Rastat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Preme
  • Aloitettu Aloitettu
Tervehdys takkutukat ja muut seikkailijat.
Eli tänne kysymyksiä/vastauksia takuista ja tottakai voi lämpimikseenkin puhua.
Itellä ois hakusessa kuiturastat omiin hiuksiin jatkoiksi(omat hiukset noin 10 cm), pituutta ei tarvitsisi tulla edes lähelle olkapäitä vaan semmoset lyhyet locksit hakusesssa.
Niistä sitten ajanmyötä aina napsia saksilla hieman pois ja lopulta jos olisi omat takut enään jäljellä, koska takuthan kasvaa mutta hitaasti.

ps. Edullista ja laadukasta paikkaa tampereen suunnasta? Kehräsaaren "rasta" jo kyselty mutta lähemmäs 400e lupaili joten pisti hieman miettimään.

ps2. Tätä mittaa ne takut vois olla(tai hieman pidemmät)
tammonen1.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
853223.jpg

jyrki2.gif

Ei ole valmoisen miehen juttu :face:
Aja mieluummin kaljuksi

Urheiletko paljon? Jos urheilet, älä ota silloin.

Edit: Lyhyet rastat on rumat. Pitkät on hienot (esim. Tomi Joutsen). Ei tosin nekään sovi kaikille.

Mulla on niin rasvoittuva hiuslaatu ja salillakin aina päänahka hiessä, joten en pystyisi nykyään pitämään rastoja. Mulla oli joskus alle kakskymppisenä, mutta en urheillut silloin. :D

Nää "ota ittestäs kuva", "ei kannata" yms. kommentit voi jättää muihin ketjuihin.
Jos tosissaan harkitsee lockkeja niin ei välitä yleisön kommenteista p*askaakaan, pahoittelut jos joku pahoitti mielensä.. Näin se kuitenkin on.
Tuossa videossa näkyvät takut näyttää tosi hyviltä! Joillekkin noi pitkät vaan sopii, itselleni kuitenkin kaavaillut lyhkäsiä.. Vähän nihkeetä ottaa babylonin kuitua sekaan mutta ei voi mitään kun on niin kova vimma, ajan kanssa leikellään pois että jää natut enään. ;)

Mulla on niin rasvoittuva hiuslaatu ja salillakin aina päänahka hiessä, joten en pystyisi nykyään pitämään rastoja. Mulla oli joskus alle kakskymppisenä, mutta en urheillut silloin. :D

Itelläkin hiukset rasvottuu hirveetä vauhtia mutta ei se niin noissa niin varmaankaan haittaa koska semmosessa mytyssä per. "patukka".

Jaaa. Ehkä tää kannattais siirtää punttimimmien puolelle, ne varmaa innostuu enemmän sun hiuslisäkkeistä.
Mun mielestä tuolla pitäs olla joku threadi sun kaltasilles jotka ei vielä forumin hienoihin saloihin oo tutustunu, eli siis tässä en sua rupee enempää neuvomaan mutta aina kun tullaan keskustelemaan johonkin threadiin niin luetaan aloitusviesti huolella.
Ja rupee menemään liian offtopic:iksi että laita vaikka pm ennemmin, takaisin takkuihin.

Edit. Ja takut menee niin miehillä kuin naisilla, ei lokerointia kiitos.

Ootko kyselly läpi noita oppilaitoksia?!?! Omassa kaveri piirissä jonku verran ollut rastoja ja breidejä, kaikki suhteilla ja/tai oppilaitoksista kyselemällä saanu hintaa alemmaksi.

Urheilin rastojen kanssa vuosia sitten.. EI HAITTAA.. herranjestanensentään :D Hiukset ne siinä missä muutkin.
Mutta ei niitä lyhyitä pötkylöitä kannata... yök...

Ajattelin parturista tiedustella että mistä lie nuo ns. pidennykset hommaavatkaan ja mitä eroja olisi kuidun ja ihmishiuksen välillä.. Ja tarkotus ois mahdollisimman luonnollisemman näköiset saada, toi cybershoppi taitaa myydä pelkille naisille ja joko mustia taiko pinkkejä.. :wtf:

Itellä ois hakusessa kuiturastat omiin hiuksiin jatkoiksi(omat hiukset noin 10 cm), pituutta ei tarvitsisi tulla edes lähelle olkapäitä vaan semmoset lyhyet locksit hakusesssa.
Niistä sitten ajanmyötä aina napsia saksilla hieman pois ja lopulta jos olisi omat takut enään jäljellä, koska takuthan kasvaa mutta hitaasti.

Miksi noin kova kiire? Tuollainen 10 cm hius on helppo takuttaa itse eikä tuohon kuvan pituuteen kasvaminen kestä kauaa. Täältä löytyy älyttömästi tietoa: http://www.dreadlockssite.com/, myös niitä varoittavia esimerkkejä kampaajalla laitetuista takuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom