rasvaprosentin mittaus?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
36
mittasin koulussa liikuntatunnilla rasvaprosentin sellasella mittarilla mihin näppäillään ikä, paino ja pituus ja otetaan kahvoista kiinni niin että keskisormi menee sellaseen vakoon. voiko tollaseen mittariin luottaa? pihdit näyttää paljo vähemmän!

kiitos vastauksista:kippis1:

ei niihin oikein voi, siihen tulokseen vaikuttaa paljonkin se koska olet juonut/syönyt. Perustuu siihen, että sähkö kulkee läskissä nopeammin kuin lihaksessa. mutta se ei ota huomioon, sitä, että kehossa on muitakin aineita kuten vettä ja verta, joissa sähkö kulkee nopeammin kuin lihaksessa---> tuloksena mittari näyttää suuremman rasvaprosentin.

Mutta eikös pihdeissäkin ole aina mittaajan virhe mahdollinen? Kuitenkin siinäkin tulos riippuvainen kuinka "syvältä" kauhasee?

Eikös näitä pihtejä saa mistään suomesta päin ostettua/tilattua?

Ei viitsisi credit cardilla heruttaa :arvi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
untouch sanoi:
Eikös näitä pihtejä saa mistään suomesta päin ostettua/tilattua?

Ei viitsisi credit cardilla heruttaa :arvi:

Mikäs siinä luottokortin käytössä niin vaikeaa on? Itse olen tilannut yhtä sun toista luottokortilla, helppoa. Pieni turvallisuusriski on aina olemassa, mut missä ei olisi?

anatoli^ sanoi:
Mikäs siinä luottokortin käytössä niin vaikeaa on? Itse olen tilannut yhtä sun toista luottokortilla, helppoa. Pieni turvallisuusriski on aina olemassa, mut missä ei olisi?

Ehkä se, että sitä ei lähellekään kaikilla ole..

Niin jos joku tietää suomessa jonkun liikkeen mistä noita voisi saada niin ei ku infoa tänne päin. Itsellä ei ole luottokorttia, niin ei tuo tilaaminen tuolta onnistu. Eihän pakkiksen kauppaan olisi mahdollista tilata erää tuollaisia? mike?

anticube sanoi:
Ehkä se, että sitä ei lähellekään kaikilla ole..

Niin, oletin vain, että nykyään suurimmalla osalla on Visa Electron(ainakin nuorista ihmisistä), yhtä pätevä maksuväline kuin "varsinaiset" luottokortit. Aivan kaikissa verkkokaupoissa ei kuulemma tota electronia hyväksy, mutta ainakin tähän mennessä itsellä on hyväksynyt kaikissa missä olen kokeillut.
Lisäksi, jotta electronilla maksaminen onnistuisi, niin ainakin Nordean asiakkaana tulee Solossa alavalikosta "kortit" aktivoida verkkomaksu päälle, ja eiku shoppaamaan.

Eipä toimi electronkaan kuules nettikaupoissa normaalisti. Sampolla ja jollain muulla pankilla on ehkä jotain omia systeemejä mitkä sen mahdollistaa(sampolla electron toimii netissä kuin normivisa)

Suositut

Back
Ylös Bottom