Vilkkilä VIP Liittynyt 6.3.2007 Viestejä 397 26.8.2007 #21 Itekki voisin laittaa täs kuvan ja porukka sais arvioida rasvat. Itellä kyl ei mitenkää kaamesti tuota lihaa vielä ole.
Itekki voisin laittaa täs kuvan ja porukka sais arvioida rasvat. Itellä kyl ei mitenkää kaamesti tuota lihaa vielä ole.
Neitiii Liittynyt 23.8.2007 Viestejä 9 26.8.2007 #22 Jeejoojuu sanoi: Itekki voisin laittaa täs kuvan ja porukka sais arvioida rasvat. Itellä kyl ei mitenkää kaamesti tuota lihaa vielä ole. Click to expand... Anna tulla vaan, ei tässä kukaan kaamea kaappi ole.
Jeejoojuu sanoi: Itekki voisin laittaa täs kuvan ja porukka sais arvioida rasvat. Itellä kyl ei mitenkää kaamesti tuota lihaa vielä ole. Click to expand... Anna tulla vaan, ei tässä kukaan kaamea kaappi ole.
Vilkkilä VIP Liittynyt 6.3.2007 Viestejä 397 27.8.2007 #23 Neitiii sanoi: Anna tulla vaan, ei tässä kukaan kaamea kaappi ole. Click to expand... Täytyy tässä koittaa ny se ottaa. Sit itekki laitan seuraavan kuvan, kun 18v tulee lasiin ;) Paljon muuten painoit noiden kuvien aikana?
Neitiii sanoi: Anna tulla vaan, ei tässä kukaan kaamea kaappi ole. Click to expand... Täytyy tässä koittaa ny se ottaa. Sit itekki laitan seuraavan kuvan, kun 18v tulee lasiin ;) Paljon muuten painoit noiden kuvien aikana?
Neitiii Liittynyt 23.8.2007 Viestejä 9 28.8.2007 #24 Painoindeksi taisi olla noin 27 Eli olin YLIPAINOINEN PORSAS.
hard-core Liittynyt 14.6.2007 Viestejä 170 28.8.2007 #25 Neitiii sanoi: Painoindeksi taisi olla noin 27 Eli olin YLIPAINOINEN PORSAS. Click to expand... Lihaa se on:thumbs: lihaa kun on tarpeeksi pituuteen nähden nii painoindeksi näyttää päin vittua
Neitiii sanoi: Painoindeksi taisi olla noin 27 Eli olin YLIPAINOINEN PORSAS. Click to expand... Lihaa se on:thumbs: lihaa kun on tarpeeksi pituuteen nähden nii painoindeksi näyttää päin vittua