Rasvanpoltto once again

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Barkim
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä on teidän mielestänne yksinkertaisin tapa polttaa vyötärörasvat pois?
Pituutta löytyy 185 cm ja painoa n. 85 kg. Rasvaa ei ole missään muualla kuin vyötäröllä ja se ei tunnu lähtevän millään. Ruokavaliosta olen tiputtanut jo vuosi sitten kaiken epäterveellisen ja syön pelkästään terveellisiä perusruokia. (Pastaa, makaronia, jauhelihaa, kanaa, kalaa, maitoa, ruisleipää, rahkaa, raejuustoa, kananmunaa, oliiviöljyä, hedelmiä ja kasviksia.)
Ihmettelen kun tiukasta ruokavaliosta huolimatta rasva ei pala vyötäröltä millään ja jos nostetaan kaloreita niin tuntuu ettei ylimääräiset kalorit mene juurikaan lihaksille vaan suoraan vyötärölle. Teen tällä hetkellä 1-jakoista ohjelmaa 3 krt. viikossa. Olen monta kertaa miettinyt lopettavani koko salilla käymisen hetkeksi ja siirtyväni pelkkään lenkkeilyyn, jotta saisi nuo rasvat pois tuosta vyötäröltä. Tässä taas huonona puolena että samalla lähtisi ne vähäiset lihaksetkin ja mitä luultavammin ne rasvat jäisivät silti...
Hyvät neuvot olisivat tarpeen!

Jos ei paino putoa, niin syöt liikaa oli se sitten kuinka terveellistä ruokaa tahansa. Jos kalorit on sopivasti miinuksellä niin ne rasvat ei melkeinpä voi olla lähtemättä. Tiukassa ne kyllä voi olla. Periaatteessa kyse voi olla myös siitä että syöt liian vähän ja tätä on jatkunut jo pitkään, jolloin keho on säästöliekillä. Se on luultavasti kuitenkin epätodennäköisempi vaihtoehto. Mites se paino on vaakan mukaan käyttäytynyt viimeaikoina?

Lenkkeily on tietysti yksi tapa lisätä kulutusta, mutta älä nyt missään nimessä jätä salia pois, kuihtuu lihakset ja sitte ei oo kivaa. Salitreenillä on erittäin positiivinen vaikutus myös dieetillä.

Itseasiassa söin hyvin pitkään liian vähän ja treenasin erittäin kovaa. 3 krt. salia viikossa, 4 krt. potkunyrkkeilytreenit ja yleensä väh. 2 lenkkiä. Jatkoin tuota tahtia melkein vuoden kunnes alkoi paikat hajoilemaan ja aloin sairastelemaan rankemman puoleisesti. Luulin että noin kovalla treenimäärällä ja vähällä syömisellä ne rasvat palavat, mutta eivät palaneet. Itse kyllä paloin täysin loppuun.
Nyt olen taas pitkähkön tauon jälkeen päässyt treenin makuun ja yrittänyt syödä järkevämmin ja treenata vähemmän, mutta ei sekään tuota tulosta tuon vyötärörasvan kohdalla. Paino kyllä putoaa, mutta sen huomaa surkastuneissa (olemattomissa) lihaksissa ei rasvan vähenemisen muodossa.

Rivien välistä lukemalla oletan, ettet uskalla nostaa kaloreita, koska pelkäät niiden menevän vyötärölle, tuossa ei myöskään lue kertaakaan selvästi, että olisit yrittänyt kiristellä - kaloreilla. Varmaan sun kalorit on +-, joten et liiku suuntaan tai toiseen? Jos ne fläsät vaivaa mieltä, niin kannattaa ne varmaan ensimmäiseksi poltella. Ja vaikka kuinka söisit pelkkää terveellistä bodysafkaa, silti se ei tarkoita, että rasvaa ei pääsisi kertymään vyötärölle. Raejuustollakin pystyy lihavaksi vetämään, jos kalorit on plussalla, toisaalta karkillakin voi laihtua, jos kalorit on miinuksella (toi viimeinen esim. oli tyhmä, mutta yritän vain painottaa kalorilakeja).

Mikä on teidän mielestänne yksinkertaisin tapa polttaa vyötärörasvat pois?
Zekkaas ''Laihduttaminen for beginners'', ja foorumilla on varmaan 1000 muuta samanlaista ketjua.

E: 5 min liian hidas, tää posti oli tuohon aloitusviestiin.

...kaloreita niin tuntuu ettei ylimääräiset kalorit mene juurikaan lihaksille vaan suoraan vyötärölle.

Itselläni oli sama kun koitin "maltillisilla" plussilla reenata, tuntui että lihaksia ei tullut ja massat tuli vain vatsan seudulle. Kun lisäsin kaloreita reippaasti, huom. reippaasti plussalle niin liha tarttui aivan erilailla kiinni. Joillakin toimii kuulemma vain rankempi bulkki lihasten kasvatuksessa, itse olen tätä kategoriaa. Tiedä sitten mistä johtuu......

Back
Ylös Bottom