Rasvaprosentti mittari

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Osaisko joku kertoa mistä jotain rasvaprosentin mittaus vekottimia sais, siis ylensääkin, että minkälaisissa kaupoissa sellaisia myydän? Töiden takia vetelen tuota lohja-tammisaari reittiä paljon, mutta en ole ainakaan vielä löytänyt. En vaan osaa ettiä :rolleyes:
Olisi kiva jos joku täältä asuisi vaikka lohjalla tai tammisaaressa niin vois heittä vähän neuvoa mistä kannata kysellä.
Tiedän että noilla vekottimilla ei saa mitään tarkkoja ja luotettavia arvoja, mutta ollut enemmänkin mielessä, että seuraisin rasvaprosentin kehittymistä

Eipä taida noista edullisista mittareista olla hyötyä edes siihen seuraamiseen. Mulla on sellainen vaaka, jonka "pitäisi" mitata rasvaprosentti, mutta siihen käyttöön siitä ei ole. Siistin näköinen peli se on ja painonseurannassa toki oiva peli.

Eli osta pihdit tai jätä väliin, tää on mun neuvo.

Ängen nyt toisen topicciin mutta kysäsen kuitenkin että missä noita rasvapros pihtejä myydään, kun en oo missään nähnyt ja kiinnostas ostaa sellaset...

Timba79 sanoi:
Eipä taida noista edullisista mittareista olla hyötyä edes siihen seuraamiseen. Mulla on sellainen vaaka, jonka "pitäisi" mitata rasvaprosentti, mutta siihen käyttöön siitä ei ole. Siistin näköinen peli se on ja painonseurannassa toki oiva peli.

Eli osta pihdit tai jätä väliin, tää on mun neuvo.

Eiköhä ne nykyset digtaaliset mittarit ole hiukan tarkempia kun ne pihdit?
Tosin ne on melko herkkiä sille, milloin mittaa, mitä on syönyt kuinka paljon juonut jne.

Sulla on sen vaakas kanssa varmaan sama ongelma ku mulla... Eli tarvis aina samaan aikaan mitata ja se vaaka tarvis olla aina tasasella alustalla. Perkele ku paino vaakan mukaan voi heitellä 4-5 kiloa suuntaan ja toiseen punnituspaikasta riippuen :(

Kyllä niitä digitaalisia rasvaprosenttimittareita myydään kaikennäkösissä postimyyntikatalogeissa ja verkkokaupoissa.

Eiköhä ne nykyset digtaaliset mittarit ole hiukan tarkempia kun ne pihdit?

Törmäsin tähän vanhaan threadiin kun etsin pihtejä, ja on pakko kommentoida.

Ainakin mun vaa'alla vois heittää vesilintua. Se pitää varmaan paikkaansa tavallisille läskeille, mutta mitä pienemmiks rasvat menee, sitä pahemmin se näyttää päin mäntyä.

Ei niillä sähköisillä mittareilla tee yhtään mitään. Perus työntömittakin on parempi:D
Poimujen paksuuksia seuraamalla näkee kaikista parhaiten mihin suuntaan kunto on menossa. Profilor nimellä kulkee rasvapihtejä jotka maksoi vielä vuosi sitten 10e ja toimii.

edelleen jää epäselväksi mistä moiset saisi!!

Viltzu sanoi:
Ängen nyt toisen topicciin mutta kysäsen kuitenkin että missä noita rasvapros pihtejä myydään, kun en oo missään nähnyt ja kiinnostas ostaa sellaset...

Mä ostin omani Sokoksen alakerrasta Jyväskylästä. Tosta on kyllä aikaa kun noi ostin mut jos löytyis vielä.

tilasinpa eilen ameriikoista sellaisen, 11,65$ ja postitus 5$. tulee kolmes päiväs. tänä aamuna tuli maili et your order has been shipped =)

enZo sanoi:
tilasinpa eilen ameriikoista sellaisen, 11,65$ ja postitus 5$. tulee kolmes päiväs. tänä aamuna tuli maili et your order has been shipped =)

Mistäs tilasit? Itseänikin kiinnostais :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sumo sanoi:
Mistäs tilasit? Itseänikin kiinnostais :)

Sanos muuta, ei taida Suomesta hirveen helpolla löytyä, eilen Googletin melkosen tovin ilman mainittavaa tulosta. Ulkomailta tilatessa on aina nuo postikulut ja toimitusajat, mutta tuossa tapauksessa jos toimituskulut ovat vain 5$ niin voisi jopa vakavasti harkita.

hmm, ongelmaksi muodostuu ainoastaan mainostuskielto =( no, jos avaa selaimen, kirjoittaa osoiteriville ensin kolme tuplaveetä(piste)parempielämä(piste)com ja päästyään sivulle laittaa searchiin Personal Body Fat Tester , nii tuloksena löytyy tämä kaivattu verme. eikun tilaamaan. (suomhuom. parempi=better , elämä=life) jos kukaan ei osaa englantia. toivonmukaan ei tuu sanktioita.. :P LE-POO

otetaan siis härkää sarvista kiinni. www.betterlife.com ja hakuun personal body fat tester. löytyä pitäisi. eiku visa vinkumaan. electronilla näytti saava myös :P:P meni visasta

Salomaa sanoi:
Ulkomaalaisiin kauppoihin saa varmaan linkkejä pistää :)

Mainostuskielto koskeen Pakkotoiston kilpailevia kauppoja, joten jos johon jenkkisivulle pistää linkin rasvapihteihin, ei sillä vielä sääntöjä rikota. Eli vähän maalaisjärkeä kun käyttää, niin homma toimii ongelmitta.

Gdane sanoi:
Voiko toi oikeesti toimia kun noin halpa on?? Jos toimiva laitos on niin mulle JA!

eihän siin ole mitää ihmeellist ku palane peltiä johon on mitta-asteikko laitettu, täysin mekaaninen hilavitkutin. tosin sen asteikon tekeminen ei olis onnistunu :P muutaku läskeil kyytiä :whip: kello näyttää et aika syödä :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom