- Ikä
- 45
BISLEY.
Käy pyytämässä kyseisen terveysaseman YLILÄÄKÄRILTÄ tai vastaavalta jälkikäteen lääkärintodistus (Yleessä saa kiinni puhelin ajalla ja lähettävät todistuksen kotiin). Hän voi sen kirjoittaa. Varsinkin, kun sairaus oli sama, joka jatkui. Näin saat palkan kaikilta päiviltä. Meillä on firmassa sama kolmen päivän käytäntö sairaanhoitajien todistusten kanssa. Homma korjaantuu edellämainitulla tavalla takautuvasti. Ei pitäisi olla mitään nokankoputtamista.:thumbs:
edit: Toimin itse esimiehenä ja näitä on tullut muutamia vastaan. Kaikki on korjattu, niin että työntekijä saa ansaitun palkkansa.
Just meinasin vastaavaa ehdottaa. Ja luulisi, että ne suostuu ton jälkikäteen kirjottamaan, koska se terkkari on tilanteen todennut.
Eli Bisley ota siihen terkkariin yhteyttä, kerro tarina ja pyydä siltä että lääkäri kirjoittaisi tuon todistuksen.
Ja jos ei tästä huolimatta tule rahoja tilille, niin sun selkähän kipeyty just viime treenissä ja siitä tulee vähintään pari viikkoa PALKALLISTA lomaa.
Itse olen päättänyt aijoja sitten, että jos mua kustaan silmään työantajan toimesta, niin takuulla maksatan sen niillä, oli se sitten moraalisesti oikein tai ei. Virheitä sattuu, mutta jos ei tollasta todellakin inhimillistä erehdystä saa järkevästi korjattua, niin miksi helvetissä sitä on niin lojaali että kärsii vaan kiltisti nahoissaan?