rasvanpolttokapselit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jugge
  • Aloitettu Aloitettu
sain kuulla että on jonkinlaisia rasvanpoltto kapseleita, mutta haluaisin kuitenkin saada varmuuden että onko niitä olemassa, kuinka nopeasti ne toimivat, onko minkälaisia haitta vaikutuksia??? haluaisin päästä liika kilosita eroon niin tiedustelen tämmöistä?? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kai olemassa jotain tollasia joissa on kofeiinia sun muuta aineenvaihduntaa kiihdyttävää ainesosaa. Nuokaan tuskin toimivat pelkiltään, sillä ihminenhän tunnetusti laihtuu vain syödessään alle kulutuksensa.

Onhan niitä, mutta niillä voipi lähteä henki ;)

Placebokapselit ovat sitten erikseen.... :)

Ja kyllä...legendan ainesta...

Enpä oikeen luota niihin ihan perus rasvanpolttokapseleihin, mutta onhan sitten niitä, jotka esim kiihdyttävät aineenvaihduntaa, jolloin dieetin ja aerobisen yhteydessä nopeuttaa rasvanpolttoa... mutta nekin yleensä sisältää efedriinä, joka on jo ihan oma lukunsa:hyper: :whip:

nyt on tullu uusi Nivean Goodbye Sellulite geeli. se sisältää L-karnitiinia, kehon omaa rasvapolttoainetta. Myös tutut Trimbia tabletit auttavat, jopa 28 tyytyväistä ihmistä, 29. voit olla sinä!

KSENA sanoi:
nyt on tullu uusi Nivean Goodbye Sellulite geeli. se sisältää L-karnitiinia, kehon omaa rasvapolttoainetta. Myös tutut Trimbia tabletit auttavat, jopa 28 tyytyväistä ihmistä, 29. voit olla sinä!
Mikäs vitun myyntipuhe toi oli...
Voin mäkin sanoa, että 99 100:sta on tyytyväisiä mun saliohjelmaan, jossa testataan joka päivä hauismaksimi...
Ei kaikkea tarvitse uskoa, vielä kun kyseessä on noita perus tavaratalo tarvikkeita, joita kuulemma on testannut seka Britney Spears ja Sylvester Stallone. Sama juttu kun niissä Clearasilin tuotteissa, ne on puhdasta shaissea, joka aiheuttaa vaan lisää iho-ongelmia. Ei niitä toimivia rasvanpolttajia saa kuin tiskin alta.:rolleyes: :)

MrIks sanoi:
Sama juttu kun niissä Clearasilin tuotteissa, ne on puhdasta shaissea, joka aiheuttaa vaan lisää iho-ongelmia

Kai oot muistanut rasvata ihon pesun jälkeen, ettei kuivu liikaa ;)

t: Metrosexual :david:

onko noi "carbo blocker" -tuotteet täyttä huijausta? Entä eikö CLA:n, kalsiumpyruvaatin ja kromin syömisestä ole muka mitään hyötyä hoikentumisen kannalta? Myös kalaöljyjen olen nähnyt väitettävän vaikuttavan hoikentavasti.

quiz sanoi:
onko noi "carbo blocker" -tuotteet täyttä huijausta? Entä eikö CLA:n, kalsiumpyruvaatin ja kromin syömisestä ole muka mitään hyötyä hoikentumisen kannalta? Myös kalaöljyjen olen nähnyt väitettävän vaikuttavan hoikentavasti.

