Rasvaprosentti NOLLA (0)?

Mulla on kanssa tuollainen vaaka ja ihan hyvin se näyttää kunhan muistaa muutamat jutut.

Eli mittaa aina samaan aikaan, mieluiten aamulla heti kun on käynyt vessassa. Tuollain on varmaan nestetasapaino suunnilleen sama eri mittauskerroilla(jos ei oo karpula). Koskaan ei oo mulle tullut villejä tuloksia.

Kokeilin justiinsa, ei vaikuta onko jalkapohjat märät vai kuivat, saman antaa. Tuo minun vehje on Tanita body fat scale BF-625, eli itse ainakin voin tuota mallia suositella.

Kyllä tuo varmaan näyttää noin yleisesti ottaen suurempia lukuja kuin mitä saa nipistystekniikalla, mutta mitä sitten, jos se näyttää samalla lailla kerrasta toiseen. Tietääpähän mihin suuntaan on menossa.

-Pete

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kopriainen sanoi:
Jos on tällaista helposti lihovaa sorttia, kuten minä, niin miten alas ylipäätänsä on mahdollista saada rasvaprosenttia laskettua? Siis ihan natukonstein.
Mulla ainakin "kiristyminen" on totaalisen pysähtynyt ollu jo pari kuukautta, vaikka miinuskaloreilla oonkin.

Oliko Auswitchissa yhtään lihavaa juutalaista??? Ei ollut, koska tarpeeksi pitkään tarpeeksi(liian) vähällä ruoalla jokainen laihtuu/kuihtuu.:whip:

Joskus jostain luin, että Flex wheelerillä olisi mitattu rasvaprosentiksi 0, silloin kun nousi kuin komeetta pro lavojen tähdeksi. Ennen siis kaikkia munuaisvaivoja mitkä Flex on kertonut syyksi siihen ettei enää päässyt entiseen käsittämättömään tiukkuuteen.

joq sanoi:
Joskus jostain luin, että Flex wheelerillä olisi mitattu rasvaprosentiksi 0, silloin kun nousi kuin komeetta pro lavojen tähdeksi. Ennen siis kaikkia munuaisvaivoja mitkä Flex on kertonut syyksi siihen ettei enää päässyt entiseen käsittämättömään tiukkuuteen.

Juttu oli täyttä paskaa ;)

Rasvaprosentin kovin tarkka määrittäminen ei ole mahdollista. Parhaillakin yleisesti käytettävillä menetelmillä on vähintään 5% virhemarginaali, kehonrakentajilla virhemarginaali suurempi.
Vedenalainen on tarkin menetelmä, tosin sekin perustuu keskivertoväestön perusteella määritettyihin olettamuksiin ja siten tulos varsin kyseenalainen kehonrakentajalla.
0 -rasvaprosentti on tietenkin teoriassakin höpöhöpöä.
VX

Oletetaan että 0% rasvaprosentti olisi mahdollinen.

Siitä tulee heti mieleen aika kriittinen seuraus:

- Olet kuntolenkillä polttamassa rasvaa. Juokset ekan tunnin ja lihastesi hiilihydraattivarastot ehtivät tyhjentyä. Kuolet kesken lenkin, sillä soluillasi ei ole enää mitään energiavarastoa käytettäväksi ylläpitämään olemassaoloaan.

joq sanoi:

Jossain Flex Wheeler -videolla selostaja puhui jotain että Flex Wheelerillä oli mitattu PIHDEILLÄ 0,0% rasvat. Sinänsä täysin mahdollista, mutta eihän se oikea rasvaprosentti tietenkään nolla ollut.

Habankorppu sanoi:
Jossain Flex Wheeler -videolla selostaja puhui jotain että Flex Wheelerillä oli mitattu PIHDEILLÄ 0,0% rasvat. Sinänsä täysin mahdollista, mutta eihän se oikea rasvaprosentti tietenkään nolla ollut.

Jep, tätä minäkin siis tarkoitin.. ihonalaista rasvaa ei varmaan ollut enää, mutta toki sisäelinten ym ympärillä rasvaa oli pakko olla..

Silti onse kohtuu rasvaton kunto, jos pihdeillä saadaan tulokseksi 0.0 % ;)

joq sanoi:
Jep, tätä minäkin siis tarkoitin.. ihonalaista rasvaa ei varmaan ollut enää, mutta toki sisäelinten ym ympärillä rasvaa oli pakko olla..

Silti onse kohtuu rasvaton kunto, jos pihdeillä saadaan tulokseksi 0.0 % ;)

Joo eipä noi pihdit kovin tarkka mittari ole, enkä oikeastaan usko etteikö siinä ihon allakin olisi pikkusen rasvaa ollut. Pihdeillä vaan ei oikein saa otetta siitä. :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom