Ravintovalmennuksien hinta/laatu-suhde ja parhaat pt:t diettaamiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursi
  • Aloitettu Aloitettu
Moi!

Otsikko kertookin olennaisen eli mistä kannattaa ruokavalionsa hankkia? Kertokaa kokemuksia ja suositelkaa trainereita! Mistään kehokisoista ei ole kysymys vaan ihan perusurheilijan tarpeesta pudottaa 10-15kg ilman suoritustason/lihasmassan kohtuutonta laskua.

Paska vastaus, mutta suosittelen, että kun kisalavat ei ole mitenkään tavoitteena, niin lue itse asioista. Pakkikseltakin löytyy hyvin tietoa ja jos joku arvelluttaa, niin kysele täällä. Kyllä sisälukutaitosi ja muut kirjoittajat ilmaisevat, jos joku puhuu paskaa. Kokeilemalla ja tietoa etsimällä saat omakohtaista kokemusta itsestäsi, jota ei kyllä rahalla tai ainakaan halvalla tule saamaan. Stickyistä perusteet haltuun ja siitä hiljalleen omaa kehoa kuunnellen kehität, niin saat loistavan tuloksen.

Kiitos Hermanni, mutta perusteet on todellakin hallussa niin treeni kuin ravintopuoleltakin. Nyt lähinnä hlökohtaisen elämän hektisyyden takia haluaisin valmiin paketin, jota voin aivottoman orjallisesti noudattaa ja päästä hyviin tuloksiin. Näin voin keskittyä muihin asioihin enemmän. Vastauksesi oli siis hyvä, muttei juuri minulle :)

Onko Tikalla nettisivuja ja/tai hinnastoa jossain esillä?

Tosi vähän tulee muita suosituksia :D Oisin luullu, että tänne pukkaa vähän useampia ehdotuksia tai ihmiset suosittelisivat omia valmentajiaan tms...

JTO:ta voi suositella ihan pelkästeen hänen ketjun ja muiden kokemuksien perusteella. Voimapuolelta löytyy kaverin ketju ja tiedot, mutta tietää tosiaan PALJON.

Tosi vähän tulee muita suosituksia :D Oisin luullu, että tänne pukkaa vähän useampia ehdotuksia tai ihmiset suosittelisivat omia valmentajiaan tms...
Pakkotoistolla on ollut ainakin aikaisemmin hyvin tiukka linja kaikenlaiseen mainostamiseen niin sen takia näitä foorumeita ei varmaan hirveän paljon ns. ammattilaiset lue, jotka sitten mainostaisivat. Ja kaikki jotka pakkotoistoa lukevat tietää kaikesta kaiken joten he eivät tarvitse valmentajaa.

JTO on mulle kerran yhden kevään fysiikkaohjelmaa tehnytkin, mutten tiennyt, että se hallitsee myös ravintopuolen! Laitetaanpa sekin harkintaan.

Back
Ylös Bottom