Ravinto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Help
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Help

Banned
Elikkä olen 14v vähä aikaa sit täyttäny ja aika laiha pituus 175 ja paino 57 kg eli kun treenaan 3 kertaa viikossa koko kehon läpi niin saanko syödä ihan mitä vaan? kun en ole dietillä.Esim voiko syödä karkkia/juoda limua tai syödä pullia tai jotain vai pitääkö syödä vaan proteiinipitosta ruokaa?

Karkki ja limu ei ikävä kyllä muutu lihakseski, mutta kertyy sitäkin tehokkaammin lantiolle. Voit toki syödä "ihan mitä vaan" jos haluat, kukaan ei sinua kiellä. Noin nuorena keskityisin syömään vaan reilusti kotona ja koulussa tavallista kotiruokaa näin alkuun.

Ei niitä nyt kokonaan tarvitse hylätä,mutta joku tolkku siihen syömiseen.Kunnon ruokaa vaan nassuun PALJON!Herkkujen tarjoitushan on olla herkkuja,eikä mitään jokapäiväistä shittiä koko ajan mussutettavaksi:) Kylmästi vaan otat vaikka yhen mässypäivän käyttöön viikossa,tai muu vastaava itsestäsi hyvältä tuntuva kontrollitsydeemi:)

Kiitti ja vielä

Ja vielä Hampurilaisista ja pitsasta voiko niitä syödä? kannattaako?
ja en oikein tajua noita Lyhyitä ja pitkiä hiilihydraatteja... D; paljonko pitäisi palkkariin laittaa Malto6 , Dextroa , kreatiinia ja Whey-80 normaalisti laitan vaan sellasesta ½ dl kauhan melkein täyteen maltoa ja dextroa puolet ja kreatiinia 5g.. tankkausta en ole kreatiinilla tehnyt ollenkaan vielä eli jos tankkaan miten pitäisi tankkaus laittaa kun nyt on 5g kreaa laitettu 3pv ajan palkkariin ja tankkauksessahan vedetään 20g/pv 4 x 5g :D

Sijoittuu aikalailla tuonne turhan mössön joukkoon,eli ei kannata syödä mitenkään erityisemmin.

Mulla on toiminut kreatiinin kanssa rytminä ainakin:aamupalalla,treeniä edeltävä ateria(yleensä noin 1,5 h ennen treeniä),treenin jälkeen(palkkari) ja päivän vika ateria(yleensä ihan hyvissä ajoin,jostain syystä mulle tulee mielikuva ettei kreatiinista olis hyötyä muka yöllä:D)

Ja palkkarissa voisi toimia vaikka vähän alle desi maltoa ja dextroa,desi wheytä ja sit se teelusikka kreatiinia IMO.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom