Rasvaprosentin mittaus Treellä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
neutraali sanoi:
Jos pihdellä mittailee rasvoja niin on erittäin tärkeää että sen tekee osaava henkilö jos ei osaa oikein mittailla voi tuloksetkin olla sitten ihan mitä sattuu.

Ja hyvin tärkeää on myös se, että mittaaja pysyy samana samoin kuin pihdit. Pihtimittauksella ei tietenkään päästä absoluuttiseen totuuteen koskaan, ei välttämättä lähellekään, mutta kun käy säännöllisesti samalla mittaajalla, voi seurata kehitystä. Vähän sama asia on mun mielestäni oman ruumiinpainon mittaaminen, absoluuttinen arvo ei niinkään kiinnosta, vaan kehitys ja muutos. Tästä syystä saman vaa'an käyttäminen jatkuvasti on järkevämpää kuin hyppiä vaa'alla siellä ja täällä ja ihmetellä, miten on painoa tullut lisää tunnissa neljä kiloa..:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kannattaa käydä Cittarissa. Siellä on näytteillä (ainakin ollu) sellanen vehje josta pidetään kiinni. Näytti se ihan suht todellisiin lukui. Mulle 10,7 %

0302154 sanoi:
Kannattaa käydä Cittarissa. Siellä on näytteillä (ainakin ollu) sellanen vehje josta pidetään kiinni. Näytti se ihan suht todellisiin lukui. Mulle 10,7 %
Noi nyt voi viskata lähimpään järveen. Kävin mittauttamassa pihdeillä, seuraavana päivänä huvikseni kokeilin tollaista vehjettä ja se näytti tarkalleen puolet enemmän. Tuo pihtimittaus kyllä on lähempänä totuutta.

Nostetaampas vanhaa keskustelua kun en pikaisella etsinnällä löytänyt muutakaan. Missä päin tamperetta nykyään kannattaisi mittauttaa rasva% ? Tarkotus alkaa kohta dieetille ja kiinnostaisi kovasti tietää nykyinen tilanne. Voi sitten vertailla dieetin lopulla mihin on tultu. Ja mielellään jotain suht. edullista ja tarkkaa mittausta haluaisin.

Zone-sarja -42%
Tääkin neiti haluais tietää missä Tampereella vois ton rasvaprossan mittailla? Omalla salilla ei oo tollasta palvelua.. :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moro! Missäköhän vielä mittaillaan? Mittaakohan tuo Jussi Nikkilä Fressi Sykkeellä? Netistä vähän huonosti löytyy tietoa näistä.

Back
Ylös Bottom