Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fastin whey mansikka jäi multakin syömättä/juomatta. Aivan kauheaa litkua.
Komppaan, maistuu oikein hyvältä, varsinkin kun olen makean perään.En tiedä onko makutottumukseni jotenkin kieroutunut kun mun mielestä Fastin whey 3 on hyvää, ja etenkin juuri mansikka (suklaakin käy) . Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä.. . Mikä maistuu hyvältä kenenkin suussa, tämä ko. tuote on siis mun makuun:D
Komppaan, maistuu oikein hyvältä, varsinkin kun olen makean perään.
Jos nyt oikein muistan, Sali 82 tarjoaa edulliseen hintaan maustettua ja maustamatonta En ole vain piiitkään aikaan vilkaissut pussihyllyä. Niin, ja eikös Kupittaan CM:lläkin ollut... ja "Lampaat, menkää luontaistuotekauppaan" eli eiköhän näitä löydy vaikkapa Hansakorttelista?Tämä on vähän offtopic, mutta mistä päin Turkua saisi ostettua fast80? Mieluusti maustettua mutta maustamatonkin käy. Kiitos jo etukäteen.
Siekkari sanoi:Gainomaxin kaakaon makuinen palautumisjuoma, siis se valmis 2 dl on mun suosikki. Ihan kuin kaakaota joisi.
Sama homma Optimumin suklaanmakuinen hera, maitoon sekoitettuna ihan Gainomaxin veroista maun puolesta.