Rasvanpoltto?! Kysymyksiä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aarne
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse puhun raejuuston puolesta. Ihan sama mitä oon sinne laittanu niin maistuu hyvälle. Saalaatin kanssa kun laittaa suolaa, mustapippuria ja oliiviöljyä niin voi pojat. :kuola: Jugurtinkanssakin potkii loistavasti. Yleensä kuitenkin purkista suoraan suuhun suolankera.

Rahka taas on omasta mielestä armottoman säädöntakana, että siitä maukasta. Täytyy tosin tota ehramia täytyy viel maistaa..

skuge sanoi:
Itse puhun raejuuston puolesta. Ihan sama mitä oon sinne laittanu niin maistuu hyvälle. Saalaatin kanssa kun laittaa suolaa, mustapippuria ja oliiviöljyä niin voi pojat. :kuola: Jugurtinkanssakin potkii loistavasti. Yleensä kuitenkin purkista suoraan suuhun suolankera.

Rahka taas on omasta mielestä armottoman säädöntakana, että siitä maukasta. Täytyy tosin tota ehramia täytyy viel maistaa..

Ai suoraan suolan kera? Siinä raejuustosssakihan on itsessään aika lailla suolaa 0.7% muistaakseni. Ethän saa vain liikaa natriumclohridea päivässä?

Eli 1.4 grammaa purkissa ja tuohan on jo 14% päivänsuosituksesta

Viimeksi muokattu:
TheLORD sanoi:
Ai suoraan suolan kera? Siinä raejuustosssakihan on itsessään aika lailla suolaa 0.7% muistaakseni. Ethän saa vain liikaa natriumclohridea päivässä?

Eli 1.4 grammaa purkissa ja tuohan on jo 14% päivänsuosituksesta

No voi loordi sentään..nauran ihan kippurassa täällä sun jutuilles, ei millään pahalla mut ei millään hyvälläkään. Meinasin delaa ku luin sen päätalo ois kirjottanu talvisodan ja seitsemän veljestä :D .

Noilla saantisuosituksilla nyt voi heittää vesilintua. Toki voihan se olla että verenpaine suolan liikasaannista vähän nousee kun välillä muutaman sipsipussin hotkaisee, mutta kun tässä kuitenkin suhteellisen nuoressa iässä ollaan niin jaksa paljon aivosolujani rasittaa moisella asialla..

Ja käytössä on myös Pansuola jossa osa natriumkloridesta on osa korvattu kaliumkloridella.
:piis:

skuge sanoi:
No voi loordi sentään..nauran ihan kippurassa täällä sun jutuilles, ei millään pahalla mut ei millään hyvälläkään. Meinasin delaa ku luin sen päätalo ois kirjottanu talvisodan ja seitsemän veljestä :D .

Noilla saantisuosituksilla nyt voi heittää vesilintua. Toki voihan se olla että verenpaine suolan liikasaannista vähän nousee kun välillä muutaman sipsipussin hotkaisee, mutta kun tässä kuitenkin suhteellisen nuoressa iässä ollaan niin jaksa paljon aivosolujani rasittaa moisella asialla..

Ja käytössä on myös Pansuola jossa osa natriumkloridesta on osa korvattu kaliumkloridella.
:piis:

Hmmm. Mitä jos on alhainen verenpaine eli huippaa(minua huippaa usein) kannattaako se korjata syömällä runsaasti suolaa? tuskin

Hyvä että naurattaa...paranee vatsalihasten kunto ainakin

TheLORD sanoi:
Hmmm. Mitä jos on alhainen verenpaine eli huippaa(minua huippaa usein) kannattaako se korjata syömällä runsaasti suolaa? tuskin

Yleensä vastauksena tälläisiin on löytää se kultainen keskitie, mutta voithan pariviikkoa vetää reilusti enemmän suolaa kun normaalisti ja katsoa mitä tapahtuu..
Koska sitten oikeen huippaa, kännissä vai kenties kun nouset seisomaan, vai..?

skuge sanoi:
Yleensä vastauksena tälläisiin on löytää se kultainen keskitie, mutta voithan pariviikkoa vetää reilusti enemmän suolaa kun normaalisti ja katsoa mitä tapahtuu..
Koska sitten oikeen huippaa, kännissä vai kenties kun nouset seisomaan, vai..?

Kännissä ei huippaa koskaan tai ainakaan en huomaa että huippais :)

Lähinnä kun nousee nopeasti tuolilta ja jos on kyykyssä pitkän aikaa ja nousee täysillä ylös niin huippaa vielä enemmään.

Joskus alkaa kesken kävelyn huippaamaan jos on oikein kuuma ilma mutta harvemmin.

:offtopic:

Tuohon rahkajuttuun vielä... Laittakaapa blenderiin (tai jollain muulla tehosekottimella...) purkki ihan mitä tahansa rahkaa (Valion rahkaa oon ite käyttäny, vaik se paljaaltaan maistuu ihan :urjo: ), mehu tiivistettä (lightiä tai ei), maitoa koostumuksen mukaan, ja sekaisin. On hyvää!! Ite käytän rainbow hedelmämehutiivistettä, sokeroituna. Sit siihen voi lisätä vielä pari desiä kaurahiutaleita niin saa hiilareita joukkoon... Maidolla sit säätää koostumuksen juotavaksi. Ja noi mehukeitot on tosi hyviä mausteita rahkalle... Mut senhän kaikki jo tietää... :worship:

Patarauta sanoi:
Tuohon rasvanpolttoon kommentoisin, jotta aamulenkillä rasva palaa parhaiten pois ja lihakset säästyy, siis aamulla heti kun heräät niin tyhjällä mahalla (voit juoda vettä) lenkille, ota vaikka L-glutamiinia ennen lenkkiä veden kanssa teelusikallinen niin se vielä tehostaa lihasten säilymistä.

Olisiko tuon L-glutamiinin kanssa hyvä ottaa myös hieman (n.20g) heraa?

Hullu inkkari sanoi:
No mikä jottei! Se on vain kotia päin.
Rasvanpolttoa tuo kun ei hidasta ollensakaan.
Jotku sanoo että ei oikeen paljon 10g enempää saisi prodeekaan nauttia ennen aamulenkkiä jos halutaan maksimaalinen hyöty rasvanpolton suhteen, mut lihaksien pysymisen kannalta voi olla hyväkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom