Ravintolisissä (ZMA) kiellettyä kivennäisainetta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unik
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eikös tuo ZMA jo itsessäänkin viittaa magnesiumaspartaattiin. Jollen mä oo käsittänyt jotain väärin, niin ihme että Eviralla kestää näin kauan herätä siihen että tuollaisia tuotteita on myynnissä, kun ovat kuitenkin aika suosittuja lisäravinteita.

No eikös tuo ZMA jo itsessäänkin viittaa magnesiumaspartaattiin. Jollen mä oo käsittänyt jotain väärin, niin ihme että Eviralla kestää näin kauan herätä siihen että tuollaisia tuotteita on myynnissä, kun ovat kuitenkin aika suosittuja lisäravinteita.

zma viittaa sinkkiin ja magnesiumiin. Mankkumuotoja on monia niinkuin muissakin ravinteissa. Lukee yleensä suluissa mitä muotoa on.

Olisi hauska että noissa takaisinvedoissa mainittaisiin aina ihan ekana että onko tämä nyt oikeasti vaarallista kamaa vai "noh tää nyt on vaan kiellettyä" -osastoa.

zma viittaa sinkkiin ja magnesiumiin. Mankkumuotoja on monia niinkuin muissakin ravinteissa. Lukee yleensä suluissa mitä muotoa on.

Mua jäi ihmetyttämään että mistä helvetistä tuo A sitten tulee niin piti googlettaa... jos joku muukin ihmettelee niin wikipedian mukaan ne kirjaimet tulee alunperin sanoista Zinc monomethionine and aspartate and Magnesium Aspartate, eli se MA nimessä tosiaankin viittaa magnesiumaspartaattiin. Kuitenkaan reseptiä ei ole patentoitu, eli ZMA nimellä myydään muitakin vastaavia sinkki-magnesium settejä.

Voi olla, että kaikille muille tää oli jo vanhaa, mutta ehkä joku muu utelias säästyy nyt googletukselta.

Olisi hauska että noissa takaisinvedoissa mainittaisiin aina ihan ekana että onko tämä nyt oikeasti vaarallista kamaa vai "noh tää nyt on vaan kiellettyä" -osastoa.

No jos se alkuperäinen ZMA:kin sisältää magnesiumia nimenomaan tuossa aspartaattimuodossa, niin siitä voinee vetää johtopäätöksen että tuskin se mitään ihan kauheeta rotanmyrkkyä on.

No jos se alkuperäinen ZMA:kin sisältää magnesiumia nimenomaan tuossa aspartaattimuodossa, niin siitä voinee vetää johtopäätöksen että tuskin se mitään ihan kauheeta rotanmyrkkyä on.

Joo tiedän kyllä mistä aineesta on kysymys. Mutta se ei muuta sitä että monet eivät tiedä ja järkevällä tiedoittamisella ei kukaan menettäisi yöuniaan turhan takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom