Rasvanpoltto-ohjelma?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
Kysyisin että miltä tämmöinen rasvanpoltto ohjelma näyttää, onko yhtään hyvä vai pitääkö jotain muuttaa? Rasvat olis tavotteena saada sinne 11-8 tasolle suht. nopeasti nii näkyis ehkä noi vatsalihakset mitä oon vääntänyt jostain ala-asteelta lähtien skolioosin takia, skolioosista ei ole enää jälkeäkään!:)
Olen 17 vuotias mies, painan 82kg ja rasvat on siinä 14.9% tasoa.

Päivän ohjelma (toistuu kolmesti viikossa):

30 min kuntopyörää (30-35km/h)
60 punnerrusta
250 vatsaa (4 eri liikettä) tai 50 vatsapyörällä
5-15 leukaa

Kiitos vastanneille!

milloin teet noi liikkeet? aina tyhjällä vatsalla ainakin pari kertaa viikossa voi lähteä lenkille, tai tehä noita vattoja ja sen jälkeen on hyvä syödä protsku ammiainen :)

darkflame sanoi:
Kysyisin että miltä tämmöinen rasvanpoltto ohjelma näyttää, onko yhtään hyvä vai pitääkö jotain muuttaa? Rasvat olis tavotteena saada sinne 11-8 tasolle suht. nopeasti nii näkyis ehkä noi vatsalihakset mitä oon vääntänyt jostain ala-asteelta lähtien skolioosin takia, skolioosista ei ole enää jälkeäkään!:)
Olen 17 vuotias mies, painan 82kg ja rasvat on siinä 14.9% tasoa.

Päivän ohjelma (toistuu kolmesti viikossa):

30 min kuntopyörää (30-35km/h)
60 punnerrusta
250 vatsaa (4 eri liikettä) tai 50 vatsapyörällä
5-15 leukaa

Kiitos vastanneille!
Mä oon 17 vuotta ja joku 76kg painava, eli suht samis tilois ollaan. En missään nimessä suosittele noin paljoa vatsoja ja punnerruksia. Vatsat ja rinta on ihan sitä samaa lihasta kuin muutkin ja toimii samalla periaatteella. Tee sellaisia 10-20 toisto sarjoja, ni saat parhaan tuloksen etkä tulehduta paikkojasi. Ja ydin on dieetissä että kulutat enemmän kuin syöt. Tosta on aika vaikea sanoa mitään, kun en tiedeä päiväsi kalori saantia, mutta aerobista tarvitsisi enemmän. Sellainen 45min vähintään, ellet kuntopyöräile heti aamusta tyhjään vatsaan, jolloin keho alkaa suoraa polttaa rasvaa. Ei sillä vatsojen ja punnerrusten tekemisellä juurikaan laihdu, niitä kannattaa tehdä muutama kerta viikossa ja eikä mitään hirveitä määriä. Vatsojen tekemisen idea dieetin aikana on vain ennen aikaistaa niiden näkymistä, mutta se ei tule onnistumaan noilla määrillä. Ota aerobista 4-6 kertaa viikossa(suosittelisin aamulenkkiä/kävelyä) ja salia noin 3 kertaa viikossa. Sekä hoida ruokavalio kuntoon laskemalla saamasi kalorit. Ainoa tapa laihtua on kuluttaa enemmän kuin syödä!

Suositut

Back
Ylös Bottom