Rasvaprosentin alentaminen

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
38
Terve taas! :)

Nyt kaipaisin vinkkejä tämmöses jutussa et rasvaprosenttini on tuolla 25% hujakoilla ja haluisin sen tonne 8-10 % ja samalla kumminkin saada voimaa ja lihasta kokeneilta vinkkejä....

Kiitos jo valmiiks:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aamulla ennen aamupalaa aerobista, esim. kevyt juoksulenkki tai reipasta kävelyä 110-130 sykkeellä. Kyllä pitäis rasva palaa :kippis1:

Originally posted by gotto
Eikös Halme sanonut siinä oppaassaan, että parempi jos on vahva ja vähän mahaa kuin sixpäkki ja ruikulakädet.
:eek:

Riippuu vähän siitä haluaako näyttää isolta vai hyvältä ;)

Asiaan, eli aamuaerobista ja painoa hitaasti (0,5kg/viikko) alas ruokavaliota muuttamalla.

Punttia ja tarpeeksi proteiinia samaan aikaan, niin kyllä sitä lihasmassaa ja voimaa hieman kertyy dietilläkin. Hyvähän se on, että siellä alla on jotain odottamassa, kunhan saa rasvat kuorittua päältä pois :)

Originally posted by gotto
Eikös Halme sanonut siinä oppaassaan, että parempi jos on vahva ja vähän mahaa kuin sixpäkki ja ruikulakädet.
:eek:

mutta miksei voi olla vahva..sixpäkki näkyvissä ja isot hanskat..:confused:

ps::)

pistäkääpä vähän arviota että miten nopeesti ton rasva% saa sitten tippumaan. ei kai se ihan hetkessä kuitenkaan lähe..
mäkin ajattelin tässä heti joulun jälkeen poltella rasvat pois.

Zone-sarja -42%
Originally posted by Kohmelo
pistäkääpä vähän arviota että miten nopeesti ton rasva% saa sitten tippumaan. ei kai se ihan hetkessä kuitenkaan lähe..
mäkin ajattelin tässä heti joulun jälkeen poltella rasvat pois.

No mieti, 100 kg ukko, 25% rasvoilla, haluaa rasvaprosentin 10% pintaan, 15 kg pois. Mun matikalla siis :) 15 kg, ja 0,5 kg viikkovauhtia tai 1kg viikko vauhtia, elikkä 15-30 viikkoa. Ei se kuitenkaan noin simppeliä ole, lähtee nestettä pois aluksi muutama kilo. Äh, pää ihan jäässä. Mut kyllä siihen aikaa kannattaa varata vähintään 2 kk

Originally posted by drs
Aamulla ennen aamupalaa aerobista, esim. kevyt juoksulenkki tai reipasta kävelyä 110-130 sykkeellä. Kyllä pitäis rasva palaa :kippis1:
Ja toisaalta aika monet suosii inttervalli tyyppistä treeniä.
ja kato http://www.kutri.net/ kohdasta liikunta siitä lisää tietoa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Intervallitreeniä tai rasvanpolttolönköttelyä -- aivan sama, kunhan kulutat enemmän kuin syöt! Varmasti intervalleilla saa kulutettua energiaa ihan toisella lailla kuin kävelemällä 120 sykkeellä, mutta jos aerobinen kunto on todella huono, suosittelisin aluksi reippaita lenkkejä kävellen. Ettei into lopahda kun jalat on maitohapoilla ensimmäisen spurtin jälkeen ;)

Heh, mitenköhän ihmiset edes vaivautuvat vastaamaan tuon edellisen threadin jälkeen.. :rolleyes: Odotan innolla Möykyn vastauksia..

Kiitos vastauksista ;)

Itse olen nyt laihtunut 102-98kg jo pelkästään sillä että olen lisännyt treenikertoihini 12 minsaa Kuntopyörää.....

Vois ottaa jonkun päivän tietysti missä ois pelkkää sitä.....

:rolleyes:

Jeh, itsellä rasva palaa parhaiten seuraavalla yksinkertaisella reseptillä : Siistin ruokavaliota, proteiinien ja hyvien rasvojen osuus kokonaisenergiasta lisääntyy, hiilarit pyrin ottamaan hyvistä lähteistä (palstalta löytyy tästä lisää tietoa). Aamuaerobista tyhjään mahaan 3-4 kertaa viikossa. Iltaisin ennen nukkumaanmenoa ei nimeksikään hiilareita, esim. vain purkki maitorahkaa, kalkkunaleikettä ja lusikalliset kylm. purist. rypsäriä ja oliiviöljyä. Nimim. "paino noussut muutaman kilon parin kuukauden sisään, ukko silti tiukentunut"

Itse suosin tuota HIIT: tä eli high intensity interval trainingia, silloin kun siihen vaan riittää aikaa. Elikäs homma menee niin että intervalli treenausta aamutuimaan tyhjään vatsaan ja suorituksen suoritettua seuraava tunti ollaankin sitten syömättä, koska rasvanpoltto jatkuu yhä.
Tehokkaalta on menetelmä vaikuttanut. Dieetti kausina on paino pysynyt melkein samoissa ehkä pieniä heilahteluja alaspäin (1-3kg) mutta lihaserottuvuus parantunut inan, josta huomaakin että rasvanpoltto on onnistunut. Aerobinen kunto nousi hyvin tuolla treenausmenetelmällä ja kokonaisuudessaan olen ihan tyytyväinen tuloksiin mitä olen saanut tuolla menetelmällä.
Tässä vielä linkki asiasta, niille joilla ei ole tiedossa HIIT menetelmä: http://www.musclemedia.com/training/hiit.asp
Ps. Tietty pieniä muutoksia ruokavalioon tulee myös tehtyä, elikäs karkit sun muut pois (mutta yksi mässypäivä on silti) sekä muita pieniä fiksauksia..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom