Aivan, aivan.. Mulla olikin tuolla vitutuspuolella aiheesta jokunen päivä sitten..
Kaikki nuo sähkövirtaa mittaavat loppujen lopuksi laskee sen rasvan osuuden jonkun kaavan mukaan, ja jos vartalosi tai lihasmassan määrä tai nesteiden määrä tai raajojen pituus tai what ever tai useampi edellämainituista poikkeaa keskiverto ihmisestä, niin tulos on puuta/heinää Kuulema eräälle tunnetulle suomalaiselle bodarille (mies) mittari oli antanut rasvoiksi 40%, ja heppu ollu 3-4% lavakunnossa
Mullakin paloi pinna mun rasvaprossavaakaan. Olen luottanut siihen että se antaisi edes suuntaa-antavaa tietoa muutoksesta, mutta kun tässä on dieetannut jo kohta 2 kk ja rasvaprossa ei vaan tunnu olevan muuttunut vanhasta vastaavasta painosta, niin heitin exceliin vähän tilastoa historiasta viimeiseltä kolmelta vuodelta (joo... tämä typerä on merkinnyt prosenttia ylös jo niin kauan). Se väittää että rasvaton painoni ei olisi noussut yhtään. Mutta mulla on mittoja ja valokuvia ja olen ihan satavarma että viimeisen kolmen vuoden aikana on tullut ihan huomattavaa muutosta. Teki mieli heittää vaaka seinään. Ja arvatkaa vaan vituttaako kun minä olen tehnyt dieettiinkin säätöjä tuon pelin mukaan.
Samantien lähti wrangelta accumeasuren pihdit tilaukseen! Haluan kuitenkin seurata muutosta jatkuvasti (siis väh. joka toinen viikko) joten nuo maksanevat itsensä (25€) takaisin aika pian. Ja niiden kanssa on luultavasti kumminkin helpompi verrata tuloksia oikeisiin pihtimittauksiin, jos haluaa kalibroida. Mut ainakin mua oikeasti vaan kiinnostaa millä tavalla saan sen rasvan liikkeelle, ei absoluuttiset arvot.