Raskauden jättämät jäljet

Mun mielestä on tosi pinnallista murehtia jostain arvista???? :rolleyes: Ne on vaan elämän jälkiä, ei niillä pitäis olla mitään merkitystä.
Mulla on valmiiksi jo niin arpiset ja kolhitut raajat polvista alaspäin että, huh, huh...jos joskus tulee raskaudesta lisää arpia, niin ompahan komiat muistot :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ärsyttää, kun en haluis olla pinnallinen, mutta haluan silti olla rehellinen ja jos olen rehellinen,
niin mua haittais kyllä tuollaiset pahemman luokan arvet ainakin :/

Nyt on kyllä pakko laittaa kaikille näytille kuinka raskaus "pilaa" naisen kropan:anssi:
v.php
[/URL][/IMG]
Ekassa kuvassa olen ihan lähellä h-hetkeä, ja toinen kuva otettu 9kk kuluttua.

Ainut mitä sain muistoksi ihanasta tyttärestämme on pienemmät tissit:Dmutta se ei tässä konkurssissa haittaa kun niitä tissejä ei oo ikinä ollukkaan..Joten samapa tuo!

Ei se tarkota, että nainen menee piloille raskaana/synnyttäessä. Lapset jäis tekemättä jos miesten pitäs hoitaa synnytys..ei teistä olis siihen..:worship:

Jep - olis kiva tietää millä prosentilla käy kalpaten ja millä prosentilla selvitään ilman mitään näkyvää :P
On sulla ollut maha aika mutkalla tuossa ennen H-hetkeä :o

Tuskin on antaa mitään prosentteja..se jos käy niin käy..ei sille mahda mitään..mutta asiaa ei auta jos naisella on mies joka vetää ranteet auki ekasta arvesta O_o

Nyt on kyllä pakko laittaa kaikille näytille kuinka raskaus "pilaa" naisen kropan:anssi:
v.php
[/URL][/IMG]
Ekassa kuvassa olen ihan lähellä h-hetkeä, ja toinen kuva otettu 9kk kuluttua.

Ainut mitä sain muistoksi ihanasta tyttärestämme on pienemmät tissit:Dmutta se ei tässä konkurssissa haittaa kun niitä tissejä ei oo ikinä ollukkaan..Joten samapa tuo!

Ei se tarkota, että nainen menee piloille raskaana/synnyttäessä. Lapset jäis tekemättä jos miesten pitäs hoitaa synnytys..ei teistä olis siihen..:worship:

Omalla vaimolla sama homma kuin sulla. Ehkä noi linkittämäni kuvat on ääriesimerkkejä siitä mitä voi pahimmillaan käydä. Yleisintä on varmaan se, että arpia ei tule tai niitä tulee tosi vähän.

Omalla vaimolla sama homma kuin sulla. Ehkä noi linkittämäni kuvat on ääriesimerkkejä siitä mitä voi pahimmillaan käydä. Yleisintä on varmaan se, että arpia ei tule tai niitä tulee tosi vähän.

Mä oon kyllä eri mieltä ihan sillä perusteilla mitä mä oon nähnyt synnyttäneitä naisia. Omista kavereistani jo laitoinkin esimerkit aiemmin, ja muutoinkin on esim paljon nettituttuja keiden tilanteen tiedän. Hyvin pieni prosentti selviää ilman mitään jälkiä, semmoisia harvemmin siis tulee vastaan. Sun linkittämät kuvat ei ees mun mielestä ole mtn "ääriesimerkkejä" muutoin kuin siltä osalta että ne arvet on tosi punaisia tuoreeltaan ja siksi ehkä vielä rajumman näköisiä. Marjuscallakin vaikka vatsa näköjään säilyi (ilmeisesti hyvin venyvä iho), niin rinnat siis silti ilmeisesti kärsi jossakin määrin, eli jossain sitä "damagea" tulee melkein väkisinkin.

Tää on vaan elämää, ja etukäteen ei voi yhtään ennustaa miten käy. Ei ole juuri mitään merkitystä onko etukäteen hoikka/urheilullinen/ylipainoinen tai mitä. Toiset repeää ja leviää vatsasta ja toiset ei. Toisten rinnat rutistuu löysiksi nahkapusseiksi ja toisten ei. Geeniarpajaiset ei aina oo tasapuolisia.

Joo ja vaikka raskausarvilta säästyin sinänsä, niin veitsen alle jouduin ja leikkausarpi on alamahassa..Mutta ei se haittaa..ei sitä edes itse enää huomaa:)
Ja kuten aijemmin sanoinkin, tissit hävis:D se vaan on karu totuus, että jos aijot lapses ruokkia niin sun on uhrattava rintas. MUtta paskaakos siitä, koska sitä vartenhan ne rinnat on luotu. Ei niitä oo miehien iloksi tehty..vaikka niitä ehkä kiva onkin kattella ja kosketella..:rolleyes:Ja tosiaan toi maha on aika hyvin venyvää tavaraa..

Ottakaa tytöt ja pojat sitten huomioon, että naiset ja miehet huomaa eri tavoilla ne muutokset. "Ou mai gaad ootko huomannu ton hyihyi-arven mun mahan oikeassa reunassa reiden vieress!?!?!?!" "Mikä vitun arpi, ei siellä mitään ole?" . Ts. naiset tuppaa monasti katselemaan kroppaansa hieman tarkemmin kuin miehet, eli naiset saattaa suurennella damagea ja miehet pienennellä(miten tää sanotaan?).

Sillon kun mä olin ihan pikkutyttö vielä, tissit alkanu just kasvaa jne, mä sain rintoihin ja lanteisiin raskausarpia. Ne oli ihan pieniä, mutta mua vitutti ne sillon ihan suunnattomasti. Nyt en näe niitä arpia enää vaikka miten tarkkaan katsoisin ja yrittäisin niitä etsiä. Ja myöhemmin mun rinnat kasvoi vielä enemmän, mutta tuolloin ei enää tullut arpia. Mä uskon, että terveellinen ruokavalio ja ennen kaikkea elimistön kosteustasapainosta huolehtiminen ehkäisee sitä ihon ratkeamista eli toisin sanoen parantaa ihon elastisuutta. Ei tuolloin teininä tullut paljoa katseltua mitä suuhunsa laittoi eikä vettäkään tullut varmaan juotua ikinä. Sitten taas tuolloin, kun olin jo vanhempi (melkein parikymppinen) en saanut arpia vaikka mun rinnat kasvoi paljon enemmän kun sillon varhaisteininä. Mutta tuossa iässä olinkin jo aika tietoinen siitä, mitä on terveellinen ruokavalio jne.

^ Mielenkiintoista.... minkäs kokoiset ne sun tissit nykyään sitten on, kun ne on noin useaan otteeseen ehtineet jo kasvaa "enemmän"?

:P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom