Rasul Khataev

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko se tullut toi nöyristely ulkomaaneläviä kohtaan jo potkunyrkeilyynkin.

(Mun) mielestä Rasul voitti 1 ja 2 erän selkeesti voittamalla tilanteet ja osumalla painavemmin. Suomela vei 3 erän helposti nimiinsä joka ei valitettavasti riittänyt voittoon.

Nyt on niin että koko matsin osumat lasketaan yhteen ja sen jolla on enemmän osumia pitäisi voittaa. Ei siis lasketa erävoittoja.

No ainakin nämä pistetuomarit sai saman tuloksen otteluun ku minä :D Ehkä nuo suomelan osumat ei sitten jäänyt mieleen pistelaskussa ku Rasul tarjoili niin vahvoja tekniikoita?

No ainakin nämä pistetuomarit sai saman tuloksen otteluun ku minä :D Ehkä nuo suomelan osumat ei sitten jäänyt mieleen pistelaskussa ku Rasul tarjoili niin vahvoja tekniikoita?

Jos ei tuomareilla jää matsissa annetut osumat mieleen, niin ne ei varmaan sitten oo kovin hyviä tuomareita?

Kyllähän tuo voitto ois toiseen kulmaan kuulunu. Hyvä matsi kuitenkin.

Hyvä matsi ja tulos ihan oikein. Vaikka khataev löi paljon suojaukseen niin mielestäni voitti 2 ekaa erää ennen kuin kunto loppui ja hävisi kolmannen.
Hyvä kunto tällä laurilla, viisieräisen olisi voittanut. Pari vuotta niin tulee mitaleja myös miesten mm-skaboista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
13.4.2013 @ Karkkila
B68.8 kg
Juhani Aho ( 2-1-0 ) MMA Seinäjoki/TBP vs Rasul Khataev (debyytti) Fight Factory Porvoo

Khataev kohtaa tuoreen amatöörien Suomenmestarin ja tämä on mielestäni loistava matcup... Saa nähdä kumpi saa pidettyä matsin omalla "mukavuusalueellaan"!

Onkos tämä pistesysteemi pitkäänkin ollut? Kuulostaa ihan järjettömältä. Mitä jos tulee lattiaanlyönti 10-8 erä normaalisti niin nyt ei mitään hyötyä vaikka lyöt joka erä vastuksen luvunlaskuun jos toinen napsii enempi pisteitä?
Onko nuo samat säännöt kansainvälisesti päätettyjä vai onko joku suomessa itse keksinyt?

Onkos tämä pistesysteemi pitkäänkin ollut? Kuulostaa ihan järjettömältä. Mitä jos tulee lattiaanlyönti 10-8 erä normaalisti niin nyt ei mitään hyötyä vaikka lyöt joka erä vastuksen luvunlaskuun jos toinen napsii enempi pisteitä?
Onko nuo samat säännöt kansainvälisesti päätettyjä vai onko joku suomessa itse keksinyt?

Amatööreillä on aina pistelasku osumilla. Sama se on nyrkkeilynkin puolella.

Amatööreillä on aina pistelasku osumilla. Sama se on nyrkkeilynkin puolella.

Nyrkeilyssä onneksi säännöt muuttuu amatööreissä, kypärät lähtee pois ja meno muuttu ammattilaisnyrkkeilyn suuntaa sekä toi typerä pistelaskujärjestelmä lähtee pois :rock: Varmasti lisää katsojia nuo uudistukset kun vapaaottelu ryövää kaikki katsojat viihdearvonsa takia :)

Ekassa ottelussa mietin,että onpas kaverilla hyvinkin samankaltainen nimi kuin romaaneilla....no kulmamiehistä päätellen taisi ollakkin. Toisessa ottelussa ei vastustajalla ollut mitenkään vakuuttavaa pystyosaamista.

1 Mitä sitten vaikka vastustaja on romaani?
2. Juu samaa mieltä oli Huuskonen todella väärässä paikassa, Tosin Rasulin tyyli on sellainen joka saa kenet tahansa näyttämään huonolta, kun sälli vaan pyörii ympärillä kädet polvissa.

1 Mitä sitten vaikka vastustaja on romaani?
2. Juu samaa mieltä oli Huuskonen todella väärässä paikassa, Tosin Rasulin tyyli on sellainen joka saa kenet tahansa näyttämään huonolta, kun sälli vaan pyörii ympärillä kädet polvissa.

1. ei siinä mitään pahaa ole. Kunhan vaan totesin
2. Tuo toisen ottelun vastustaja näyttäisi huonolta aika monta muutakin vastaan. En kommentoinnut mitenkään Rasulin pystyä tässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom