Terve kaikille, elikkä olen n. 170cm 65kg 17vuotias poika. Elikkä käyn salilla 2-4 kertaa viikossa. Treeniin kuuluu ojentajat, haba, rintalihakset, selkä ja vatsat. Käyn lenkillä viikoista riippuen n. 2-7 kertaa. Käytän fast muscle+ palkkaria jokaisen treenin jälkeen, ja syön paljon proteiinipitoisia ruokia/välipaloja. Elikkä syön n. 2-5 lämmintä ruokaa päivässä, ja paljon lihaa. Jokainen ateria on vähärasvainen, esim. jauheliha jne. En syö lähes ollenkaan mitään ylimääräistä aterioiden lisäksi. Laihduttamisessa käytän myös boostipäiviä, normaalisti kerran 2viikossa. Nyt kesälomalla kerran viikossa. Olen lukenut paljon foorumin laihdutukseen koskevia posteja. Ongelma-alue on rintalihaksien seutu. Ja tarkoituksena olisi tosiaan saada se rasva pois rintalihasten alueelta, rasvaa tuppaa olemaan siinä ihan mukavasti. Ettei esim rintalihakset näy ollenkaan. Rintalaitteella olen vetänyt pitkiä sarjoja rasvan polttamista varten. Etsin vastaavia threadeja mutta en löytänyt yhtään. Kysymys vielä kertaalleen:
Elikkä miten saan ylimääräisen rasvan pois rintojen kohdalta?
Elikkä miten saan ylimääräisen rasvan pois rintojen kohdalta?