Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Mä käyttäisin ihan vaan fiiliksen mukaan. Rypsiöljyssä on ainakin oliiviöljyä huonompi omega-6 ja omega-3 -suhde, mutta ei se siitä myrkkyä tee. Mulla on ainoostaan perus rypsiöljyä ja oliiviöljyä ja käytän niitä ihan sen mukaan kumpi tuntuu mukavammalta vaihtoehdolta. Jos oon syöny omega-3:a lisäravinteena sinä päivänä ni voin vähän paremmalla mielellä käyttää rypsiöljyä, mutta samapa tuo.
Eikös se ole todistettu, että rypsärissä ja oliiviöljyssä on yhtä hyvät rasvahappoprofiilit..?

oon nyt käytelly palkkarina tota fastin muscel plussaa, haluaisin jatkaa fastin käyttöä koska on helposti saatavilla. Niin että onko tuo hyvää kamaa ja jatkanko sillä vai onko jotain parempia tuotteita fastilta palautumiseen ja massanlisäykseen? esim. hera tai malto?

oon nyt käytelly palkkarina tota fastin muscel plussaa, haluaisin jatkaa fastin käyttöä koska on helposti saatavilla. Niin että onko tuo hyvää kamaa ja jatkanko sillä vai onko jotain parempia tuotteita fastilta palautumiseen ja massanlisäykseen? esim. hera tai malto?

Heraa ja maltoa se Muscle Plussakin vaan on... tai taitaa siinä vähän kreatiiniakin olla mutta anyway samaa settiä.
Eikä palautumiseen ole mitään parempaakaan (laillista) keksitty kuin energia, proteiini ja hiilihydraatit :)

^vähärasvanen jauheliha, esim kana säilyy yli puolivuotta, rasvasemmatkin ainakin 3kk. Kannattaa pakata pakastepusseihin niin pysyy maut kurissa eika tartu mitään pakastimen hajuja niihin

Montako päivää jauhelihaa saa pitää pakastimessa ilman että se menee huonoks?

riippuu lihasta, porsas,nauta ,lammas jne ovat kumminkin erilaisia, rasvan määrä ratkaisee.

nyrkkisääntö kumminkin on että muutaman kuukauden. ite säilytän max 3 kk lihaa kuin lihaa, kun puhutaan kypsentämättömästä lihasta

Kysymyksenä olis, eattä onko tuota beta-alaniinia syötävä vain päivinä jolloin treenaa? Vai muinaki päivinä? Ja voiko kreaa treenipäivinä sekottaa boosteriin = 15g päivässä tulis sitä sitten...onko siitä haittaa? Hyötyä itselleni koen aineki

Kun syön päivälliseks 200g kanasuikaleita, 100g parsakaalia, nii rasvat jää aika alhaseks tuossa. Pitääkö/voiko niitä lisäillä ihan vaa reippaalla kädellä hyvästä öljystä.. esim sen 15g tuohon kanan paistamiseen.? ja muutenkin päivän rasvamäärän (1g/kg) saamiseen?

Ja vielä, että onko väliä missä muodossa tuon rasvan ottaa, juoden vai syöden?

Thänks!

aiva sama syökö vai juoko, ei mitn merkitystä. voit paistaa kanan rasvassa/öljyssä ja ottaa vaikka päälle pullosta vähä öljyä lisäks jos tarttee..

Back
Ylös Bottom