Rasvanpolttajat, onko todistettua hyötyä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Annamoi
  • Aloitettu Aloitettu
Sorruin mainoksen uhrina tilaamaan jenkeistä fat burner- kapseleita. Ohjeessa neuvotaan ottamaan kaksi aamuisin tai treenipäivinä ne kaksi juuri ennen treeniä. En oikein itse usko tuollaiseen "lähti rasvaa 10kg kahessa viikossa" -tyylillä, joten aika skeptisesti näitä lähden testaamaan, enkä oikeastaan edes odota minkäänlaisia tuloksia. Jengi kovasti kehuu ainakin treenibuusterina hyväksi jos ei muuta.
Onks täälä joku jolla noista rasvanpolttajista kokemusta, onko huuhaata? Kyllähän ne tietty voi aineenvaihduntaan saada lisää potkua mut onko siitä siltikään näkyvästi hyötyä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
oon kokeillu jotai fat burnereita ja ainoo mitä tapahtu oli järkyttävät mahakivut ja närästys. niin ja rahatki olis voinu käyttää johonki fiksumpaan :D

Joo just tota mäkin pelkään vaikka muuta en edes odotakkaan :D luin varmaan 60 arvostelua joista 95% oli positiivisia, mut en tiedä oliks ne arvostelut vähän niinku suomen vastaavilla mainossivuilla, tekaistuja käyttäjiä jotka kehuvat tuotetta. Mut mielenkiinnolla odotan mitä sieltä saapuu ;)

Toivottavasti katsoit purkin kyljestä vaikuttavat aineet, että et tilannut mitään laitonta... Jenkeissä monet fat burnereissa käytetyt aineet ovat laillisia, kun taas Suomessa ne luokitellaan lääkeaineiksi.

Kehuvat että on käytetty vain luonnollisia raaka-aineita, tyypillisiä aineenvaihduntaa vilkastuttavia ainesosia mm kofeiinia, vihreä tee uutetta ja cayennejauhetta jne. 11 eri ainesosaa joista kaikki ainaki kuulostaa ihan normaalille :)

Kyllähän noilla mahdollisesti saa hien paremmin päälle, ja ehkä vireystilaan vaikuttaa. Ainakin Hydroxycut Hardcore Elite (vittu näitä nimiä) pisti meikäläisen hikoilemaan. Kokeilu jäi lyhyeen, sillä tosiaan närästi ihan järjettömästi. Itse en onneksi tuosta mitään maksanut.

Rasvanpalamiseen vaikutus on marginaalinen, jos sitäkään. Turhaa shittiä, rahanhukkaa. Ehkä voi antaa pientä lisäbuustia kisadieetin loppumetreillä, mutta edelleen, ei rasvanpolton suhteen.

Edit. Kuva. Se vaikutus on todella, todella marginaalinen.

so+you're+telling+me+there's+a+chance.jpg

Viimeksi muokattu:
Tätä juurikin hain mitä Solid10 sanoi :D no jospa sais edes hieman tuota aineenvaihduntaa vilkkaammaks niin olisin jo supertyytyväinen. Kilppari vajiksena saa painaa ku aropupu että saa hien pintaan :mad:

uskoisin että juotu vihree tee, ruuissa käytetyt mausteet ja kahvi toimii ihan yhtä hyvin :D mulla vajukkikilpparin kans irtoo hiki ihan normaaliin tapaan, jollei jopa paremmin ku ennen :eek:

Kehuvat että on käytetty vain luonnollisia raaka-aineita, tyypillisiä aineenvaihduntaa vilkastuttavia ainesosia mm kofeiinia, vihreä tee uutetta ja cayennejauhetta jne. 11 eri ainesosaa joista kaikki ainaki kuulostaa ihan normaalille :)
No eipä se "luonnollisuus" vielä kerro mitään... Saadaanhan esimerkiksi kokaiinikin luonnosta eikä se ole laillista.
Esimerkiksi tuossa Solidin mainitsemassa tuotteessa on johimbiinia, mikä on luokiteltu lääkeaineeksi... Mutta ilmeisesti noita pääsee kuitenkin tullista läpi koska tuskin on resursseja alkaa joka purkin kylkeä lukemaan.

Sorruin mainoksen uhrina tilaamaan jenkeistä fat burner- kapseleita. Ohjeessa neuvotaan ottamaan kaksi aamuisin tai treenipäivinä ne kaksi juuri ennen treeniä. En oikein itse usko tuollaiseen "lähti rasvaa 10kg kahessa viikossa" -tyylillä, joten aika skeptisesti näitä lähden testaamaan, enkä oikeastaan edes odota minkäänlaisia tuloksia. Jengi kovasti kehuu ainakin treenibuusterina hyväksi jos ei muuta.
Onks täälä joku jolla noista rasvanpolttajista kokemusta, onko huuhaata? Kyllähän ne tietty voi aineenvaihduntaan saada lisää potkua mut onko siitä siltikään näkyvästi hyötyä?

Tavoitteesi on ilmeisesti polttaa rasvaa?? Niin kai sitten edes aloitit siitä, että ruokavalio, treeni ja liikunta kuntoon.
Niillä saa tulosta aikaan ja ihmepillereitä ei ole olemassa. Se että syö pullaa ja popsii alli-kapseleita ei oikein toimi.

Ns. "rasvanpolttovalmisteista" suurin osa on ihan huuhaata.
Toimiviakin on olemassa, mutta eivät nekään yksinään mitään rasvaa polta vaan tukevat sen viimeisen 1% siihen kun ensin laitetaan syömiset ja liikkumiset siihen malliin että kulutetaan sopivasti enemmän energiaa kuin ravinnosta saadaan.

Tavoitteesi on ilmeisesti polttaa rasvaa?? Niin kai sitten edes aloitit siitä, että ruokavalio, treeni ja liikunta kuntoon.
Niillä saa tulosta aikaan ja ihmepillereitä ei ole olemassa. Se että syö pullaa ja popsii alli-kapseleita ei oikein toimi.

Itsehän en kuulu tähän ryhmään, enkä ymmärrä kuvaamasi kaltaisia pullahiiriä, jotka haluavat tuloksia tekemättä mitään. Käyn 3x/vk puntilla sekä 2x/vk tunnin lenkillä, sekä ollut pt:ni laatimalla ruokavaliolla puolovuotta. Mutta aikaisemmin mainitsemani kilpirauhasen vajaatoiminta on hidastuttanut aineenvaihduntani johon toivoisin saavani jotain toimintaa. Eihän mulla oo kun joku 5kg ylimäärästä jotka haluun pois kun häirittee :D

Tämän voi nähdä myös näin: Jos olisi oikeasti olemassa tehokas ja turvallinen rasvanpolttaja, sen keksijä olisi miljardööri ja valmistava yritys säännöllisesti otsikoissa aivan älyttömien osavuositulosten takia.

Markkinat oikeasti toimivalle olisi huikeat ja sulatettava läski ei ikinä lopu maailmasta...eli järsitään vaan sitä porkkanaa edelleen.

kyllä tuo ripped hardcore pistää hyvin hien valumaan ja placebo vähintään antaa dieetillä potkua treeneihin ja antaa uskoa parempaan huomiseen :) sopii ainakin hyvin hyväuskoisille (minä) jos haluaa lisämotivaatiota dieetille oikean ruokavalion ja liikuntasuunnitelman tueksi. mieluummin olen pariakymppiä köyhempi kuin läski joka ei jaksanut aloittaa dieettiä jos motivaatio olisi vain noista kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom