Ravinteet vai mistä johtuu??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Timijätkä

Banned
Hei elikkäs tämmöinen kysymys tuli mieleeni,
Otin eilen päivällä Ufs Ion92 Mansikan makuista o,5dl Sekotettuna veteen.
Menin illalla 21aikaan lenkille ja ennen nukkuman menoa söin: Rahkaa,Maustamatonta jogurttia ja ananaspaloja ja banaania Kaikki sekaisin,
Niin yöllä kun heräsin niin oksensin Mistä mahtaa johtua???:itku:

Ei tohon nyt voi oikein muuta sanoa, kuin että varmaan siitä, että sulla oli paha olo mahassa. Jos tota nyt alkaa useammin tapahtuun niin sit voinee johtua jostain mitä syöt tai kuolemaksi olevasta taudista. Homman saanee debugattua ruoka-aineita vaihtelemalla mistä johtuu tai sitten ei, jos ei myöhemmin tulekkaan laattaa kylpyhuoneen täydeltä.

Oukei kyllä veikkaan että tottumus kysymys muistan kun aloitin käyttää Gainer proota heti pakki sekasin,
mutta nytten ei hätiä mitiä, Kumpi on parempi massankasvatuksessa Gainer pro vai Hera80`?

Siis käytänkin oon ruvennut tekee tällee:
1tunti ennen treenei otan Redram no pump 21
Treenin jälkeen palkkarin missä on esim American pro wheytä ja proteiini Ja hiilari sekotus:)

Niin aivan :) Ekaksi ruokavalio kuntoon ennenkun rupee käyttämään Lisäravinteita,
syön joka päivä 5-6kertaa ja oon huomannut tuloksia kun syö,nukkuu, ja muistaa treenata:)

Itsellä meni eka kuukausi niin että joka kerta kun treenin jälkeen otin palkkarin meinasin oksentaa ja kaksi kertaa oksensinkin. Etenkin kova treeni ja helvetin outoa litkua suuhun niin ei kiva. Sitten sitä tottui siihen. Nykyään tottunut vähän purkkiruokiinkin joissa ol isama reaktio kuten maitorahka ja tonnikala. Tottunut maalla syömään niin erinlaisia antimia.

mitä Mieltä pakkislaiset ovat Onko Gainer pro Hyvä massanlisääjä sellaisenaan,
vai onko parempi pistää sekaan esim american pro wheytä puol desiä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle suositeltiin että ottaisin ennen treenejä: Redramin no pump 21
Ja treenin jälkeen Mansikanmakusta proteiinijauhetta sekotettuna veteen,
Ja himassa ottaisin gaine pro:oon mitä mieltä?

Back
Ylös Bottom