Rasva pois rintalihasten seudulta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Merkava
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve kaikille, elikkä olen n. 170cm 65kg 17vuotias poika. Elikkä käyn salilla 2-4 kertaa viikossa. Treeniin kuuluu ojentajat, haba, rintalihakset, selkä ja vatsat. Käyn lenkillä viikoista riippuen n. 2-7 kertaa. Käytän fast muscle+ palkkaria jokaisen treenin jälkeen, ja syön paljon proteiinipitoisia ruokia/välipaloja. Elikkä syön n. 2-5 lämmintä ruokaa päivässä, ja paljon lihaa. Jokainen ateria on vähärasvainen, esim. jauheliha jne. En syö lähes ollenkaan mitään ylimääräistä aterioiden lisäksi. Laihduttamisessa käytän myös boostipäiviä, normaalisti kerran 2viikossa. Nyt kesälomalla kerran viikossa. Olen lukenut paljon foorumin laihdutukseen koskevia posteja. Ongelma-alue on rintalihaksien seutu. Ja tarkoituksena olisi tosiaan saada se rasva pois rintalihasten alueelta, rasvaa tuppaa olemaan siinä ihan mukavasti. Ettei esim rintalihakset näy ollenkaan. Rintalaitteella olen vetänyt pitkiä sarjoja rasvan polttamista varten. Etsin vastaavia threadeja mutta en löytänyt yhtään. Kysymys vielä kertaalleen:

Elikkä miten saan ylimääräisen rasvan pois rintojen kohdalta?

Rasvaa ei voi polttaa paikallisesti pois millään tietyillä liikkeillä. Rasva lähtee hiljakseen kun koko kropan rasvamäärä pienenee.

Kannattaa myös muistaa, että ravinnosta ei ole mitään syytä tehdä tarkoituksella vähärasvaista varsinkin jos liikkuu paljon.

Oon käsittäny ettei rasvaa voi polttaa yksittäisiltä alueilta. Kaikkialta tai ei mistään, joten kyllä se siitä jos tiputat vielä tuota painoa.

1. Dippi tuossa sanoikin jo sen oleellisimman,
2. Kannattaa ottaa ne jalat mukaan treeniin, kiität muutaman vuoden päästä jos saliharrastus on jaksanut pitää otteessaan,
3. Eiköhän se ollut sitten siinä?

170cm & 65kg suhteilla ei pitäisi olla paljoa rasvaa kehossa. Kovaa treeniä vaan niin saadaan lihaa pohjille jolloin rasva vain turvottaa lihakset entistä isommiksi! :worship:

Jalkatreeni ehdottomasti kuvioihin mukaan olkapää, epäkäs ja forkkutreenien lisäksi!

Jep, se on aika ghölmön näkölstä' jos yläkroppa kivas kunnos mut tikut jalat ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koko kroppa kasvaa paremmin kun treenaa myös jalkoja, sitä ei vaan moni tunnu tajuavan. Biljardikeppi-look on kaunista :david:

Suositut

Back
Ylös Bottom