Ravinnosta

Oon täs ny kuukauden ajan yrittäny syödä ensimmäisen kerran elämäni aikana tarpeeksi ja kattoa jos vihdoin sais noiden narujen tilalle vähä lihastakin.
Ajattelin vaan laittaa tänne päivittäisen ruokalilun jos kokeneemmat vois kommentoida et syönkö tarpeeksi. Salilla tulee käytyä kolme kertaa viikos ja lenkilla kerran tai kaks.

Klo 7-8 : Kuppi kahvia maidon kera. Cheerios muroja lautasellinen. Yks halkaistava leipä (ruispala) parin leikkeleen ja juuston ynna maksamakkaran kera. Joskus tulee otettua ehrmann purkkikin mut tulee jo noista muistakin nii täyteen et aina ei vaan jaksa.

Klo 11-12: Normaalia kouluruokaa iso lautasellinen+ pari lasia maitoa ja pari leipää voin kera

Klo 14-15: Banaani, ehrmann, kahvia

Klo 16-17: Samanlaista ruokaa ku aamupäivällä suurinpiirtein

Klo 20-21: Purkki tonnikalaa, ehrmann purkki, pari ruokalusikkaa oljyä, jotain hedelmiä ja protsudrinkki (hera 80).

Nämä siis reenipäivinä. Sit tietysti vedän vielä palkkarin tohon sekaan jossain välis ku salilla käyn hera80+malto (yleensä aamulla ja sit palkkari perään ja sit pian jo lounaalle)

Että tuleeko tarpeeksi mätättyä vai vieläko kannattais ahtaa lisää? Oon 190cm ja 88kg. Kiitti jo etukäteen!!:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattais melkeinpä tuplata kalorimäärä. Veikkaan, että n. 4000-5000kcal ois sulle soppeli. Jos ei ole ruokahalua riitävästi, niin hae apteekista Betolvex nimisiä nappeja, ne lisäävät ruokahalua erinomaisesti ja niitä saa ilman reseptiä. Ota itse selvää mitä nuo betolvexit on.

Tolla 4000-5000kcal tulee kyllä painoa, mutta on kyllä suurin osa siitä läskiä. Ei oo mun mielestä mitään järkeä bulkata noin. Reilu 500kcal yli kulutuksen. Jotain 3500kcal olis varmaan alkuun ainakin ihan sopiva.

juster sanoi:
Tolla 4000-5000kcal tulee kyllä painoa, mutta on kyllä suurin osa siitä läskiä. Ei oo mun mielestä mitään järkeä bulkata noin. Reilu 500kcal yli kulutuksen. Jotain 3500kcal olis varmaan alkuun ainakin ihan sopiva.
Täysin samaa mieltä. IMO on paljon järkevämpää bulkata maltillisesti ja pitkään kuin todella isoilla kalorimäärillä ja lyhyen aikaa jonka jälkeen dietti odottaa noutajaansa, koska jos läiskii paljonkin yli sen +500:sta niin kyllä rasvaa tulee enemmän kuin laki sallii. Joku 300-500 on aika passeli, mutta toun yli en lähtisi syömään ellei ole joku hirmuinen halu vetää yli 8 viikkoisia diettejä.:D

Ja tietenkin kehitystkin on optimaalisempaa, kun kaloreita tulee plussalla ja pitkän aikaa kun, että kaloreita tulee lyhyen ajan aivan tajuttomast. Tämä on tietenkin oma näkemys ja tietenkin dietti syö pikkasen lihasta, tosin kunto näyttää kovemalta kireempänä, mutta silti olen vaan tuon maltillisen bulkauksen puolella juuri sen takia, koska silloin voi pitää itsensä plussalla pitkään. Toki molemmilla keinoilla tulee rasvaa, toisessa vähän vähemmän ja toisessa vähän enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom