Ravintoapua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bohmi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen juuri aloittanut puntinnoston massamielessä :david: , ja sitä ennen tein paljon kiinteytystä. Olen koko ikäni harrastanut liikuntaa, joten perusteet pitäisi olla kunnossa. Mitä lisäravinteita pitäisi ottaa, ja pitääkö ottaa ennen vai jälkeen treenin. :wall: HUOM: :wall: asioita vaikeuttaa se, että suvussa on ollut ongelmana, että valkuaisarvot alkavat nousta liian korkeisiin lukuihin!!
APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ennen treeniä(ei "välttämätön") :
Master BCAA

C-vitamiiniakin on hyvä ottaa ennen treeniä.
Vitaplex C-1000

Treenin jälkeen(suositeltava) :
Prolab N-Large
tai
Evolution Immidiate Action

Tai sitten itse sekoittamalla pääsee yleensä halvimmin ja saa sellaisen kuin haluaa. Muutama esimerkki:

Esimerkki 1
Proteiiniksi Evolution Ultra Whey ja hiilihydraateiksi Evolution Maltodexterine

Esimerkki 2
Proteiiniksi Evolution Ion 92 ja hiilihydraatiksi Evolution Maltodexterine

Eroa noilla kahdella on hinnassa muutama kymppi, joka varmasti näkyy maussa ja laadussa.

Mukaan voi molemmissa vaihtoehdoissa ottaa(mutta ei todellakaan ole välttämätön) Evolutionin Creatine Monohydrate:n

Tiedän, että sekoitin aloittelijan jo ensimmäisillä riveillä. Lisäravinneostoksissa yleensä hinnasta pystyy päättelemään tuotteen laadun(näin Pakkotoistolla, muissa kaupoissa ei taida aina sama periaate toimia). Kannattaa jonkunverran tutustua Haku-toimintoon ja sieltä alkaa selaamaan.

...kyllä, töissä on tylsää. :D

Zone-sarja -42%
mutta mitä veikkaat, että jos noita syö, niin nouseekohan valkuaisarvot yli äyräiden??

Bohmi sanoi:
mutta mitä veikkaat, että jos noita syö, niin nouseekohan valkuaisarvot yli äyräiden??

En kyllä yhtään tiedä. Normaalia proteeiniahan tuo on, että jos proteiinia pystyy vetämään ongelmitta, niin ei noiden mitään ongelmia pitäisi aiheutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom