Rasvanpoltto!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lepu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli millä saada rasvan poltossa ns. "oikeita" tuloksia, ettei ole pelkkää nesteen häviämistä puntarissa?

Olen 15-vuotias ja 182cm pitkä ja painoa n. 85kg.. rasvaa pitäisi saada pois kehosta ja sitä olen yrittäny jättämällä rasvaisempia ruokia ym. pois ja juonut vettä runsaasti. olisiko jotain tiettyä ohjelmaa/treeniä millä polttaa..

jälleen kerran pieni oma-aloitteliaisuus on suositeltavaa, aloittelioiden osiolla on tärkeäksi merkitty yksi erittäin hyvä laihdutus threadi, jos aloittaisit siitä.

Pistä ruokavalio kuntoon ja samoin myös aerobinen ja sali. A ja O on että kulutat enemmän kuin syöt. Perus ruokaa; kanaa, lihaa, kalaa, riisiä, pastaa, perunaa, kasviksia, hedelmiä, marjoja, raejuustoa, rahkaa, tonnikalaa, leseitä ja hyviä rasvoja. Kyllä kun roskaruuan ja muunkin rasvasen paskan jätät pois, ja korvaat ne kunnon ruualla ja liikunnalla ni kyllä onnistuu. Oo vaan kärsivällinen, äläkä ota liian suuria askeleita, jotta homma toimii....
Mutta joo tääl on paikka pullollaan sivustoja, josta löydät vastauksia.

syöt vähemmän kuin kulutat,joko lisäät aerobista tai vähennät syömistä.tai molempia. yksinkertaista, rakas Watson :D

Itse olen samaa mieltä, että syö vähemmän kuin kuluttaa, MUTTA ei syö sitä rasvaa kovin suuria määriä, eikä kovana rasvana. Kätevästi hiilari + rasva suhde tekee sitä fläsää, joten kannattaa välttää sellaisia ruokia missä on näitä kumpaakin paljon (mässy, roskaruoka ym.) Aika nopeasti alkaa tulokset näkyä, varsinkin heti alussa kun nuo mainitsemasi nesteet poistuu. Ainakin antaa ensimmäisen viikon jälkeen hyvän motivaatio "piikin" kun näkee, että on lähtenyt hyvin.

Itse en osaa sanoa mitään suoraa ohjelmaa tuohon, jokainen tavallaan. Aeroobisella itse olen sitä hoitanut, tässä 2.1. -> jälkeen lähtenyt jo n. 35kg painoa pelkän aeroobisen ja ruokavalion ansiosta. :)

Laskurin mukaan peruskulutuksesi on ~2300kcal. Siihen vaikka aluksi tämä yleinen -500kcal vaje päälle, ja aeroobista 3-5 kertaa viikossa. Aeroobisena käy hyvin oman kunnon mukaan fillarointi, kävely tai hölkkä. Aluksi ei kannata aloittaa repimään siellä lenkeillä, koska ei sitä kauaa jaksa.. Varsinkaan kun muutokset ei tapahdu ihan viikossa tai kahdessa.

Ajattelin tähän samaan kysäistä, että kun rasvaprosenttini on aika iso 18-20 internet mittareilla laskettuna. Niin jos alkaisin pudotamaan sitä niin mitä tapahtuisi tilalle jota on ennen ollut rasvan ja lihaksen välissä? Jäisikö se löysäksi vai "kiinteytyisikö" se?

Ei taida siellä rasvan ja lihaksen velissä olla paljon tavaraa. Ja jos tuollaisesta rasvaprosentista tiputtelee vaikka 10%, niin ei pitäis olla mitään ongelmaa.

Eri asia on sitten todella isoilla ihmisillä jotka äkisti pudottaa painoaan. Niile jää löysää nahkaa, joka tosin ajan myötä korjaa itsensä.

Jos on laittanu ruokavalion kuntoon ja aerobisen niin kannattaako ottaa mukaan rasvanpolttaja pillereitä avuksi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitääkö muuten paikkaansa, että kävely polttaa rasvaa enemmän kuin juoksu? Kävelyllä tässä tarkoittaneen reipasta kävelyä.

Ja jos pyrkii juosten polttamaan rasvaa, niin tällöin ilmeisesti kannattaa juosta vain kevyttä aerobista, noin 140 syke? Eli ei kannata tehdä mitään viimeisen 800 metrin loppuspurtteja, jossa vedetään syke korviin?

Kyllä kävely polttaa rasvaa tehokkaasti kunhan on vain tarpeeksi pitkäkestoista. Aamulla juoksu ja sitten vasta aamupala ajavat myös asiansa hyvin.

Minkälainen sykemittari olisi hyvä/mistä saa tilattua hyvän. Kun olisi kiva tuo tietää..

pallopoika sanoi:
mikä on pitkäkestoista kävelyä? riittääkö joku 5km reipas kävelylenkki 4 kertaa viikossa?
30-60 minuuttia,eli 5 kilsaa riittää hyvin

hei jos haluun mahdollisimman rasvattoman kropan nii onko sillo hyötyä käydä puntteja nostelemassa vai kannattaako vetää aeroobista niipaljo ku kerkee ? :)

Jepi sanoi:
hei jos haluun mahdollisimman rasvattoman kropan nii onko sillo hyötyä käydä puntteja nostelemassa vai kannattaako vetää aeroobista niipaljo ku kerkee ? :)

no jos tavoite on saada mahdollisimman rasvaton kroppa niin punttien nostelulla ei ole mitään väilä. mutta jos tarkoitus ei ole näyttää keskitysleirivangilta vaan hyvältä ja alhaisilla rasvoilla niin punttia kannattaa käydä nostelemassa.

edit: eikä se aerobisen määrä ole suoraan verrannollinen rasvan määrään joten ei sitäkään kannata 6h päivässä tehdä.

tutustu myös tähän: "ekaa kertaa dietillä?"

dhaimon sanoi:
Itse en osaa sanoa mitään suoraa ohjelmaa tuohon, jokainen tavallaan. Aeroobisella itse olen sitä hoitanut, tässä 2.1. -> jälkeen lähtenyt jo n. 35kg painoa pelkän aeroobisen ja ruokavalion ansiosta. :)

:eek:
:worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom