ravintopuoli kunnossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
valaise kuule isääs ;) kerroppa mulle sitten einsteini, että miten kokis LIGHT vaikuttaa mun painoon??? no calories, no mass... kiviä taskuun...
Ai niin, mie kahtelin tässä näitä eri ravinne sivuja, mutta en päätynyt vielä mihinkään... älä ny eagle sairastu... kävin tänään tekee haukan ja 25min juoksut ;)

AlpoS sanoi:
valaise kuule isääs ;) kerroppa mulle sitten einsteini, että miten kokis LIGHT vaikuttaa mun painoon??? no calories, no mass... kiviä taskuun...
Ai niin, mie kahtelin tässä näitä eri ravinne sivuja, mutta en päätynyt vielä mihinkään... älä ny eagle sairastu... kävin tänään tekee haukan ja 25min juoksut ;)

Flunssaahan tässä rupes puskemaan.Kurkku kipiä ja hirmunen nuha. Tuli kyllä nyt paarin kolmen päivän lepo.

Siinäpä sulle AlpoS onkin monimutkanen laskutoimitus että miten se sun painoon vaikuttaa. Opettele ensin ihan että mihin hiilarit, proteiinit ja rasvat esimerkiks vaikuttaa. Sen jälkeen kannattaa vilkaista sitä lightti pullon kylkeä ja tehdä pieniä johtopäätöksiä. :)

joo, no kahellaan kuhan oot parantunu... mä käyn tänään tekees olkapään ja juoksut... tuli syötyö vkloppuna oikein kuopion raksis ;) hattrikiskin voitto tiukasti 3-2...

Zwecco vois katsoa omaa painoaan ennen kuin tulee huutelemaan... olet sinänsä iso vitsi ;)

tietoni pohjautuu telepatiaan... no joo... annetaans nytten olla... zwecco on minuun verrattuna varmasti kovemmassa lihaksellisessa kunnossa, mutta minä en pidä punttailua ykkösharrastuksenani, vaikka kivaa se onkin...
onhan tuolla zweccolla pituuttakin minuun nähen enemmän, joten miun jutut on aika tsoukki pohjalla ollu... sori jos hermostuit... peace ;)

Threadin aloittajaa ei varmaan haittaa jos laitan pari kyssäriä tänne. :)

Mulla on koneella kalorilaskuri, mutta epäilen että siinä olis jotaki häikkää siis ruoka-aineiden ravintoarvoissa, koska tuo rasvan karistelu ei ota toimiakseen. 178/77 on mitat ja kalorit oon pitäny siinä 2000kcal paikkeilla, hieman yli ne menee. Laitan tähän muutaman pikkuaterian esimerkkinä ja lasken omalla laskurilla mitä ne pitää sisällään. jos joku olisi mukava ja laskisi myös ja saisin vähän vertailua että onkohan mun kalorilaskurissa arvot viturallaan. Eli:

1prk rainbow tonnikalaa 185g
100g raejuustoa
3dl kevyt maitoa
=380kcal

200g myllynparas makaroonia
200g sika-nauta jauhelihaa
4dl rasvatonta maitoa
=1273kcal

5 kananmunaa
250g maitorahkaa ingman
1dl kaurahiutaleita neljän viljan nalle
=684kcal

2dl riisiä (n.160g) Riisi pirkka pitkäjyväinen
120g broilerin rintaleikettä
=836kcal

Tämä EI ole päivän menu vaan ihan joitain samantyyppisiä aterioita tulee vedeltyä. Miltäs näyttää?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom