Ravintolisien maku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Björk
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Saattaa olla jo tästä juttua ollut aikaisemminkin, mutta vähän aikaa sitten ostin protskujauhetta, joku 80+ fit tms.. suklaanmakuinen ja aivan kamalan makuista. :urjo:

Ei pysty syömään, kun alkaa etomaan!

Elikkä mitä "protskujauheita" käytätte ja onko olemassa hyvänmakuista tai edes syötävän makuista jauhetta?! Onko nämä soija/heraproteiini maustamattomat siis niin parempia tai, että pystyykö niitä syömään sillä tavalla ettei meinaa oksennus nousta? Olen sekoittanut tuota maitoon, veteen ja rahkaan ja aivan kamalaa sontaa. Maultaan. Hyi. :down:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Siedettävintä on tuo maustamaton. Siihen voi sitten änkeä kaveriksi vaikka kaakaota tai hurauttaa tehosekoittimella kaveriksi mansikoita, banaanin tms. namia.

Maustetut on ihan hirveitä kaikki mitä olen maistellut. Jotenkin hampaita rupeavat vihlomaan :(

Laitan maustamattomaan protskuun Fun lightia ja hyvin menee alas maun puolesta. Käyttämälläni protskulla on vaan tapana vaahtoutua ja se vaahto on inhottavaa maultaan ja koostumukseltaan. Fastin mansikkahera meni kyllä alas ihan sellaisenaan, voisi jopa sanoa sen olevan hyvää.

Zone-sarja -42%
Twinlab 100% Whey Protein Fuel Chocolate on ihanan makuista! Suosittelen! Yleisestiottaen myös tuo FunLight saa minkä vaan maistumaan hyvältä. Ehkä kauheinta mitä olen ikinä maistanut on Fastin HTR vadelma, etova maku! En myöskään tykkää Reco2 mansikasta, mutta suklaa ja kahvi, nam!!!

Oon varmaan miljoona kertaa tätä jo mainostanut, mutta Optimum Nutritionin Whey on tooosi hyvää. :kuola: Tällä hetkellä extreme milk chocolate työn alla, kun minttuun kyllästyin hetkeksi, joka sekin on tosi hyvää. Täältä Kiinasta kun ei saa rahkaa / raejuustoa, niin ne tulee korvattua heradrinksuilla. Optimumiin en ole vielä kyllästynyt, vaikka sitä tulee aika paljon kupitettua. :)

Optimumin tuotteissa maku on mielestäni hyvä. Enpä muuta oikeastaan käytäkään enää.

Maustamaton soija on kyllä omien kokemuksieni puolesta sitä kaikkein hirveintä.

Oikein hyvin on mulle maistunut Fastin Hera 80 mansikka sekä tällä hetkellä vadelma. Ei yökötä tippaakaan.:)

Nää on kyllä varmaan aika makuasioita...mutta itse pidän eniten nutri plussan salmiakista ja minttusuklaasta..

Makuasioitapa hyvinkin, itelle maistuu Fastin mansikka ja suklaa paremmin ku hyvin, ovat aika makeita, mutta herkkuperseelle se on silkka plussa. Ite oon huomannu, että aika moni hieman hintavampi proteiini maistuu tosi hyvälle, mutta suht.reippaasta kulutuksesta johtuen, jää itsellä useimmiten ostamatta. Karseinta on ehdottomasti soija noin maultaan, vaikka sitä sekoittais mihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä löysin itselleni sopivan "herkun" jokin aika sitten;
Nutri plussan Sitruunan makuinen best whey..
availin ekaa pussia ja :eek: tähän tuoksuu ihan kaupan sitruunamuffinsilta!!!
Mun mielestä se ei ole oikeen makee eikä pistävä.
Se on vaan just niin :kuola:

Juu toi nutriplussan sitruuna (Pro Gainer) on mukavan mieto yms,on uponnu vaik kuinka monta pussia ja nyt ku viel ostin exposta lisää,kaks sitruunaa ja kaks salmiakkia,sekii on hyvää.Tuli pieni tökkäys suklaalle,mikä nykyisin on minttusuklaa,et se pussi on vieläkin kaapissa :urjo:

Kaikesta ällöttävin on tuo kaapissa vieläkin seisova finmaxin hera mansikka-sitruuna, todella ällömakeeta :urjo:

Itellä menee parhaiten alas vanijat, mut pikkuhiljaa alkaa siihenki kyllästyyn.

Onkos kokemuksia noista American pro whey, mass blast yms?
Ois vähä halvempia, mut ei uskalla ostaa 4 kiloo kerralla, jos onki shittiä..

Meillä on ollut jo pitemään käytössä NutriSportin Protein 90+, makuina joko vanilja, banaani tai suklaa. Hyvvee on, ja edullistakin jopa.

Vähän aikaa sitten kokeilimme Reflexin Instan Wheyta minttusuklaan makuisena, ja ihan OK on sekin, ei kovin imelää mielestäni (mikä on sinänsä hieman outoa, kun USAlainen tuote on kyseessä). Avaamattomana odottaa vielä saman valmistajan appelsiini-suklaa.

Nature's Bestin Zero Carb (fruit punch) ja vielä maitoon tehtynä on parasta herkkua ikinä! Pieksee 100-0 kaikki mäkkärin pirtelöt. On kyllä tyyristä.

Leaderin eksoottisemmat maut kuten mustikka ja ananas olivat aikansa ihan uskomatonta herkkua, niiden kanssa tosin tulee jossain vaiheessa seinä vastaan siinä määrin että pelkkä hajukin etoo. Ihmiskeho on ihmeellinen asia.

Mä löysin itselleni sopivan "herkun" jokin aika sitten;
Nutri plussan Sitruunan makuinen best whey..
availin ekaa pussia ja :eek: tähän tuoksuu ihan kaupan sitruunamuffinsilta!!!
Mun mielestä se ei ole oikeen makee eikä pistävä.
Se on vaan just niin :kuola:

Voih, kylläpä kuullostaa houkuttelevalta :kuola: Ei ole kyllä vielä kävellyt vastaa noita nutri plussan tuotteita. Myydäänkö niitä jossain päin Oulua tai mistä olisi hyvä tilata?

Todellakin mukuasioita!:D
Mä sekoitan maustamattoman malton ja heran ihan vaan kylmään veteen ja hyvin maistuu! Tosin en oo koskaan edes noita maustettuja versioita maistanut, joten enpä tiedä, miten tuo mieli sen jälkeen muuttuis. Mutta tähän asti hyvin mennyt näinkin, kun ei paremmasta tietoa...:rolleyes:

mulla laskee kans toi fastin hera80 mansikan makusena oikeinki hyvin.. :kuola: whey3 vaniljan makuisena oli tosi :urjo:
oon käyttäny tähän asti pelkästää fastin tuotteita, on vaan aika arvokkaita... että voishan noita muitakin joskus kokeilla.. :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom