Rasvaa jaloissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skooli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi, olen 17 vuotias poika, 180cm ja ~64kg, ja ongelmana on se, että jaloissa on ihan älyttömästi läskiä. Esim. kun istun tuolille, niin reisiläskit leviää tuolille niin pirun karseesti. Nyt oon alkanut miettimään, että haluaisin oikeesti eroon noista läskeistä, mutta mikä avuks? Kaikki "Laihduttaminen aloittelijoille" yms. ketjut oon koittanu lukasta, mutta eipä niistä oo oikein tähän ongelmaan apua irronnu.
Salille ei oikein aika riitä, eli oisko jotain "kotikonsteja" joilla saisin jaloista läskit eroon. Ja vissiin kaikkea makeaa kannattas koittaa välttää syömästä?

Moi, olen 17 vuotias poika, 180cm ja ~64kg, ja ongelmana on se, että jaloissa on ihan älyttömästi läskiä. Esim. kun istun tuolille, niin reisiläskit leviää tuolille niin pirun karseesti. Nyt oon alkanut miettimään, että haluaisin oikeesti eroon noista läskeistä, mutta mikä avuks? Kaikki "Laihduttaminen aloittelijoille" yms. ketjut oon koittanu lukasta, mutta eipä niistä oo oikein tähän ongelmaan apua irronnu.
Salille ei oikein aika riitä, eli oisko jotain "kotikonsteja" joilla saisin jaloista läskit eroon. Ja vissiin kaikkea makeaa kannattas koittaa välttää syömästä?

Geenit määrää mihin sitä läskiä menee samoin kuin ei ole mitään "jaloista läskit pois diettiä", eli diettiä vaan jos on läski, vaikka pelkistä jaloissa oliskin :rolleyes: mutta kun et ole ainakaan pituutta/painoa ajatellen. Kannattaa vaan repii jostain aikaa punttiksella käyntiin, näin se on... Hommaa vähän lihaa jalkojen ja ylipäänsä kroppas päälle, auttaa jo sinäänsä ongelmaan, sit vuoden päästä minimissää diettailua.

meehän vaikka terveydenhoitajalle puhumaan?

ihan luonnollista jos jalan lihakset istuessa menee melkeen puoleen siitä korkeudesta mitä ne korkeimmillaan on, että lihat yms levähtää sivulle sit. ei ne ilmaankaan häviä......

Esim. kun istun tuolille, niin reisiläskit leviää tuolille niin pirun karseesti.
Eipä tuosta nyt kannata liikaa stressiä ottaa. Itselläkin on sisäreidet sitä mallia, että kun kerran tökkää kädellä liikkeelle, niin läskit hyllyvät seuraavat 5sekuntia. Eikä muuten paljoa näy tuota allani olevaa konttorituoliakaan...:D

joo, kuva olisi mielenkiintoinen nähdä.
tuolla pituus/paino suhteella ei niissä sitä läskiä paljoa voi olla.

No muuten aika ruipelo olenkin, mut jaloissa vaan sitä rasvaa on, eikä lihaksesta tietoakaan.

Koitin ottaa jonkunmoista kuvaa:
1
2
3

:<

Eipä nyt varsinaisesti läskii ole... lihaskin ei-jännitettynä levii istuessaan, mullakin melkeen tuplasti "läskimmät" jalat suhun verrattuna istuessa...

E. en olis sinuna huolissaan.. kokeileppa istuessa jännitää jalkalihakset ja kokeile paljon jää läskiä sormien väliin kun kokeilet (toivottavati tajusit mitä meinaan, huono selittää)... uskoisin et ei nyt kauheen paljon..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Itse olen sillä kannalla, että kovin nuoressa iässä (sinun iässä) ei ole todellakaan järkeä mitään kunnon dieettejä vetää. Enkä oikeastaan edes ymmärrä mistä oikein vouhoat, koska jalkasi ei todellakaan ole mitkään "läskit". Kun lukaisin aloituspostauksesi ajattelin, että miltähän mahtaa jalat näyttää, mutta nehän paljastui perin normaaleiksi noihin mittoihin nähden, jotka itsestäsi annoit.

Aerobisella liikunnalla saat rasvaa poltettua, mutta samalla niistä reisistä katoaa lihasta. --> Tulos ei välttämättä kovin hyvä. Paras olisi jos saisit itsesi salille raahattua ja treenaamaan lihasta niihin koipiisi.

Skooli, onko noissa oikeesti läskiä? Ei noista kuvista heti ainakaan siltä näytä. Koita saatko nipistämällä selvästi jotain läskiä sormien väliin?

Ja toisaalta, miksi ihmeessä haluat tikkujalat?!

No ei noi mitkään läskit ole. Tietenkin jos on huonokuntoinen ja lihakseton niin voi laihakin näyttää veltolta ja treenaamattomalta, mikä taitaa olla nyt ongelmana. Siihen taas ei auta dieetti vaan treenaaminen, punttisali ehkä tehokkaimmin kun kasvattaa lihasta helpoiten, mutta kyllä muukin liikunta auttaa. kyllä aikaa pitäisi saada riittämään johonkin urheiluun.
Laihdutus kannattaa kuitenkin unohtaa.
"Aerobisella liikunnalla saat rasvaa poltettua, mutta samalla niistä reisistä katoaa lihasta. --> Tulos ei välttämättä kovin hyvä. Paras olisi jos saisit itsesi salille raahattua ja treenaamaan lihasta niihin koipiisi."
ei varmana lihas tuon kokoiselta treenaamattomalta nuorelta mieheltä häviä millään liikunnalla, jos ei laihduta..
Reisiin voi tulla lihasta jopa vaan lenkkeilyllä. Salilla saa tuloksia hyvinkin vaikka kävisi vaan 2 kertaa viikossa eli kannattaa harkita...

Skooli, onko noissa oikeesti läskiä? Ei noista kuvista heti ainakaan siltä näytä. Koita saatko nipistämällä selvästi jotain läskiä sormien väliin?

Ja toisaalta, miksi ihmeessä haluat tikkujalat?!

jotkut tykkäisivät pitää pillifarkkuja ( sounds like a gay to me )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom