Rasvanpolttajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pati
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Jeps.

sellasta oisin kysyny että onko kokemusta noista rasvanpolttaja tuotteista..?eli mitenkäs se on tehokkai oisko sellaset+ plus juoksu lenkki onkohan tehokas yhdistelmä..käyn kerran viikossa juoksemassa 6-8kilsaa ja salilla 4x per viikko, elikkäs kannattaako tuollasia rasvanpolttajia ostaaa??

Kiitos jo etukäteen vastauksista!!

T:Jyri Lyytikäinen

Itse oon käyttäny pari kuukautta tota Figure CLA strongia ja oon ollu kyllä ihan tyytyväinen, lihakset rupeaa erottumaan aika nätisti, tietty käyn salilla ja poljen kuntopyörää mut CLA on mun mielestä hyvä lisä käristämään läskiä, varsinkin kun ottaa sen ennen hikitreeniä ni hyvin toimii! :rock:

no joo pitänee tilata;) joo todellaki käyn juoksemassa kesät ajelen pyörällä(deehoota) ja sit käyn han moo doossa...plus sitten 4kertaa viikossa sali

Pati sanoi:
siis voisitko viellä kertoo mistä sitä voi tilata?? jos linkin pistäisit

Cla tabuja nyt löytyy jokapaikasta! Pakkiksen kaupassakin taisi jotain valmistetta olla, mutta eipä nuo itsessään mitään ihmeaineita ole. Kattelepa vaikka Stack Boostereita, jos jostain sattuis löytymään, niin vois antaa vipinää ;)

L0b0 sanoi:
Cla tabuja nyt löytyy jokapaikasta! Pakkiksen kaupassakin taisi jotain valmistetta olla, mutta eipä nuo itsessään mitään ihmeaineita ole. Kattelepa vaikka Stack Boostereita, jos jostain sattuis löytymään, niin vois antaa vipinää ;)

Tota CLA figurel strong 80:stä saa luontaistuotekaupoista, se on nesteenä ja maksaa 25€ purkki. Itse oon huomannu tosiaan et paras vaikutus on kun ottaa sen ennen hikitreeniä. Ei sekään tosin mikään superihme aine ole joka timmaa heti ;) Mut polttaa läskiä ja säilyttää lihasmassaa, sehän riittää :rock:

En lähtisi rahoja noihin rasvanpolttajiin laittamaan. Hintaan nähden niiden vaikutus on marginaalinen. Jos jotain boosteria haluaa, niin apteekista kofutabletteja.

Frozenash sanoi:
Itse oon käyttäny pari kuukautta tota Figure CLA strongia ja oon ollu kyllä ihan tyytyväinen, lihakset rupeaa erottumaan aika nätisti, tietty käyn salilla ja poljen kuntopyörää mut CLA on mun mielestä hyvä lisä käristämään läskiä, varsinkin kun ottaa sen ennen hikitreeniä ni hyvin toimii! :rock:

Mulla tuo kaikki tapahtuu dieetillä ilman CLA:ta ja eikä maksa mitään ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No en lähtis minäkään CLA:ta osteleen. Ite en oo koittanu mutta huonoja kokemuksia oon kuullut. L-Carnitiinia on tullut joskus dietillä napattua (niissä on sitten hintaerot melkosia eri valmistajalla), ja siitä saattoi olla jopa vähän hyötyä. Harmi kun kunnon Stack-II ei saa enään..

Tampio sanoi:
Mitä mieltä porukat ovat Metabolic Thyrolean:sta?

Linkki on tässä:

http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=58&products_id=142

tuolta linkistä.. sanoi:
Useimmille laihduttajille on varmasti tuttua se, että kun nautittu energiamäärä pudotetaan vähäiseksi laihtumisen kiihdyttämiseksi, tapahtuukin aivan päin vastoin. Kun kaloreita on nautittu niin vähän, keho menee ikään kuin lukkoon eikä enää käytä energiaa normaaliin tahtiin. Näin myös laihtuminen ja rasvan palaminen tyrehtyvät täysin. Vähillä kaloreilla kituvaa laihduttajaa tällainen harmittaa tietysti aivan mahdottomasti.

No onko sulla tällaisia ongelmia että dietti on alkanut menettää tehoaan? Tuskinpa!

Kannattaa käyttää näitä ihme-aineita vasta siinä vaiheessa kun ei tosiaankaan meinaa rasvat enää perus konstein kadota..silloinkin vaikutus saattaa olla vain henkistä, mutta sekin saattaa riittää :thumbs:

Jos ei ole motivaatiota polttaa sitä rasvaa pois luonnollisella tavalla, niin silloin on syytä unohtaa koko dieettaaminen.
Itse aloitin vuodenvaihteessa 88.5kg:sta tiputtamaan alaspäin ja nyt ollaan alle 85kg:n, ainoa muutos on ollut ruokavalio ja -500kcal miinuksella/päivä.

Sitten kun rasvaa ei ole enää kummoista määrää (lue alle 10%), niin kannattaa harkita uudestaan kaikenmaailman nappeja, silloinkin vain harkita.

. Itse oon huomannu tosiaan et paras vaikutus on kun ottaa sen ennen hikitreeniä. Ei sekään tosin mikään superihme aine ole joka timmaa heti ;) Mut polttaa läskiä ja säilyttää lihasmassaa, sehän riittää :rock:

Miten sen teho eroaa siitä että ottaa vaikka 3-4krt päivässä tasaisesti? Ajatellaan että otan cla:ta aamulla,päivällä,iltapäivällä ja nukkumaan mennessä niin sitä on elimistössä kokoajan. Entä jos otan aamulla,päivällä,ennen treeniä ja nukkumaan mennessä. Edelleen sitä on tasaisesti elimistössä mutta mikä funktio on siihen että toimisi paremmin just ennen treeniä?

Jos ei ole motivaatiota polttaa sitä rasvaa pois luonnollisella tavalla, niin silloin on syytä unohtaa koko dieettaaminen.
Itse aloitin vuodenvaihteessa 88.5kg:sta tiputtamaan alaspäin ja nyt ollaan alle 85kg:n, ainoa muutos on ollut ruokavalio ja -500kcal miinuksella/päivä.

Sitten kun rasvaa ei ole enää kummoista määrää (lue alle 10%), niin kannattaa harkita uudestaan kaikenmaailman nappeja, silloinkin vain harkita.

Mulla muuten sama homma, että aloitin vuoden vaihteessa jostain 100 kilosta ja nyt on paras tulos ollu 95,1 kiloa. Nyt tuo paino vaan on juuttunut tuohon :curs: Itse en tosin ole laskenut kaloreita, mutta käyn 6x viikossa 10 kilometrin lenkillä ja pyrin käymään vielä päälle 3x salilla ja salin jälkeen uimassa vähintään 500 metriä. Lieneekö kenelläkään tietoa, että kuinka kauan se paino on juutuksissa jos se tosiaan rupee juuttumaan? Hieman offariks meni, sori.

Miten sen teho eroaa siitä että ottaa vaikka 3-4krt päivässä tasaisesti?
Saatat jonkun aikaa joutua odottamaan vastaustasi, koska tämä on ikivanha thread, jonka joku ansiokkaasti nosti uudelleen ja Frozenash on viimeksi ollut online Pakkiksella 2006 ;).

Saatat jonkun aikaa joutua odottamaan vastaustasi, koska tämä on ikivanha thread, jonka joku ansiokkaasti nosti uudelleen ja Frozenash on viimeksi ollut online Pakkiksella 2006 ;).

No voi perkule.... ei tässä räkätaudissa tuollaisia huomaa...
Eikö tämä joutas vaikka lukkoon? Eittei enää kukaan muu erehtys...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom