Raudat suurenevat mutta lihakset ja painoni ei

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rintaa tekisin pari liikettä ojentaja päivänä, koska minulla rinnat ovat kehittynempiä kuin muut lihakset ja jalat ihan hyvin voisin sijoittaa vaikka haba päivään tms.

Eli siis minulle jalkapallo ei ole enään se ykkös juttu koska olen tajunnut että ei suomessa pääse minnekkään.

Mun tavote olisi just saada hienot lihakset, ihan sama periaattees onko voimaa, kunhan on hienot, suurinpiirtein kun tossa kuvassa minkä aikaisemmin linkkasin olisi hyvän kokoiset lihakset.

Rintaa tekisin pari liikettä ojentaja päivänä, koska minulla rinnat ovat kehittynempiä kuin muut lihakset ja jalat ihan hyvin voisin sijoittaa vaikka haba päivään tms.

Eli siis minulle jalkapallo ei ole enään se ykkös juttu koska olen tajunnut että ei suomessa pääse minnekkään.

Mun tavote olisi just saada hienot lihakset, ihan sama periaattees onko voimaa, kunhan on hienot, suurinpiirtein kun tossa kuvassa minkä aikaisemmin linkkasin olisi hyvän kokoiset lihakset.

Mitä hienoa on isoissa lihaksissa joissa ei ole voimaa? Toki itsekin kun aloitin salilla käymisen niin mulle oli tärkeintä että lihakset on isot mut voimasta viis! Mutta on se kiva kun on sellaset lihakset joissa on voimaakin niin voi selviytyä vaikka töissä (raksalla) kaikenlaisista hommista voimalla :)

Mitä hienoa on isoissa lihaksissa joissa ei ole voimaa? Toki itsekin kun aloitin salilla käymisen niin mulle oli tärkeintä että lihakset on isot mut voimasta viis! Mutta on se kiva kun on sellaset lihakset joissa on voimaakin niin voi selviytyä vaikka töissä (raksalla) kaikenlaisista hommista voimalla :)
Kyllä niissä isoissa lihaksissa on voimaakin, vaikka olisikin tullut hypertfisella treenillä... Raksalla vaaditaan enemmänkin kestävyyttä, tietenkin on hommia jossa on myös ihan maksimivoimastakin hyötyä.

Niin ku ylempänä jo tuli, niin missä on mave ja kyykky? Suurin ongelma minkä oon huomannu aloittelijoilla, niin toi pääliikkeiden puute. Ja tämä asia on tullut ennenkin esiin tällä foorumilla.

Aivan vitun vähän on arki-/työelämässä tilanteita, joissa hypertrofia edellä treenannut jannu ei jaksa, mutta voimaa treenannut jaksaa.

Futistreenit ei korvaa jalkojen harjoittamista puntilla, kaksi ihan eri asiaa.

Mieletöntä! Eikä ole edes perjantai vielä.

Voimaa harjoittaneilla kavereilla yleensä maitohappokestävyys on aika huono. Futistreenit taas on lähinnä juuri kestävyyttä. Punttitreeni taas voi olla ihan mitä vaan.

Aivan vitun vähän on arki-/työelämässä tilanteita, joissa hypertrofia edellä treenannut jannu ei jaksa, mutta voimaa treenannut jaksaa.

Futistreenit ei korvaa jalkojen harjoittamista puntilla, kaksi ihan eri asiaa.

Itseasiassa se on niin että se pitkiä sarjoja tehnyt kykenee kovatehoiseen työhönkin pitempään kuin pelkkää voimaa hankkinut.
Kun sarjat viedään failureen ja palautukset pidetään lyhyinä ja valillä tehdään supersarjojakin ei hyydytä heti kottikärryjen tai rautakangen kanssakaan.

Itseasiassa se on niin että se pitkiä sarjoja tehnyt kykenee kovatehoiseen työhönkin pitempään kuin pelkkää voimaa hankkinut.
Kun sarjat viedään failureen ja palautukset pidetään lyhyinä ja valillä tehdään supersarjojakin ei hyydytä heti kottikärryjen tai rautakangen kanssakaan.
Niin sitä nimenomaan tarkoitan, että ainoa tilanne, jossa voimailija voittaisi olisi se, että työkaveri on jäänyt traktorin alle ja se pitää mavettaa ylös, ja traktorin rengas painaa yli vaikka 200kg niin, ettei bodaaja jaksa nostaa, mutta alle 300kg niin, että voimailija jaksaa. Jos nyt 200kg ja 300kg olisi sopiva suhde siihen, mihin sama henkilö pystyisi samalla treenimäärällä, mutta eri tavoitteilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom