Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa toki tehdä myös erilaisia muitakin coreliikkeitä jotka tukee tuota, yksi mitä kannattaa kokeilla on turkkilainen ylösnousemus jolla saa lannelihaksiin pitoa.Kiitti vinkistä! Simppeli ja toimivalta kuulostava. Olen tahkonnut polvi-rolleja jo pitkään mutta suorille jaloille siirtyminen vaatii näköjään niin paljon enemmän voimaa että se pitää tehdä vaiheittain.
Mitkä asiat tos on muuten voimapyörässä tärkeintä? Ns. oikea tekniikka, esim videota?
Unohtuiko lantio?Muistaa, ettei ikinä anna selän notkahtaa, vaan pitää ns. kaarella kohti kattoa. Kuvittelee, että liikkeen aikana vain olkavarret ojentuu ja koukistuu, core pysyy liikkumattomana.
Unohtuiko lantio?
Pitää kehua taas jto-valmennusta, että ei-niin-hauskoja vatsamuuveja löytyy moneen lähtöön ja sellasia, että kukaan muu keskivertokävijä salilla ei oo tehny/nähny ja tuskin tulee tekemäänkään ainakaan toista kertaa kun ei oo erityisen hauskoja settejä :D
Kyllä sitä jotain satuvatsoja ennenki tuli tehtyä, mut nyt voidaan puhuu jo vatsalihasten huomattavasta voimatasojen kehittymisestä ja kunnon vatsareenistä.
Okei, mulla on vatsatreenifetissi, joten kiihotuin välittömästi tän lukemisesta.. Mutta oikeasti, kuulostaa aika mystiseltä liikkeet, joita perussalillakävijä ei osaa/tee. Siis mitkä ovat ne liikkeet/setit, jotka ovat jotain muuta kuin voimapyörää seisten, jalkojen nostoa roikunnasta, dragon flageja tai istumaannousuja jyrkältä alavinopenkiltä, jotka ovat tehokkaita nimenomaan vatsojen voimatreeninä?
Siis tottakai myös erilaisilla kiertoharjoituksilla ja vatsarutistuskomboilla saa vatsat erittäin hapoille ja kipukynnystä nostettua aivan uusille tasoille, mutta omasta kokemuksesta ne eivät välttämättä tuo voimaa samalla tavalla, kuin em. liikkeet. Tietty ymmärrän, että valmentajan salaisuuksia ei voi paljastaa netissä, mutta olen vaan aika utelias.
Vatsan suhteen tärkein funktio taitaa olla kuitenkin keskikropan stabilointi, joten jollain ihmisellä voi keskivartalo olla luonnostaan sellainen "tynnyri", että suoraa vatsatreeniä ei plajon tarvi. Itseasiassa aika moni menestyksekäs voimannostaja/voimamies näyttäisi omaavan juuri tällaisen nkehontyypin.