kyllähän tuossa on merkittävä (50%) ero sentään 2 ja 3 gramman välillä, ja jos on kyse vielä satakiloisesta tyypistä jolloin vaihtoehdot ovat 200g tai 300g proteiinia vuorokaudessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Joo, noi pussukat onkin sitten melkein ainoat, joissa mittaa ei ole.
goodolmob sanoi:Taidan sitten pistää digivaa'an hankintaan.
Kimple sanoi:Mistä mä voin tietää, että onko mun optimaalisinta syödä proteiinia 2,0 grammaa/painokilo? Vai kannattaisko syödä 2,2 g/kg? Vai ehkä 3 g/kg? Tarkoitan siis sitä, että mun mielestä on ihan turhaa mitata digivaa'alla proteiinigrammoja, koska samalla tarkkuudella ei kuitenkaan voi tietää omaa henkilökohtaista tarvettaan. Itse arvioin tarpeeni olevan noin 2 - 2,5 g/kg proteiinia, joskus menee ehkä enemmänkin, mutta yksi kymmenen grammaa ei kyllä vaikuta tuossa määrässä. Tai jos vaikuttaa, en tiedä onko siitä hyötyä vai haittaa.
Kyllä kyllä, tuo ei ollutkaan pointtini. Tarkoitin sitä, että mitä hyötyä mun on mitata digivaa'alla gramman (tai edes kymmenen gramman) tarkkuudella päivittäinen proteiinimääräni. Mun mielestä ei mitään. Mitä mä hyödyn siitä, että tiedän tänään syöneeni just 257 grammaa proteiinia? En voi tietää, eikä kukaan muukaan, että tuo määrä olisi jotenkin juuri se oikea määrä. Joten on ihan sama, vaikka mä tiedän syöneeni noin 250 grammaa proteiinia. (Siltikään en tiedä onko se optimaalinen määrä.)Heikki722 sanoi:Kimple: voit tietää kun kokeilet tai kuuntelet kokeneempia. ...
ringside sanoi:Jos sä asut vielä himassa, niin pistät mutsis maksaan siitä ainakin puolet. Siitä kun on hyötyä kaikessa ruuanlaitossa.