Rasvanpoltto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hansul
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve!
Rasvanpolttoa oon nyt noin puoltoista kuukautta harrastanu, eli 3 kertaa viikossa ennen aamiaista 30 minuuttia rauhallista vauhtia polkenu kuntopyörää, oisko kellään jotain muita keinoja polttaa rasvaa? Aiemmin oon ollu läski mut nyt oon saanu laihutettua mutta rasvaa on silti jääny pikkasen esimerkiksi tisseihin. Millekkään laihdutuskuurille en tietenkää oo ruvennu koska ikää on vasta 15 ja kasvukausi käynnissä, mutta jos ylimäärästä rasvaa sais pois niin hyvä ois. Kiitos!

Kävely, juokseminen, crosstrainer? Onhan noita.

Koitappas ottaa sykemittari treenikaveriksi..Kun treenaat n. 65% teholla maksimisykkeestä, pitäisi silloin rasvan palaa...Itse "rakastuin ensisilmäyksellä" mittarin kanssa liikkumiseen! :)

Kiitos vinkeistä, sykemittari minulla jo onkin tuossa kuntopyörässä joten pitääpä heti huomisaamuna kokeilla. Kiitos.

Toi crostrainer on huipputehokas kalori-killeri! Sillä saa sykkeet korkealle ja itse ole salin crossarilla käyttänyt valmista ohjelmaa. Ohjelma kestää 20 min ja siinä vastukset nousee ja laskee...Treenauksesta tulee tosi mielenkiintoista eikä pääse laiskottelmeaankaan niin helposti, kuin jos käyttäis manuaalista vastusta :hyper: Huippukone, I love it! :whip: :rolleyes: :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom