rasvanpoltto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja trym
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
moro. olisin kysellyt kokeneemmilta alan harrastajilta kumpi on tehokkaampi rasvanpoltto tapa. hiittiä 3krt./vko 4-15min vai 3krt/vko 45-60 min aerobista,tyhjällä vatsalla molemmat suoritukset??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
trym sanoi:
moro. olisin kysellyt kokeneemmilta alan harrastajilta kumpi on tehokkaampi rasvanpoltto tapa. hiittiä 3krt./vko 4-15min vai 3krt/vko 45-60 min aerobista,tyhjällä vatsalla molemmat suoritukset??

Molemmathan on aerobista...

Väitän että "Bill Phillipsin" 20 minuutin kunto-ohjelma (intervalli) on vähintään yhtä tehokas kuin tunnin matalasykkeinen suoritus. Intervallin jälkeen tunti syömättä ja rasva palaa levätessäkin!

Laitan tämän tähän nyt ettei tule miljoonaa threadia:

Mites, jos tekisi ennen varsinaista punttitreeniä vaikka tunnin rasvanpoltto-ohjelman kävelymatolla, ehkä nopeasti kävellen tai satunnaisesti juosten, kärsiikö treeni? Mitä pitäisi ottaa huomioon? ja ennenkaikkea toimiiko?

Treeniä olisi kolme kertaa viikossa ...

kokeilin tota ennen treeniä systeemiä joskus mutta, treeni ei oiken kulkenu enää sen jälkeen!itselläni paljon paremmaksi olen todennut treenin jälkeen aerobinen ja joku 20-30min riittää ihan mukavasti!siihen vielä tyhjään vatsaan aamuaerobiset niin kyllä rasva saa kyytiä.

BFL2002 sanoi:
Molemmathan on aerobista...

Väitän että "Bill Phillipsin" 20 minuutin kunto-ohjelma (intervalli) on vähintään yhtä tehokas kuin tunnin matalasykkeinen suoritus. Intervallin jälkeen tunti syömättä ja rasva palaa levätessäkin!

Mä oon tätä ohjelmaa tehnyt ny joka toisella aerobisella ja joka toisella pidempi lenkki ja mukavasti on saanut kuntopyörään lykätä lisää vastusta kierrosten pysyessä samalta. Tehokkaalta ainakin tuntuu ja paino tippuu pikkuhiljaa ja peilistä katottuna oikeista kohdista. Että kyllä tätä ainakin kokeilla kannattaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom