Rapex- ollaanko oikealla tiellä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja parka
  • Aloitettu Aloitettu

parka

Banned
Aika pelottavat mahdollisuudet kyseisellä keksinnöllä.

Rapex on eräänlainen ”pureva kondomi”, jonka nainen asettaa emättimeensä tamponin tavoin. Penetraation tapahtuessa Rapexin koukuista rakentuva ansa laukeaa ja lukittuu peniksen ympärille. Laitteen poistaminen on mahdotonta ilman lääkärin avustusta.
...
Rapexin tuotantoon tulon siirtyminen vuonna 2006 sai SABC News –lehden toivomaan että tuote saataisiin kauppojen hyllyille vuoden kuluessa.
..
Mietteitä laitteen hyödyistä ja haitoista on monia. Rapex ei estä itse hyökkäystä, joten kysyttäväksi jää, kuinka paljon se poistaa itse väkivallan teon aiheuttamaa traumaa.

Aika hyvät väärin käytön mahdollisuudetkin on ilmassa, koston välineenä. Tämä laite taitaa olla viimeinen mahdollinen ase, teko on jo tapahtunut. Mitenkä on, koska saa citarin hyllyltä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirpasis jos morsian käyttäs tollasta ihan jekkuilumielellä.

ilmassa, koston välineenä. Tämä laite taitaa olla viimeinen mahdollinen ase, teko on jo tapahtunut. Mitenkä on, koska saa citarin hyllyltä?
En mä usko, että tuota nyt hirveästi täytyy pelätä. Yhtä hyvinhän nainen voi sanoa ottavansa suihin ja puraista vehkeen poikki. Korvaukset niskoillensa yms. ja turpaanvedon saa varmasti.

eipä löytynyt ainakaan nimellä

Luulis että raiskaaja pistää kurkun katki jos tollainen napsahtaa lerssiin kiinni....
Toisaalta ihan hyvä pelote varmaan kunhan pari "ulkomaalaissyntyistä" saa tuollaisen ensin penikseensä ja itkee asiasta jollekin vähemmistövaltuutetulle ja asia tulee lööppeihin. (jonka jälkeen moisen värkin käyttö kielletään rasistisena ja jotain uskontokuntaa tjsp loukkaavana)

Tuosta taisi olla myöskin edesmenneessä en ole rasisti -treadissa.

Kevlar-alushousut aikalukolla olisi parempi vaihtoehto. Kotoa lähtiessa vain säätäisi ajan milloin housut saa pois päältä.

Jos halutaan, että raiskaajat siirtyvät panemaan yksinomaan tuhkaluukkua, ja edellytetään, että joka kerta kun nainen menee ulos, tämä olettaa tulevansa raiskatuksi.

Jotenki tuosta värkistä tulee vaan tämä mieleen:
17663.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom