rasvaprosentti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

keisari88

Banned
rasvaprosentti pihdit vai miksikä niitä nyt kutsutaan pitäisi ostaa .Joten voisko joku laitella linkki ja vinkki jollekki nettikaupal mikä myy näitä THANK YOU

keisari88 sanoi:
rasvaprosentti pihdit vai miksikä niitä nyt kutsutaan pitäisi ostaa .Joten voisko joku laitella linkki ja vinkki jollekki nettikaupal mikä myy näitä THANK YOU

Ennen kun kukaan sitä linkkiä laittaa, niin muistutan, että mainostaminen on kiellettyä.

Jos aivan paskat ja ihan liian kalliit pihdit haluat niin osta Waan Risto Antilta Nököt Genitaali Erektiopihdit. Ei niillä mitään tee...

No kun yhä ei saa pistää linkkejä firmoihin jotka myyvät lisäravinteita niin tekee pikkasen vaikeeks vastaamisen tohon sun kyssäriis, käyppä läpi firmoja jotka myyvät punttistavaroita.. Voi toki löytyä ihan urheiluliikkeistäkin noita, epäilen kyllä.

keisari88 sanoi:
kyl ennen vaa on saanu linkittää ...aika berberist on kyl jos nykyään ei saa :curs:

Öö, linkityskielto muiden lisäravinne yms. kauppiaiden sivulle on ollut voimassa jo ainakin 2 vuotta. Eli turha nillittää.

Jos et sen vertaa itse jaksa etsiä, niin mielestäni tuomiosi olla ilman pihteja on oikeutettu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskaltaiskos joku kertoa, että myydäänkö noita pihtejä missään Suomessa vai pitääkö tilata ulkomailta? Olen yrittänyt surffailla ja Googlettaa, mutta enpä ole löytänyt muualta kun ulkomailta. Ehkä vaan en osaa...?

Tässä muita verkkokaupoja läpikäydessä, onkin hyvä tehdä lisäravinteiden hintavertailuja. :D

Mä kyllä vastasin jo heti alussa tohon kysymykseen :lol2:
Risto Antti niitä myy

majakanvartija sanoi:
Uskaltaiskos joku kertoa, että myydäänkö noita pihtejä missään Suomessa vai pitääkö tilata ulkomailta? Olen yrittänyt surffailla ja Googlettaa, mutta enpä ole löytänyt muualta kun ulkomailta. Ehkä vaan en osaa...?

Tässä muita verkkokaupoja läpikäydessä, onkin hyvä tehdä lisäravinteiden hintavertailuja. :D

Löytyy noita Suomestakin vaikka mistä. Paljoa yli 15e ei kannata maksaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom