Rasvanpoltto lihasten kasvun ohella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miQ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

miQ

Ikä
38
Pahoittelen jos on turha thread mutta en tiennyt minne tämän "hienon" ideani tunkea.

Eli, on sanottu että lihas ei voi kasvaa laihtumisen ohella (paitsi junnuilla) mutta tuli tuossa mieleeni tästä aamuaerobisesta. Jos olen siis oikein sen käsittänyt niin aamuaerobinen polttaa periaatteessa heti rasvaa, joten jos aamulla vetää rankat aamuaerobiset ja saa itseltään rasvaa pois, sitten loppupäivä meneekin bulkatessa ja lihasta kasvattessa, onko näin mahdollista saada lihasta lisää vaikka rasvaa katoaa samalla? Eli lihaa tulee mutta jannu sen kuin timmiintyy :david:

enmpä minä ainakaan usko ^^ viisaammat saa kommenttia
rasvanpoltto ja lihasten kasvu yhtä aikaa tuntuu epätodelta lausekkeelta..

Joonaz sanoi:
enmpä minä ainakaan usko ^^ viisaammat saa kommenttia
rasvanpoltto ja lihasten kasvu yhtä aikaa tuntuu epätodelta lausekkeelta..
Niin tiedän sen mutta kun ajattelin pienessä päässäni että voisiko sen kiertää tuolla tavalla ;I

DC-treenaajalle (ja varmasti muillekkin) tuo on tuttua kauraa yhdessä proteiini+rasva & proteiini+hiilihydraatti ruokailujen ja hh cut-offin kanssa. Kaikella tuolla pyritään minimoimaan rasvan kerääntyminen lihasta rakentaessa. Aamuaerobinen lisää myös ruokahalua.

Ihan mutulla mennään nyt, mutta en usko että sitä rasvaa voidaan polttaa jos meinaa että se lihasmassa merkittävästi lisääntyy. Eli kuten Toolate sanoi, hyvin tuolla menetelmällä pystyy varmasti pitämään rasvamäärän kasvun kurissa. Aamulla jos poltat vähän rasvaa, niin sitä taas illalla bulkatessa kertyy lisää, näin karkeasti ajatellen. Eli jos hyvin osaa toimia, voisi sen rasvanlisääntymisen pidemmällä aikavälillä minimoida hyvin, mutta saisi silti mukavasti lihasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom