Rasvanpoltto pillerit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NHB_83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
[mod]- Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä. -JohnnyB[/mod]
Onko tuollaisessa mitään perää? Että rasva oikeasti plaa paremmin ja lihakset erottuvat paremmin?

Ajattelin että kun on noin halpa ja jos oieasti toimii niin ihan show mielessä olisi kiva kun lihakset näkyisivät paremmin :david:

Ite koht purkin vetäny tota twinlabin pyruvate fuelii huvin ja viihteen vuoks. Ite ainakaa mitään lihasten erottumista / rasvanpalamista oo huomannu... ehkä johtuu siitä ettei mul oo kumpaakaa :)

kaNi- sanoi:
Ite koht purkin vetäny tota twinlabin pyruvate fuelii huvin ja viihteen vuoks.
Mutta eikös jos näitä rasvanpolttajia käyttää ja haluaa saada jotain aikaan niin pidä vetää miinus kaloreilla ja ottaa jotain aamuaerobista vielä mukaan? Siis jos maksimaalisen hyödyn haluaa.
Ajattelin kesäksi ostaa jotain piristettä/rasvanpolttajaa ku alan tota HIITiä aamuisin vääntää.

joo nii kai mut sain ilmatteeks ja on tolla kalsiumpyruvaatilla muitaki vaikutuksii ku rasvanpoltto.

itse asias oon ollu bulkilla ku oon syöny noita eikä rasvaprosentti oo kyl kauheesti noussu silmämääräsesti katottuna. (paino on kyl noussu)

Mutta eikös jos näitä rasvanpolttajia käyttää ja haluaa saada jotain aikaan niin pidä vetää miinus kaloreilla ja ottaa jotain aamuaerobista vielä mukaan? Siis jos maksimaalisen hyödyn haluaa.

Ja mihinkäs sitä sitten enää rasvanpolttajia tarvitaan? En oikein suostu uskomaan mokomien tarpeellisuuteen.

abine sanoi:
Ajattelin kesäksi ostaa jotain piristettä/rasvanpolttajaa ku alan tota HIITiä aamuisin vääntää.

Näin se on. Ruokavalio ja liikuntapuoli pitää olla kunnossa ja vasta sitten voi rasvanpolttajista jotain hyötyä saada. Voihan niitä pitää "ässänä hiassa" dieetillä, eli kun kalorit on jo alhaalla ja aerobisen määrääkään ei haluaisi lisätä, niin sitten ottaa rasvanpolttajat käyttöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom