Ravintolisien maku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Björk
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo mä ostin fast whey 3 mansikkana ja hyi helvetti.. Kaikki protskupatukatki maistuu kamalalta. En kertakaikkiaan saa mitn tollasta alas.

Fastin whey mansikka jäi multakin syömättä/juomatta. Aivan kauheaa litkua. Suosittelen Optimumin 100% Whey makuna minttusuklaa. Se on nannaa sekä veteen että maitoon sekoitettuna. Patukoista sen verran että ravintopuolella on ketju mihin noita parhaimman makuisia protskupatukoita on kirjattu ylös. Kannattaa vilkaista sitä. Fastin patukat ei mun mielestä kummosia ole olleet, poikkeuksena nämä uudet 35 gramman tuplasuklaa ja toffee(?). Hyviä patukoita ovat myös Hy Pro ja Steelbar.

Nyt lähti optimumin 100 % whey minttusuklaa tilaukseen..

Kallista, mutta toivottavasti hintansa väärti :D

Fastin whey mansikka jäi multakin syömättä/juomatta. Aivan kauheaa litkua.

En tiedä onko makutottumukseni jotenkin kieroutunut :nolo: kun mun mielestä Fastin whey 3 on hyvää, ja etenkin juuri mansikka (suklaakin käy):kuola: . Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä..:rolleyes: . Mikä maistuu hyvältä kenenkin suussa, tämä ko. tuote on siis mun makuun:D

Tämä on vähän offtopic, mutta mistä päin Turkua saisi ostettua fast80? Mieluusti maustettua mutta maustamatonkin käy. Kiitos jo etukäteen.:)

Zone-sarja -42%
Mulla on käytössä nyt nutriplussan best 3 protein ja makuna vanilja. Pienen totuttelun jälkeen maistuu itse asiassa jo todella hyvälle ja ajaa joissakin tilanteissa jopa makeutusaineen asiaa. :)

En tiedä onko makutottumukseni jotenkin kieroutunut :nolo: kun mun mielestä Fastin whey 3 on hyvää, ja etenkin juuri mansikka (suklaakin käy):kuola: . Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä..:rolleyes: . Mikä maistuu hyvältä kenenkin suussa, tämä ko. tuote on siis mun makuun:D
Komppaan, maistuu oikein hyvältä, varsinkin kun olen makean perään.

Komppaan, maistuu oikein hyvältä, varsinkin kun olen makean perään.

Ehkäpä tässä on syy miksi itse en siitä (whey3 mansikka) pidä, kun en kauheasti ole makean perään ja monasti sanonkin jonkun tuotteen olevan ällömakea. En myöskään pidä mansikkajäätelöstä (muutamia poikkeuksia, joissa ihan oikeasti maistuu mansikka).

Tämä on vähän offtopic, mutta mistä päin Turkua saisi ostettua fast80? Mieluusti maustettua mutta maustamatonkin käy. Kiitos jo etukäteen.
Jos nyt oikein muistan, Sali 82 tarjoaa edulliseen hintaan maustettua ja maustamatonta En ole vain piiitkään aikaan vilkaissut pussihyllyä. Niin, ja eikös Kupittaan CM:lläkin ollut... ja "Lampaat, menkää luontaistuotekauppaan" eli eiköhän näitä löydy vaikkapa Hansakorttelista?

Sitten tuosta makukysymyksestä. Ah, itse kaakaojauheella maustettu halpishera, siinäpä herkku. Yllättävän hyvää oli Phase 2 (vai 3, no voi sun kun ovat kaikki niin samannimisiä) palkkari, mansikka. Yllättävän hyvää Nutriplussan sitruunapalkkari. Yrjönlennättäjiin kuuluvat HTR-2 ja Nutriplussan vaniljaproteiini (se jo edellä mainittu best 3).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maustamaton Whey- ja Soija-protsku - merkistä en oo varma, onko sitä ;) sellasessa hopeanvärisessä pussissa sininen ja vihreä etiketti, taitaa olla 900 grammaa ja maksaa alle 10 e se pussi. Siis ilmeisesti halpisheraa ja soijaa ;) . Näistä saa itse maustamalla mieleisiään. Sekoitan rasvattomaan piimään tai maitoon ja mausteena menevät sokerittomat mehukeitot, hedelmät (bansku), marjat... hyvää tulee.

Gainomaxin kaakaon makuinen palautumisjuoma, siis se valmis 2 dl on mun suosikki. Ihan kuin kaakaota joisi.

Siekkari sanoi:
Gainomaxin kaakaon makuinen palautumisjuoma, siis se valmis 2 dl on mun suosikki. Ihan kuin kaakaota joisi.

Sama homma Optimumin suklaanmakuinen hera, maitoon sekoitettuna ihan Gainomaxin veroista maun puolesta. :kuola:

Korjaus eiliseen postaukseen. No eihän tuota enää löytynyt kasikakkosen hyllystä kun eilen katsoin. Jotain hyvin samanlaisesti pussitettua maltoa kyllä...

Turussa on muutama lisäravinneliike,mistä löytyy varmasti.
Kauppiaskadun liikkeestä löytyy varmaan Turun laajin valikoima vaikka mitä.

(en viitsi laittaa nimeä,ettei mene mainostamiseksi) :)

Boost4you maustamaton hera on nannaa ripauksella kaakaojuomajauhetta :) kyl se yksinäänki menee ilman irvistelyjä, se on yllättävän "hyvänmakuista". Ja mitä maustettuihin tulee, fenno sportin minttusuklaa + maito on ihan ku jotain pirtelöä, ihan sairaan hyvää! <3

Mulla on tähän mennessä vain pahanmakuisia kokemuksia ravintolisistä. Fastin 80 Hera vanilja, Fastin Muscle + Suklaa ja NutriPlussan Capuccino ovat kaikki menneet vain vaivoin kurkusta alas. Pitänee tota Optimumin minttusuklaata koklata - uskaltaa varmaan ostaa, kun on niin moni kehunu. Tällä hetkellä vaan hyvänmakuisen saati neutraalin ravintolisän löytyminen tuntuu haaveajattelulta...;)

Mulla on tullut kaikkiin testattuihin palkkareihin aika pian ihan hirveä ällötys, jotenkin sellanen inhottava sivumaku maistuu. Se ei oo niin paha jos sekoittaa maitoon, mutta kun se nyt on käytännön syistä usein aika hankalaa ainakin salilla. Alussa ne maistuu hyviltä, mutta jossain vaiheessa toi sama juttu tulee aina vastaan.

Oon miettinyt, että pitäs varmaan koittaa jotain vähän täyteläisemmän makuista, ainakin Weiderin joku mansikka oli tosi nannaa kun maistelin Expossa. Tota Optimumin minttusuklaata oon himoinnut jo kauan ja sitten joskus näin jotain peanut caramel tms. makuista jauhoo, mutta sitten se oli kadonnut kun olisin mennyt ostaan. Tykkään kaikista kunnon ällömakeista, joten se kuulosti aivan ihanalta:kuola:.

Ei vaan oo kiva ostaa aina uutta ja sitten jättää kesken. Onneks toi mies vetelee sit mun pussien jämät loppuun:D

Latest posts

Back
Ylös Bottom