CLA:sta, kalsiumpyruvaatista ja kromista en tiedä, mutta hyvät rasvat ainakin tehostaa käsittääkseni rasva-aineenvaihduntaa ja niillä on suotuisa vaikutus rasvan palamiseen. Korjatkaa viisaammat jos olen ihan hakoteillä.

auttaisitteko rasvan poltoss??

no onko kenelläkään keinoja että miten viimeiset kilot ja ylimääräset vyotäröltä saa pois kun alkaa olemaan jo epätoivon tunteita pinnassa kun kattoo itseään peilistä ja edistystä ei tapahdu kun ylimääräinen ei lähde pois... niin jos jollakin olisi helppo ja nopea tapa saada rasva kulumaan nopeasti niin valaiskaa ihmeessä?? :nolo:

jugge sanoi:
no onko kenelläkään keinoja että miten viimeiset kilot ja ylimääräset vyotäröltä saa pois kun alkaa olemaan jo epätoivon tunteita pinnassa kun kattoo itseään peilistä ja edistystä ei tapahdu kun ylimääräinen ei lähde pois... niin jos jollakin olisi helppo ja nopea tapa saada rasva kulumaan nopeasti niin valaiskaa ihmeessä?? :nolo:

Jos sellainen tapa olisi tiedossa niin tätä osiota ei täällä tarvittaisi.

Eli ei.

MrIks sanoi:
Mikäs vitun myyntipuhe toi oli...
Voin mäkin sanoa, että 99 100:sta on tyytyväisiä mun saliohjelmaan, jossa testataan joka päivä hauismaksimi...
Ei kaikkea tarvitse uskoa, vielä kun kyseessä on noita perus tavaratalo tarvikkeita, joita kuulemma on testannut seka Britney Spears ja Sylvester Stallone. Sama juttu kun niissä Clearasilin tuotteissa, ne on puhdasta shaissea, joka aiheuttaa vaan lisää iho-ongelmia. Ei niitä toimivia rasvanpolttajia saa kuin tiskin alta.:rolleyes: :)

toi olikin täysi vitsi. no kuka saatanan idiootti ( asioista edes vähän tietävä ) ostais Goodbye sellulite geeliä, vaikka sisältäis l-karnitiinia? imeytyy varmaan 0.000000000000000000001 % siitä geelistä ihon läpi ja on vielä turhaakin, kun sitä saa ihan normi ruuasta. ja noi trimbia tabletit, nehän on jo niin paskaa, että edes läskien ei pitäis ostaa niitä :)

Pistetäänpäs tänne nyt sitten ensimmäinen asiallinen vastaus ;)

Ei ne viimeiset kilot sieltä pelkästään millään rasvanpolttokapseleilla lähde vaan sillä että syö alle kulutuksen. Uskon kyllä että rasvanpolttovalmisteistakin voi olla apua ainakin aineenvaihduntaa kiihdyttävällä tavalla.

Itse ole dieetin etenemisen hidastuessa ottanut "rasvanpolttovalmistetta" ennen treeniä (sekä puntti että aerobista) ja on siitä mun mielestä ollut jotain apua. Tämä siis sen sijaan että olisin laskenut kaloreita. Tuolla "rasvanpolttovalmisteella" tarkoitan nyt mm. kofeiniia, tauriinia tms. sisältävää piristettä.

no olen kyllä pitänyt kulutukseni korkeammalla mitä syön mutta se ei ole tuottanut tulosta! käyn salilla 3 kertaa viikossa aina jotain 1.5h sitten pelaamassa sählyä 1h 2-3 kertaa viikossa ja 1h lenkillä 1-2 kertaa viikossa eikä ole ruennut lähtemään mihinkään! minkälaisia ohjelmia teillä on??

Eräs menestynyt kehonrakentaja käytti erään valmistajan tuotetta nimeltä Arbutin viimeisten kilojen poisottamiseen. Muistaakseni hän neuvoi ottamaan sillä myös alkunesteet pois.

arnold1987 sanoi:
Eräs menestynyt kehonrakentaja käytti erään valmistajan tuotetta nimeltä Arbutin viimeisten kilojen poisottamiseen. Muistaakseni hän neuvoi ottamaan sillä myös alkunesteet pois.

Eikös se ihontasoittaja ja pigmenttiäiriöiden ja maksaläiskien poistaja ole Arbutin?
Varmaankin eri Arbutin kyseessä jos muistan oikein sen nimen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom