Raskauden jättämät jäljet

Meikän vaimolla ainoa näkyvä muutos on, että ennen täysin pystyt rinnat ovat nyt ehkä hieman löysemmät, mutta eivät merkittävästi (kynätesti :) ). Rintalihasten treenaus on kyllä auttanut siinäkin edelleen. Paino on kahden lapsen jälkeen 1kg isompi kuin ennen. Raskausarpia ei näy, koska lihomista ei hirveästi tapahtunut kantaessa ja kaksi tervettä apinaa viilettää tuolla parketilla kyllä :)

Raskausarpia ei näy ja vaimo on paremmassa tai samanlaisessa kunnossa kuin ennen kahta. Lasten tekoiät 25 ja 26.. Alapää kuntoontui täysin treenauksella. Toinen tuli leikkauksella toinen keisarilla.

Ei se aina niin pahat muutokset ole, jos vaimo on muutenkin totaaliliikunnallinen, kuten minullakin on. Ja palkintonahan on maailman paras asia viilettämään tuolla parketilla edestakaisin :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä väliä jollain raskausarvillakin on? Kyllähän ne naista itteään varmaan vituttaa, mutta että miehetkin niistä itkee? Ei mua ainakaan haittais yhtään, jos mulla ois (bodari)mies, jolla ois esim habassa arpia.

Mitä väliä jollain raskausarvillakin on? Kyllähän ne naista itteään varmaan vituttaa, mutta että miehetkin niistä itkee? Ei mua ainakaan haittais yhtään, jos mulla ois (bodari)mies, jolla ois esim habassa arpia.

Me miehet olemma niin visuaalisia olentoja, että pienikin särö meidän tarkasti valittuun hirvittää.

Eiköhän omat rakkaat lapset ole muutaman raskausarven ja hieman löystyneiden rintojen arvoisia. Sitten kun Kynäniska on vanha, akkansa (kun tilastojenkin mukaan elävät paljon miehiä pidempään) lähtenyt nuoremman matkaan ja makaat omissa paskavaipoissa jossain laitoksessa, jossa kukaan ei käy ikinä katsomassa, niin mietit, että olisko kannattanut sille Pirkolle 50vuotta sitten parit arvet teettää astumisen seurauksena, että olisi jälkikasvua, joka kävisi katsomassa ja kyselemässä kuulumisia.

ainaki imo sillä on aika paljoki merkitystä missä sijaitsee mitäkin, esim vaikka kunnon viiltoarpi naisen naamassa ei haittaisi, mutta jossain mahassa kyllä haittais. ja treenaamalla saadut pikku raskausarvet on idealtaan ihan eri juttu ku oikeat raskausarvet.

oon kans pannu ainaki yhtä mutsia, josta kyllä huomaski että on sitä kroppaa raiskattu kersoja tekemällä, pesä löysä ku mikä, tissit oli tyhjät hernepussit, mahanahka oli arpinen ja roikkuva.

onhan noi raskauden jälkeen jäävät arvet sun muut ongelmat vähä yksilöllisiä mut veikkaisin et suurin osa saa jotain selvästi esteettisiä jälkimaininkeja raskaudesta. ja eikös vatsalihaksetki mene vituilleen raskauden aikana?

ainaki imo sillä on aika paljoki merkitystä missä sijaitsee mitäkin, esim vaikka kunnon viiltoarpi naisen naamassa ei haittaisi, mutta jossain mahassa kyllä haittais. ja treenaamalla saadut pikku raskausarvet on idealtaan ihan eri juttu ku oikeat raskausarvet.

oon kans pannu ainaki yhtä mutsia, josta kyllä huomaski että on sitä kroppaa raiskattu kersoja tekemällä, pesä löysä ku mikä, tissit oli tyhjät hernepussit, mahanahka oli arpinen ja roikkuva.

onhan noi raskauden jälkeen jäävät arvet sun muut ongelmat vähä yksilöllisiä mut veikkaisin et suurin osa saa jotain selvästi esteettisiä jälkimaininkeja raskaudesta. ja eikös vatsalihaksetki mene vituilleen raskauden aikana?

Itellä on kanssa kokemusta sellaisesta naisesta jolla oli maha mennyt tosi ruman näköiseksi synnytyksen jälkeen.Kännissä tapasin naisen ei mitään ongelmia seksissä näytti ihan hyvältä ja oli kiihkeät panot,siltä muijalta karkas monta kertaa ilopissat ja sänky oli ihan märkä.Sitten menin yhtenä päivänä selvinpäin panemaan sit muijaa ni kun näin sen mahan ni ei kyl ottanut eteen ku mielessä pyöri kokoajan sen ruma maha.Se on eri asia jos oma muija saa raskauden jälkeen sellaisen mahan ku sä rakastat sitä mut yhden illan jutuissa se on eri asia.

ja eikös vatsalihaksetki mene vituilleen raskauden aikana?
Kyllähän ne leviävät sivuille, kun maha kasvaa, mutta toki ne palautuvat tavallisesti normaaleiksi. Mulla oli ennen raskautta vyötärönympärys 63-65 cm, nyt yllättäen 63-65 cm. Eikä kyllä koskaan ole vatsalihakset näkyneet samalla tavalla kuin nyt, mikä varmaan johtuu treenaamisesta. Jos lihasten väliseen rakoon alkaa painelemaan, niin se on ehkä leveämpi, kuin ennen, mutta ei sitä kukaan mun lisäkseni huomaa. Että ei tässä mikään ole vituilleen mennyt siellä suunnalla ainakaan.

Rasvaamisesta: On vähän niin ja näin, auttaako. Mä rasvasin kyllä vatsaani, mutta siitä huolimatta siihen jokunen pieni jälki repesi. Navan yläpuolelle (nämä harmittavat eniten, koska siinä on nyt isompi kuoppa, kuin ennen) sekä sentin-parin mittaisia kehämäisesti alavatsaan sivuille. Nuo viimeksimainitut ovat oikeastaan aika siistejä, eivät ole musta epäesteettisisä ja ne ovat vähän kuin taistelussa saatuja muistoja. Tuskin niiden olemassaoloa on monikaan edes huomannut, kun eivät paista pitkälle.

Olis kyllä tosi ikävää jos oman kumppanin suurin huoli raskaudessa olisi, minkälaiset raskausarvet mulle tulisi. Luulisi, että suurin pelko on, että kumppani selviää synnytyksestä ilman muita ikäviä komplikaatioita tai edes hengissä. On varmasti raskas koettelemus! Kun se toivottu lapsi viimein on maailmassa, tuskin ne pikkuisen venyneet rinnat tai parit arvet se pääasia on.
nahkahanska; miksi treenaamalla saadut pikku raskausarvet on idealtaan ihan eri juttu ku oikeat raskausarvet? Voishan niitäkin joku yökötellä. Arvet voi olla ikävän näköisiä, mutta entäs sitten, kyllä ne siitä haalistuu.

Juu, eivät ne treenatessa syntyneet arvet sen kauniimpia ole, kuin lihomisesta tai raskaudesta alkunsa saaneet. Rumia voivat olla kaikki yhtä lailla, tai sitten pieniä ja huomaamattomia. Eivät ne "oikeat" raskausarvet kaikki todellakaan mitään kaksikymmentä senttiä pitkiä, syviä uurteita ole. Ja toisaalta, esim. pakaroihin helposti repeää juurikin noita pitkiä viiltoja niiden kasvaessa syystä tai toisesta.

Kyllä löytyy aika pahannäköisiä arpia kun googlailee:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alu...akaa_kuvia_naista_mielestanne_pahoista_raskau

006f.jpg

arpi.jpg

DSC00366.JPG

Nuo nyt on vaan semmoisia asioita joille ei välttämättä voi yhtään mitään. Kannattaa tosiaan jättää ne lapset tekemättä, jos ei kestäisi elää arpien kanssa.

Mä olen vielä niin nuori ja ulkonäkökeskeinen, etten uhraisi kehoani minkään penskan takia, oli se sitten miten ihana tahansa. Olen aina ollut adoption kannalla ja nämä kuvat nähtyäni se kanta vain vahvistuu... :rolleyes: Ei ihmekään jos monet äidit masentuvat raskauden jälkeen.

Tosin, niin kuin joku tossa sanoi, ei kannata tehdä ipanoita ellei ole valmis kantamaan seurauksia.

Noin pahoista arvista kieltämättä kyllä tulee hieman harmistunut fiilis noiden naisten puolesta. Useimmat pääsevät paljon vähemmällä.

Tosin sinun viestejä lukeneena, olen erittäin hyvilläni tästä päätöksestä.

Haha! Niin no, en minäkään kyllä välttämättä haluaisi mitään pikku-Alyssoja tänne riehumaan.

Edit. Tosin kiinnostaisi tietää, mikä tekee musta niin sopimattoman lisääntymään.

No sen verran täytyy kommentoida, että kylähän siittä näkyy jäljet jäävän. Mutta ne voi myös olla pelkkää plussaakin. kireys on aina hyvä, mutta liian kiree on aina liaan kiree, parani vain. :pano:

Ei tollaset mega-arvet mihinkään ikinä häviä. Kyllähän ne haalistuu vaaleiksi, mut siinä on ja pysyy. Huonolla tuurilla koko vatsanahka on ikuisesti kunnon iso lörpäke arpiensa kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom