Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

En muista mistä, mutta jostain olen lukenut, että pieni annos alkoholia päivässä olisi ihan hyvä terveydelle. Tosin ite en nyt oo puolee vuotee mitään juonu.

Mietin että kun olen dieetillä niin kannattaisiko ostaa noita palautumisjuomia (paljon protskua ja hiilareita)? Kuitenkin syön kohtuu hiilaripitoisen safkan tunti-2 treenin jälkeen niin tulisiko tuosta nyt sitten "turhia" hiilareita? Vai onko hyvä idea vetäistä molemmat naamariin ilman että se vaikuttaa laihtumiseen?

Mietin että kun olen dieetillä niin kannattaisiko ostaa noita palautumisjuomia (paljon protskua ja hiilareita)? Kuitenkin syön kohtuu hiilaripitoisen safkan tunti-2 treenin jälkeen niin tulisiko tuosta nyt sitten "turhia" hiilareita? Vai onko hyvä idea vetäistä molemmat naamariin ilman että se vaikuttaa laihtumiseen?

Salin jälkeen kannattaa juoda palkkarina dieetillä pelkkää heraa veteen sekoitettuna. Palauttaa ja vie mukavasti nälkääkin. Maltoja ei dieetillä tarvitse.

Salin jälkeen kannattaa juoda palkkarina dieetillä pelkkää heraa veteen sekoitettuna. Palauttaa ja vie mukavasti nälkääkin. Maltoja ei dieetillä tarvitse.

Eikös kaseiini olisi ollut parempi vaihtoehto.. heraa mun tietääkseni käytetään ennemmin palautusjuomissa sen nopean imeytymisen vuoksi. Ja mun mielsetä ei kyllä vie nälkää sitten yhtään :D

E: tulipa luettua taass hutaisesti.. niin siis kyllä hera on hyvä treenin jälkeen. :D mutta edes pieni määrä hiilareita voisi olla ok, kun se vielä parantaa itse proteiinin imeytymistä.

Oon tässä viikkojen ajan yrittänyt saada lihaa kasvamaan mutta vaaka näyttää joka aamu käytännössä samaa lukua.
Voiko 3100kcal olla liian vähän koululaiselle+salilla käynti? Tuntuu että tota ruokaa pitäs syödä ihan törkeesti, että vaaka heilahtas

Mitäs tässä nyt tapahtuu kun aktiivisesti käyn salilla, mutta tuntuu olevan todella vaikeaa saada syötyä mitenkään yli 2500 kaloria päivässä. Proteiinia tulee kyllä helpostikkin se 150+ grammaa per päivä. Käykö tässä nyt että samalla lihakset kehittyvät ja kasvavat ja viimeisetkin rasvanrippeet lähtevät? Ehdotuksia?

Mitäs tässä nyt tapahtuu kun aktiivisesti käyn salilla, mutta tuntuu olevan todella vaikeaa saada syötyä mitenkään yli 2500 kaloria päivässä. Proteiinia tulee kyllä helpostikkin se 150+ grammaa per päivä. Käykö tässä nyt että samalla lihakset kehittyvät ja kasvavat ja viimeisetkin rasvanrippeet lähtevät? Ehdotuksia?

Ei ne lihakset samalla kasva ja rasva lähde. Enintään säilyvät samoissa mitoissa. Mikä on tavotteesi?

Noniin eli ostin tossa äsken Leader -merkkistä maltoa, pitkäketjuista. Hiilihydraatit 99g/100g ja sokereita loput 1g eli nyt ajattelin että salin jälkeen heraproteiinijuomaan lisäks pistän tota maltoa. Onko hyvä ajatus? Ja onko 1:1 hyvä määrä?

Ei ne lihakset samalla kasva ja rasva lähde. Enintään säilyvät samoissa mitoissa. Mikä on tavotteesi?
Olen siis ihan aloittelija. Painan siinä 73kg tienoilla ja lihaksiin pitäisi saada voimaa ja kokoa, massaa pitkällä tähtäimellä pitkäjänteisesti ettei tulisi turhaan kasaa löllöä mukana. Maitoa oon koittanu alkaa tintata ja lisännyt välipaloja.

Niin varmistusta vielä... Pitääkö salipäivää seuraavana päivänä olla plussalla vai +/- 0 kaloreilla?

massaa lisäävät palautusjuomat/jauheet..

ostin kokeilumielellä FASTIN MASS2 muscle mass gainerii,onko jollain kokemuksia et miten pelittää hyvän treenin ja ruuan kans?

mul olis sellanen kysymys et ku ostin tuota Kreatiini Monohydraatti. siinä o ilmotus et pitäisi välttää kofeiinipitoisia juomia, niin mikäs syy siin o et miks pitäis välttää ?

Back
Ylös Bottom