Ravintolisien maku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Björk
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mulla välipalaprotskuna labradan dutch chocolate ice cream...aivan ihanaa, suosittelen kaikille herkkubeboille!:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä olen kokeillut fennolta melk. kaikki maut protskuista (salmiakki, valnilja, mansikka, latte ym.) ja voin sanoo, et juma, etten oo paskemman makuisia mömmöjä ikinä syönyt!! yrjö tulee vähemmästäkin. sekoittuvatkin niin hiton huonosti, että ei mitään järkeä..
ostin sit fast:n heraprotskua ja sekoitan siihen glutam+kreat. ja 1 tl options kaakaojauhetta..niin hyvää, ettei tartte miettiä mitä seuraavaksi ostaa:kuola:
makukysymyksiä kaikki, mut ei vois parempaa makua olla:D

Toi Labrada on ollut mulla harkinnassa, hyvä kuulla että maistuu:). Mietin tässä tota Weiderin uutta 80 plus proteiinia vai minkä nimistä olikaan...

Onkos kokemuksia noista American pro whey, mass blast yms?
Ois vähä halvempia, mut ei uskalla ostaa 4 kiloo kerralla, jos onki shittiä..

Nonnii vastaan sitte itselleni. Ostin tuon 4 kilon pönikän. Makea oli, mutta maustamatonta 1/3 sekaan niin johan maistuu. Ihan ku sulanutta mansikkajätskiä.. :kuola: pakko tehä protskupirtelöä huomenna..

Täällä on jo moni kehunu, mut pakko on munkin hehkuttaa:)
Optimumin minttu-suklaa:haart: Ollu mulla nyt jo jonku aikaa käytössä, mut tänään laitoin eka kertaa sekasin rasvattoman maitojuoman kanssa.
Ja voi video ku on Hyvää!

Zone-sarja -42%
Toi Labrada on ollut mulla harkinnassa, hyvä kuulla että maistuu:). Mietin tässä tota Weiderin uutta 80 plus proteiinia vai minkä nimistä olikaan...

80+ on ihanaa kamaa! Ostin pistaasin makuista ja se on tosi nannaa heti kun tottuu. Alku oli hieman kankeaa koska "pistaasi" on ihan vieras maku. Konsistenssista ja sekoittuvuudesta viisi tähteä. Litku on niin paksua että vettä menee 2x enemmän kuin muiden pulvereiden kanssa. Erittäin ruokaisaa tavaraa. Vielä monta monta makua kokeilematta :kuola:

Onko kukaan löytänyt sellaista proteiinia, joka olisi erinomaisen hyvää nimenomaan veteen sekoitettuna? Itselleni toimivat kyllä oikein hyvin monetkin suklaan- ja vaniljan makuiset jauhot maitoon sekoitettuna, mutta mitään käyttökelpoista veteen sekoitettavaksi en ole löytänyt. Voisi kuvitella, että joku marja/hedelmämaku toimii, mutta ainakin kaikki maistamani mansikkajutskat ovat olleet veteen sekoitettuna aika :urjo: .

Weiderin 80 plus on kyllä oikeasti tosi hyvää. Tehosekoittimeen kun heittää maitoa, tuota ja muutaman jääpalan niin eroa jäätelöpirtelöön on vaikea erottaa. Plussaa vielä paketin pienehköstä koosta, ei ehdi kyllästyä makuun ennen pussin loppumista. Itselläni työn alla toffee (ihanaa) ja banaani (oikein hyvää).

Latest posts

Back
Ylös Bottom