Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

2. Animal Pack on valmiste joka on tehty kovaa treenaville, sisältää vitamiinit, hivenaineet, mineraaleja, suorituskyvyn optimoijista aina ruansulatus-entsyymeihin saakka.. Suosittelen oikeasti kovaa treenaaville.

3. Niitähän ne. Ja sama asiahan se on. Kantsii vaan kiinnittää siihen magnesiumin laatuun huomiota, magnesium-sitraatti on se muoto magnesiumista, jota kannattaa popsia.

Vielä sit lisäkysymykset: Luin täältä Pakkotoistolta, että B6-vitamiini auttaa sinkkiä tai magnesiumia imeytymään, niin pitäisikö sitten nakata vielä sellainen noiden kanssa? Ja mulla lähtee neljäksi viikoksi kokeiluun yks sairas treeniohjelma (Sylvester Stallone Workout Rocky IV) ihan sen takia, että haluan nähdä tuleeko noilla filmitähtien treeneillä mitään tulosta. Siinä samassa ohjelmassa sitten sanotaan, että tarvitsisi Animal Packia niin pitääkö sellainen tilata sitten? Eli onko se välttämätön palautumisen kannalta tai muuten vai selviääkö ilman sitäkin, jos vetelee normiruokaa?

Ja mulla lähtee neljäksi viikoksi kokeiluun yks sairas treeniohjelma (Sylvester Stallone Workout Rocky IV) ihan sen takia, että haluan nähdä tuleeko noilla filmitähtien treeneillä mitään tulosta.

:david: Sä missää neljässä viikossa pääse samaan kuntoon kuin rocky, eli turhaan otat kokeiluun ja 4 viikon päästä toteat, että oho ei tässä nyt mitään mullistavaa tapahtunutkaan.:hyper:

No se ohjelma on kuudeksi viikoksi, mutta loma loppuu kesken eikä riitä aika koulun ohessa sellaseen määrään treeniä :(

Olen vasta sali harrastusta aloitteleva moniallerginen nuubi. Tarkoituksena on varata ravitsemusterapeutille aikaa, mutta siihen asti pitäisi saada syötyä jotakin. Olen pudottanut kesän aikana 92 kilosta 81 kiloon, mutta nyt paino on pysynyt kohdillaan seuraavanlaisella ruokavaliolla (Esimerkkipäivä):
http://img836.imageshack.us/img836/87/ruokataulukko.png
Lisäksi syön purkista monipuolisesti vitamiineja. Pistääkö tuosta silmään jotain aivan kamalaa, vai porskuttaako tuolla sinne ravitsemusterapeutille asti?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Nyt kesäisin tulee ajettua pyörällä salille joku 5 kilsaa suuntaan. Mietin vaan, että kannattaako palkkari ottaa heti treenin jälkeen vai vasta sitten kun olen päässyt kotiin? Vai onko mitään väliä?

Nyt kesäisin tulee ajettua pyörällä salille joku 5 kilsaa suuntaan. Mietin vaan, että kannattaako palkkari ottaa heti treenin jälkeen vai vasta sitten kun olen päässyt kotiin? Vai onko mitään väliä?

Ite ajelen salille aina vain kun mahdollista eikä liian kylmä ja veden sen palkkarin jo siellä salilla. Sitten poljen reippaasti jonkun 3km kotiin ja siellä kunnon ruokaa siihen parin tunnin sisään. Mutta kaikki kai tyylillään...

Nyt on sitten aerobinen + sali aloitettu ja dieetti siihen samaan syssyyn.
Kysymys kuuluukin jos aloittaa vähän räväkämmin kuin se - 500 kcal päivässä, eli about 800-1000 kcal päivässä miinuksella,
kauanko tätä tahtia kannattaa ylläpitää / kauanko kroppa sietää?

.

Ite ottaisin sen palkkarin kyllä heti treenin jälkeen. Pyöräily nyt ei kuitenkaan kovin rasittavaa ole, ellet vedä tarkotuksella lujaa.

Onko hiilihydraattien nauttimisajankohdalla (tai hiilarin laadulla?) väliä, jos on massakaudella (poislukien tietysti treenin jälkeiset hiilarit)?

Tuli vähän väärässä paikkaa ilmeisesti kysyttyä tätä.. Sain jo jonkinlaisen vastauksen, mutta vähän jäi epäselväksi joten kysyn vielä täältä. "Terve näin heti alkuun kysyn tämmöstä tyhmää kysymystä? Ostin malto6 ja ittellä on tuota sportlifen recovery palautusjuomaa joten jos vedän ennen reeniä tuon malton ja sitten palautusjuoman seassa niin onko ok?" Myöhemmin kysyin samassa ketjussa, että otanko vain ennen tuon malton ja sitten palautusjuoma normaalisti yksinään reenin jälkeen?

Mikä on kun paino ei putoa?Oon ollu nyt pari kk dietillä aloittaessa paino oli 95kg ja nyt 90kg.Tuosta kun on vielä pari kg nestettä niin paino ei ole tippunut paskan vertaa vaikka olen ollut miinuksella 500-1500kcal väliltä mutta ei tipu sitten millään,välillä olen ollut viikon plussillaki jos se vähä buustais mutta ei.Nuokin kilot mitä on tippunut niin on saavutettu viikon mittasilla paastoilla velocity tyyliin elikkä ei mitään muuta safkaa ainoostaan heraa.

Mikä on kun paino ei putoa?Oon ollu nyt pari kk dietillä aloittaessa paino oli 95kg ja nyt 90kg.Tuosta kun on vielä pari kg nestettä niin paino ei ole tippunut paskan vertaa vaikka olen ollut miinuksella 500-1500kcal väliltä mutta ei tipu sitten millään,välillä olen ollut viikon plussillaki jos se vähä buustais mutta ei.Nuokin kilot mitä on tippunut niin on saavutettu viikon mittasilla paastoilla velocity tyyliin elikkä ei mitään muuta safkaa ainoostaan heraa.

A) Lasket syömiset väärin tai B) Arvioit peruskulutuksesi väärin.

Uploaded with ImageShack.us

Elikkä täs ois tän päiväset ruuat. Kyllä tähän vielä iltapala tulee kylkeen.
Mitat on 175-176/60 ja ikää 17v.

Aamulla pelailin tnnin verran tennistä, mutta pelkkää pallottelua oli. Sen jälkeen salille arnoldin g6 vähä sovellettuna.
Ajattelin viel tos vähä aja kuluttua heittää puolen tunnin juoksulenkin, jonka takia ton rahka/mustikka/hiutale setin vetäsinkin.

Ajattelin et joku vois neuvoo et pitäskö enemmänkin syödä jos haluaa kasvattaa lihasta muttei silti rasvaa kerätä paljoo. Ei siis mitää bulkkausta. Ja juoksu lenkin jälkee kai hyvä syödä esim. banaani tai jotain muuta nopeeta hiilaria?

En käytä palautusjuomia/proteiinijuomia tällä hetkelle.

Back
Ylös Bottom