Henk. koht. olen -700 ja +300 miehiä![]()
Joka toimii helvetin hyvin, esim jos tykkää syklitellä. Joskus, jos saan tän dieettini ohi, niin ajattelin lähteä jotakuinkin tommosella liikenteeseen +6/-2vko tjsp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henk. koht. olen -700 ja +300 miehiä![]()
Kumpi parempi : KP oliiviöljy vs oliiviöljy? Entäs sama juttu rypsärin kanssa.

Ei ole mitään hyötyä eikä täytä pääsääntöisesti mitään mainostekstin lupauksia.Hei kertokaa ku luin fitnesstukun sivuilta jostai lihaskavattajast , sit siin oli kaikkii et ihan sallittu kuitenkin ja et lisää testosteroni tasoo 42% ja et k18 jnejne, ni onks tollasel mitää haittavaikutuksii ? ja btw oon 16 muutenki viel, ni oisko siit ensinnäkää hyötyy entäs haittaa?
Kuinka kauan ennen treeniä kofeiinitabletit ois hyvä napata?
Hei kertokaa ku luin fitnesstukun sivuilta jostai lihaskavattajast , sit siin oli kaikkii et ihan sallittu kuitenkin ja et lisää testosteroni tasoo 42% ja et k18 jnejne, ni onks tollasel mitää haittavaikutuksii ? ja btw oon 16 muutenki viel, ni oisko siit ensinnäkää hyötyy entäs haittaa?
Terve!
Joskus täältä forumilta semmosen tiedon kaivanu, että jos tarkoituksena on lihasten kasvatus, tulisi proteiinia syödä 2g/painokilo. Oon nyt pari päivää ottanu ylös syömisiäni ja protskuja n. 3,5g/kg hiilareita 5g/kg ja rasvaa 1g/kg. Onko tämä ok vai kannattaisko muunnella ruokatottumuksia?
kannattaako multivitamiinia ottaa enemmän päivässä kun yks kpl.
ketä varten nuo "suositukset" on suunniteltu, seppo sohvaperunaa varten jonka elimmistö ei tarvitse kuin välttämättömän määrän vitamiineja vai intensiivisesti harjoittelevalle urheilijalle jolla sattuu olemaan fyysisesti rasittava työ?
valaiskaa tyhmää