- Ikä
- 43
leoko sanoi:KR II/00
Meidän saapumiserästä AUK:hon lähtijöistä 1 ei juossut yli 3000 metriä, tais tulos olla 2980m. En sitte tiedä, onko tuo hyvä vai huono prosentti.
Jaaha. II/00 menin Kajjaaniin ja aukkiinkin PÄÄSIN. En tiiä on tossa nyt kyseessä auk 10 vai auk 11, mutta jos on auk 10 ni se on kyllä helevetin varma juttu, että siellä jäi useampi äijä alle kolmen tonnin cooperissa. Ja jos tuo on auk 11 ni sitte on vieläkin varmempi, nimittäin en itekkään juossu ku 2800 ja jäi siitäkin jengistä useampi alle kolmen tonnin.
Oon muuten monesti miettiny, että tuo Tapen avatar näyttää aika paljon Tiivi-Taavilta. :D
Tulee ny pitkä postaus, mutta jatkan kuitenki. Kajaanissa tuntu olevan sellanen käsitys Onttolasta ja Immolasta, että ne on samanlaista säälittävää paskaa ku PV. Mutta elekää olko vihasia. Varmasti oltiin samalla tasolla. Tosin Ivalon "hallitseva asema" on kyllä selvä asia. Muutaman Ivalon rajan käyneen jätkän kanssa oon jutellu ja aika hurjia juttuja ovat kertoneet.
Joku alko poraamaan tosta inttiin määräämisestä ni pitää siihen kans kommentoida. Kajaaniin ainakin tulee jätkiä paljon "rajakunnista" (esim. Suomussalmi, Kuusamo, Sotkamo, Kuhmo, jne.), joten nää äijät on yleensä tottunu liikkuun mettässä. On siinä aikamoinen ero ku sellanen äijä laitetaan johonki vitukkoon jonku betonilähiön kasvatin kanssa. Oulussakin piti vähän jo hermostua, että päästivät rajalle.
Mitäs vielä jauhaisin... No, paljon on kavereita ollu Sodankylässä, Kajaanissa ja Rovaniemellä PV:n puolella, joten on tullu inttijuttuja jauhettua. Suurimmat erot on varmaan sisäkurissa ja siinä, että rajalla hiihetään, marssitaan tai ajetaan pyörällä joka paikkaan. Tosin kertaamassa ollessa jouduin semmosen saatanan rekan lavalla aikan paljon istuskelemaan ja oli se kyllä niin perseestä, että oisin mieluummin kävelly.
No joo, lopuksi voisin vielä todeta, että koko vuosi oli aivan perseestä, mutta hetkeäkään en vaihtais pois. Tai no 90% paskaa ja 10% helevetin mahtavaa. Sitte ku vielä aika kultaa muistot ni tuohan alkaa oleen jo kohta 50/50. Kyllä mä oon ihan ylpeä siitä, että rajalla kävin intin.