg vetoja.. ;) ISOT KIITOKSET KISAJÄRJESTÄJILLE!!! OLI MAHTAVAT KISAT JA PALKINNOT. ensivuotta odotellessa!!! nyt vaan käden parantelua ja kova treeni jatkuu!!! t: Jani-Pekka Eirala:rock:

kisa tanko oli vähän turhan karhea!! moni loukkasi kätensä siinä tangossa.. :/ tanko oli ihan pakasta vedetty!!:dance:

Tässä olis tän meidän sarjan eli -110kg voimanosto tulokset.

1. Markus Koivuniemi: 325kg/175kg/320kg:820
2. Harri Peltomaa: 275kg/197,5kg/330kg:802,5kg
3. Jani Pekka Eirala: 262,5kg/215kg/320kg:797,5kg
4. Lasse Pajunoja: 300kg/180kg/280kg: 760kg
5. Marko Kokko: 280kg/180kg/280kg: 740kg

Pajunojalla kuului kuului kropasta kisan aikana riks,raks ja poks, joten tuo totaali ei kerro miehen voimista kaikkea. Itse olin erittäin tyytyväinen omaan kisaani ja myös oman sarjani tulostasoon, ukot oli kunnossa. Näyttää vähän siltä, että kyllä tässä saa ihan tosissaan puskea ensi vuonna jos meinaan koittaa pitää Eiralan takanani...

Tämä kisa oli itseltäni paras suoritus 5vuoden aikana ja järjestelyiltään yksi parhaimmista joissa olen kisaillut...

Täytyy sanoa että kovat on tulokset tuossa -110kg sarjassa, riskejä miehiä. Alle 95kg sarjojen tulokset löytyikin tuolta raw powerin sivuilta, vieläkö löytyis nuo raskaimpien ukkojen ja naisten tuloksetkin jostain? Vinkkiä? Ilmeisesti on niin hurjia lukuja siinä sarjassa, että ottaa aikaa niitä ihan kirjailakkaan mihinkään...

Salin kuiten vei, eli eipi parantuneet viimevuoden tulokset?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom