Rasittavat ja pelottavat humalaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micha
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010091512354100_uu.shtml

Iltalehti uutisoi että yhä useampaa suomalaista rasittaa kadulla vastaan tulevat humalaiset. Samaa mieltä?

Itse ainakin allekirjoitan täysin tuon. En tiiä miten muualla, mutta ainakin täällä Tampereella on tosi rasittavaa kulkea iltaisin kaupungilla kun on jengiä niin paljon humalassa//kamoissa. Ku tuut iltavuorosta ja meet keskustan läpi kävellen kämpille niin tuntuu ettei koskaan sais rauhassa kävellä. Sama juttu jos bussiin tulee joku känninen, niin tuntuu että se ei nää ketään muuta ku mut siellä sit istahtaa siihen viereen ja alkaa örisemään jotain. Oonko mä ainoa jolla on tuo ongelmana että vetää magneetin tavoin humalaisen huomion?

Kertokaa jotain vinkkejä/juttuja miten te selviättä/olette selvinneet kunnialla niistä tilanteista jos känniset tulee haastamaan riitaa tai muuten vaan mussuttaan jotain mitä ei just sillä hetkellä niin kaipais :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Normaalisti senkun kuittaa jotain ja lähtee meneen, mutta bussi on hankalampi paikka paeta. Tampere kyllä on ongelmallinen ehkä sen vuoksi, että tämä on opiskelijakaupunki ja näin syksyllä sitä opiskelijaörvellystä on enemmän. Perusspurget kyllä uskoo ja ovat melko harmittomia verrattuna näihin opiskelijoihin...ainakin Hervannan spurgut vain istuu penkillä ja juttelee kovaan ääneen Juha Miedosta :D

En nyt tiedä pelottavista, humalainen huitominen lähinnä naurattaa. :D Rasittavia ovat mutta onneks yksin liikkuessa voi kuunnella musiikkia.
Jännä lause muuten tuossa uutisessa : "Naiset ovat asenteissaan kautta linjan miehiä jyrkempiä." Just tulin Helsingin keskustasta ja ne humalaisimmat olivat juurikin naisia, eikä oo mitenkään eka kerta...

Eroon pääsemiseen on kai useitakin konsteja, itse esitän vaan ulkomaalaista, esim. saksalainen toimii hyvin. Känniurpokin luulee ettet ymmärrä vaikka haluisitkin kuunnella ja lähtee äkkiä molottamaan jollekin muulle. :lol2:

Humalaiset pelottaa lähinnä jos niitä tulee iso porukka vastaan aamulenkillä. Toisaalta mä olen niin saatanan nopea, ettei kukaan saa mua kiinni.:rolleyes:
Rasittavinta humalaisissa urpoissa on se, että desibelit nousee sitä mukaa mitä enemmän juttujen taso laskee. Onneks baariin ei ole pakko mennä.

oma känninen emäntä on kyllä rasittavin, jos ite on selvinpäin. pelottavimpana jurrissa pidän kyllä itseäni. hyrrr...

Allekirjoitan TÄYSIN!!!

Minulla on dobermann-uros, jota lenkitän ulkona oli ulkona känniaika tahi ei. Asun Punavuoressa Koffin puiston vierellä, kännisiä siis riittää. Jos mä olisin koiratta liikkeellä niin saisin varmaan olla täysin rauhassa, mutta kun en ole. Jos menen lenkille, mulla on koira mukana. Jengi kommentoi että tämän koiran kanssa saisi kulkea rauhassa, mutta hyvin kaukana siitä!

Viikon sisällä tapahtunutta:
1. känniäijä: "Tassuntassuntassun, mikäs tassuttelija se siinä on?", kulkee huojuvin askelin mutta määrätietoisesti minun ja koiran päälle jostain puskasta
2. känniäijän huutoa: "Haluatko tappaa oman koirasi??", mulla oli hiki ja koira oli kuumissaan, päästin mereen vilvoittelemaan. Joo, se kuolee siihen samantien
3. känniäijä: "ANNA RAHAA!! Anna edes 50 senttiä!" minä vastaan ihan asiallisesti: "ei ole rahaa mukana". Känniäijä huutelee kovempaa "Anna rahaa, on mullakin 50 senttiä, anna 50 senttiä. En mä dobermannia pelkää, en mä teitä pelkää!" samalla äijä tallaa meitä kohti. Koirani haluaisi leikkiä hassun sedän kanssa mutten päästä, mä en todellakaan halua että koiralle syntyy jotain antipatioita kännisiä kohtaan kun sitten voisi olla hitusen hankalaa asua tässä. Tämä känniäijä seurasi meitä puolisen kilometriä huudellen. Kyllä vitutti!!!
4. kännijätkä oli sellainen jota luokittelisin jo saatanan tyhmäksi. Istuin koiran kanssa metrossa. Se on totutettu kaikkiin tilanteisiin, ei siinä mitään. Julkisissa saan tosi usein koiran kanssa liikkuessa uuden ystävän joka tulee juttelemaan ja rapsuttelemaan koiraa. Tällä kertaa istahdin metron istuimelle, koira kävi makaamaan eteeni. Kännijätkä tuli, päätti kokeilla mitä tapahtuu jos se käyttäytyy uhkaavasti koiraa kohtaan. Rupesi tekemään koiraa kohti ikäänkuin päällehyökkäämiseleitä!!! Koira oli ihan iisisti, makoili tuijottaen ylös että mitä toi äijä tekee...
Tämä jätkä ei ehkä ihan tajunnut että koira joka maassa makoili on tyypillisesti käynyt suojelutreeneissä, elikkä tuommoisissa tilanteissa voisi olla totutettu siihen että käy hyökkääjän käteen kiinni eikä muuten mitenkään kevyesti.
Mä en ole suojelutreeneissä käynyt, ainakaan toistaiseksi, tulevaisuus näyttää mennäänkö vaiko ei. Tällä hetkellä koulutan koirastani pelastuskoiraa. Käytämme usein julkisia, toivotan tervetulleiksi kaikki mukavat juttelijat mutta muut saisivat pitää samanlaista hajurakoa kuin mitä mä pidän heihin.

Useimmiten känniläiset koffarissa on hauskoja, huutelevat kohteliaisuuksia ja kehuvat koiraa. Känniäijät haluavat jotenkin päteä "kyllä minä uskallan", tai ovat muuten vaan niin saatanan ärsyttäviä kun käyvät aggressiivisesti tuttavallisiksi. Mä haluan vaan lenkittää koiraani.

Rasittaa humalaiset kaikkialla, ei vaan kaduilla. Vain paskahousut juo ittensä niin känniin ettei enää pysty kontrolloimaan itseään.

Rasittaa humalaiset kaikkialla, ei vaan kaduilla. Vain paskahousut juo ittensä niin känniin ettei enää pysty kontrolloimaan itseään.

:(

Kyllähän ne rasittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom