Ranteisiin tulee pistävää kipua ku lopetan dippien tekemisen ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Jeremysika

Banned
eli niin tehnyt dippiä vaikka 10kertaa sitten lopetan liikkeen tekemisen niin sattuu ranteesta ylöspäin sellasta pistelevää kipua sellasen 5 sekunttia sitten kipu häviää..ei oo lisä painoja

mistä tämä oikein voin johtua?

eli niin tehnyt dippiä vaikka 10kertaa sitten lopetan liikkeen tekemisen niin sattuu ranteesta ylöspäin sellasta pistelevää kipua sellasen 5 sekunttia sitten kipu häviää..ei oo lisä painoja

Tuleeko myös hauiskäännöllä tangolla? Siitä löytyy lisää tietoa ja lepo auttaa. Mutta jos tulee vain dipeissä niin kokeile rannesiteitä.

Itsellä ainakin kun aloitin dippien tekemisen, niin välillä sattui ranteisiin, olkapäihin ja milloin mihinkin mutta sitten kun niitä oli kuukauden tai pari tehnyt niin kivut kyllä loppuivat.

Joo ei mullakaan sellasta kipua muissa liikkeissä tuntunut. Tuntu jotenkin luonnottomalta se dippi asento mut kyllä siihen äkkiä tottu.

Mulla oli ennen samaa kokeilin rannesiteitä eivätkä auttaneet, käytin varmaan 1v niitä ja heitin pois.
Aloitin magnesiumin käytön ja ranteet eivät kipeenny enään.

Mulla ottaa dippi olkapäihin kun lopettaa sarjan, tulee semmonen ovela tunne ku päästää käsistä jännityksen :o

Jos jokin liike aiheuttaa turhaa kipua niin eikö se kannattaisi korvata jollain toisella liikkeellä?!Siitähän seuraa pitemmän päälle vain ongelmia.

Itsellä ei muistaakseni dipissä ole ikinä ollut ranneongelmia, mutta erinäköiset hauiskäännöt ovat viime aikoina aiheuttaneet kipua etenkin vasemmassa ranteessa. Olen joutunut viime aikoina jättämään suorat hauisliikkeet vähemmälle, ettei ranneongelmat pahene. Pitäis varmaan kokeilla rannesiteitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla tulee täysin samanlaiset oireet kun olen tehnyt haukkareita ja lasken tangon käsistä. Mistä se johtuu????

Mullakin oli tätä samaa dippi/hauiskääntökipu ongelmaa joskus. Siihen ei auta rannesiteet, vaan tuon kyynärluun ja lihaksen välisen "kalvon" hieronta (eli lihaksen ja luun väliä) auttoi aika hyvin. Samoten kylmähoito. Itseasiassa sama ongelma tuo yleensä on, kuin penikkatauti nilkoissa, joka sattuu myös pistävästi jos ne on tosi kipeät ja menet vaikka tosi syvään kyykkasentoon.

ELI jotain voidetta tai öljyä ja peukalon päällä tai jollain kaukosäätimen perällä vetelemään ylhäältä alas liikettä siitä luun ja lihaksen välistä. Saattaa olla kivuliasta. ;)

Mullakin oli reilu vuos takaperin, kun kuntoilun salilla alottelin samaa ongelmaa et hauiskäännöissä/niiden jälkeen koski pirusti varsinkin vasempaan käteen -niin kuin Eib kuvaili. Nyttemmin onneksi mennyt pois itsestään. Ehkä ihan vähän aina saattaa vihlaista/pakottaa, mutta ei häiritsevän paljon. Dipissä taas on se että varsinkin jos tekee yhtään etukenossa nii sarjan lopetettua ja kun on "päästänyt paineet" pois niin solisluiden alueelle koskee iha saakutisti. Joka kerta, ja kipu kestää muutaman sekunnin ja sit menee ohi. Mistähän ihmeestä tää johtuu? Ja jos pitää lisäpainoja perspuolella niin ei minusta niin pahasti koske sarjan loputtua - jos ollenkaan.

Itsellä oli samalla tavalla mutta aloin käyttämään tukia niin helpotti hieman. Olen myös vähentänyt dippien tekemistä sen myötä...

Itellä kipeytyy välillä myös kädet eri liikkeitä tehdessä: dippi, hauis, ranskalainen... Hierojalla käynti auttaa minulla tuohon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom