Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:arvi:
Luultavasti oli hyvin paljon vanhaa ja tuttua tietoa, mutta toivotaan, että tästä ehkä jotain hyötyäkin olisi.
Saa nähdä mitä kaikkea unohtu. :whip:
Rasvanpolton kannalta suotuisa tila tarkoittaa juuri tätä.
Energiamäärä pidetään järkevissä mitoissa ja kiihdytetään aineenvaihduntaa ja elimistön toimintaa
(--> tätä kautta rasvanpolttoa) liikunnalla ja ravinnolla.
Tuloksena: rasva palaa.
Laihduttamiseen ne miinuskalorit liittyy huomattavasti oleellisemmin.
Ootko usein muuta ku rasvaa laihduttanu?
käytännössä siis laihduttaminen = rasvan poltto
Rasvat:[/B] Pitkäketjuisia, tyydyttymättömiä rasvoja, mieluiten monityydyttämättömiä.
[
Alkoholin "tarpeellisuudesta" ei pitäisi edes olla aihetta keskustella.
Tämä on mielestäni aika erikoinen väittämä. Jos halutaan "polttaa" rasvaa kehosta niin siihen vaaditaan vähemmän energiaa ravinnosta kuin mitä kulutetaan. Rasvavarastot ovat kumminkin vararavintoa ja ensiksi käytetään ne nopeammat energianlähteet kuten glykogeenivarastot. Mielestäni mahdottomuus saada lihas kasvamaan jos ollaan miinuskaloreilla vaikka kuinka treenattaisiin? Mistä siis rakennusaineet siihen uuden lihaskudoksen rakentamiseen kun kehon rasvavarastoja ei siihen tarkoitukseen voi kovinkaan tehokkaasti käyttää?
Olet vaan pystynyt pitämään kalorit miinuksella viinan juonnista huolimatta. Jos juo pari päivää viikonloppuisin ja eikä tule paljoa syötyä, niin kalorit voi hyvin olla miinuksilla. Varsinkaan, jos työpäivinä syö vasta töiden jälkeen ensimmäisen aterian. Terveellistähän tuo ei ole.Ehei. Meikä tietää kyllä sen, että siinä on paljon kaloreita ja maksa huutaa leipää, mutta jostain syystä en ole huomannut sen lihottavan enkä kyllä laihduttavan itseäni. Jos Esimerkiksi otan viinaa perjantain ja lauantain (kirkasta viinaa) niin tuntuu pissi lentävän kolme päivää pönttöön vaikkei joisi yhtään mitään. Älkää nyt kimppuun hyökätkö, mutta minusta tuosta alkoholista olisi aihetta keskustella enemmän, koska itseäni ainakin kiinnostaisi. Tuntuu vaan joka paikassa olevan aina, että sen tarpeellisuudesta ei tarvii keskustella eikä sitä saa juua.
Oon huono näissä asioissa ja nyt ku oon ollu juomatta kuukauden ni paino on vaan juuttunut tähän missä se nykyään on! Viinaa kun ottaa ja rapulassa käyn vaa'alla ni onhan se pompsahtanut, mutta kolmen päivän päästä kun käy kattomassa ni se on samoissa missä ennen juomista jos ei allekin.
No sitähän varten juuri se ensimmäinen vaihtoehto on parempi, koska siinä ei tapahdu sitä lihasten "surkastumista". Esim. dieetillä saadaan sillä salitreenillä minimoitua lihaksien häviäminen.Itse kun olen ihan paska näissä asioissa. Väittääkö ihmiset, että jos mennään täysin +-0 kaloreilla ja käydään salilla tekemässä punttia ja urheillaan ja lenkkeillään ja tehään muutakin aerobista niin se olisi täysin sama asia, kun mentäisiin +-0 kaloreilla kotona ollen sohvalla maaten ja tietokoneella istuen eikä tehtäisi mitään?
Kyllä minun mielestäni ensimmäisen vaihtoehdon täytyy olla parempi elimistölle. Lihaksistossa täytyy mielestäni tapahtua jonkinlaista vahvistumista, koska niitä kokoajan työstetään, vaikka mennäänkin +-0 kaloreilla.
Oon ihmetelly tuota asiaa tällä foorumilla jo kauan ja oon todellakin saanut sen käsityksen, että täällä väitetään asian olevan noin niinkuin ensimmäisessä kappaleessa mainitsin. Minun mielestäni täyttä puppua etteikö muka +-0 kaloreilla vois elimistössä tapahtua muutoksia ensimmäisessä vaihtoehdossa. Toisessa vaihtoehdossa sen taas ymmärrän, että voi tapahtua muutoksia esim. lihasten surkastumista, koska niitä ei työstetä?
Nämä nyt on minun mielipiteitäni ja oon tosi aloittelija näissä, että elkää hyökätkö silmille, mutta minä näen itse asian tuolleen.
eddie kyselee että paljon oot lakenu itelles ton päivän kaloritarpeen? kun sanoit että maks 200 joskus miinusta.. ite nyt en osaa enää syödä laisinkaan kun rankka painonpudotus takana. 109- 70-75kg ja elän edelleen vajaalla 2000kcal/vrk. jotain ohjeita syömiseen ja kommentteja kaikilta tarinaani->http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=57369&page=209 sivun ala reuna